2015/09/06

♥8 Niedzielne inspiracje


Cześć kochani! Tak, wiem, że pisałam wczoraj, że nie pojawi się dzisiaj notka, ale czego się nie robi dla Was. Zebrałam się i poszukałam nowych zdjęć, obiecałam sobie, że będę robić to regularnie, a jeśli interesuje Was historia tej serii z inspiracjami, to odsyłam Was do pierwszej notki tutaj. No niestety wszystko się zmienia i już ta seria pomału będzie się zmieniać, lato 2015 dobiega końca i troszkę te inspiracje będą się zmieniać. Ale powiem Wam, że lubię jesień, pomimo pogody. Także zaczęła się szkoła, jak każdy może zauważyć, na dzień dzisiejszy mogę Wam napisać, że trafiłam na bardzo fajną klasę, wiadomo, jeszcze nie wszyscy trzymamy się razem, ale początki są zawsze trudne. Jak będę troszkę bardziej poinformowana, co do mojego profilu, bo wiadomo, jeszcze nie wiem wszystkiego, przygotuję osobną notkę na temat profilu w technikum, który wybrałam. Nie wiem czemu, w tych niedzielnych postach lubię opowiadać co do planów na wszelkie posty, może akurat ktoś to czyta haha. A więc z serii back to school będą pojawiać się jeszcze posty, jakie? Tego sama jeszcze nie wiem, bo nie wiem co uda mi się zrobić. Ale jak chcecie coś oglądnąć z tej serii, to odsyłam Was do notek z tamtego roku, których jest dość sporo. Obiecałam sobie, że postaram się chociaż raz w miesiącu dodać jakąś notkę z DIY i właśnie nad czymś myślę, może coś się uda. I jeszcze jedne info, zbieram się, aby zrobić posta z moimi bardzo początkującymi projektami wnętrz. Chcecie? Dobra koniec tego, zapraszam do oglądania i życzę miłego tygodnia w szkole!






























Dodawajcie mnie na snapie i podajcie swoje w komentarzach, klaudszaxoxo!




27 komentarzy:

  1. Boskie inspirację. !!! <33
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne inspiracje !

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny mix
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetny post ! :) Snap : Rotka8

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujące zdjęcia! Uwielbiam takie naszyjniki z kryształami, mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zamierzam się do ich kupna :)

      Usuń
  6. inspiracje związane z podróża najlepsze *_*

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń