1 września 2015

Back to school- szkolne zakupy



Cześć kochani! Ja jak zawsze co innego zapowiadam, a co innego robię, ale myślę, że będziecie zadowoleni z tego haha. A więc jak widzicie po tytule pomału zaczynam serię back to school. Chyba każdy wie, że dziś 1 wrzesień i zaczynamy naukę w naszych ukochanych szkołach, tak. Z tej okazji pasowałoby poczynić jakieś zakupy i ja dziś je Wam pokażę. Oczywiście, nie kupowałam nie wiadomo ile rzeczy, tylko to, co było mi potrzebne. Idę do technikum więc jakiś cudów nie trzeba. Nie wiem czy jest sens robić taki post, ale dużo z Was ogląda ten poprzedni z tamtego roku, a więc robię i ten, no bo jak back to school bez haul'u haha.

Zaczynając od zeszytów, to kupowałam je w różnych sklepach, tam gdzie były jakieś ładne nic więcej. Jeśli chodzi o duże to pierwszy jest z Biedronki za 4,99 i reszta z Lidla, lecz nie mam pojęcia po ile były.






 Jeśli chodzi o te, to pochodzą z Lidla, też ich cena jest nieznana haha.



Najpiękniejsze ze wszystkich, kupiłam w Biedronce. W twardej oprawie po 1,99, a w miękkiej po 1,29 zł.



Reszta z nie wiadomo jakich sklepów, ale są.



Najzwyklejsza teczka, która przyda się zawsze. Lidl.



Zszywacz, czyli to, co zawsze jest potrzebne, a czego nie ma. Więc w tym roku w końcu się w niego zaopatrzyć. Myślałam pierwsze, że jest to zestaw dwóch zszywaczy, ale okazało się, że to drugie to rozszywacz, może też się przyda. Biedronka, 9.99 zł



Jak mnie znacie, to wiecie, że nie mogę obejść się bez wszelkich zakreślaczy, flamastrów i cienkopisów. Więc kupiłam sobie zestaw cienkopisów, biedronka 4,99 i opakowanie flamastrów, Lidl, 7,99 zł.



Nigdy nie miałam takiego piórnika, ale wiele dziewczyn z yt, polecało takie szufladki, więc kupiłam, okaże jak się sprawdzi. Empik, 4.99 zł.



Oczywiście każdy porządny geodeta musi mieć cyrkiel, najlepiej w bardzo dorosłe wzory haha. Nie no, ten był tak piękny, że jak go nie wziąć. Lidl.



Także to tyle z moich szkolnych zakupów, były jeszcze długopisy i takie inne rzeczy, ale bezsensu pokazywać takie pierdoły. Napiszcie jak Wam się podoba i co chcielibyście zobaczyć w serii back to school. Do następnego! :*

40 komentarzy:

  1. Muszę jutro iść do Biedronki po zeszyty jak takie ładne:D
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego już za nami hahaha. :D
    Świetny piórnik i zeszyty. Zapraszam kochana serdecznie do mnie. nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten cyrkiel i chyba się po niego wybiorę. Tak na wszelki wypadek, ponieważ mi takie rzeczy bardzo szybko się gubią.
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeszyty masz świetne i cyrkiel meeega uroczy!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe te rzeczy, a cyrkiel rewelacja :)
    poklikałam, mogłabyś kliknąc u mnie w ten link: goo.gl/XKJRrE
    i w tym poście? http://www.fashionelja.pl/2015/08/pastel-jumpsuit.html
    zapraszam też na najnowszy post :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. widać,że jesteś dobrze przygotowana ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam niby jeszcze miesiąc wakacji, ale taki piórnik z empiku chętnie bym sobie kupiła :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle się wyposażyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy zestaw, drugi zeszyt --> bardzo mi się podoba :D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  10. Zeszyt "Hej ty! Do ciebie mówię!" jest świetny, haha. :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zeszyty ;D
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zeszyty! :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie już to nie dotyczy, studiuje :) powodzenia!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zeszyty. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 'no music, no life' super cytat ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zeszyty ;) obserwuję http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam robić zakupy do szkoły hahah :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń