2015/09/05

Bułgaria 2015


Cześć kochani! Na wstępie chciałabym Was przeprosić za to, że w czwartek nie pojawił się post i chyba jutro też nie będzie niedzielnych inspiracji, z racji, że dzisiaj będzie ten. Już dawno obiecałam Wam, że pojawi się notka z moich wakacji, chciałam zrobić ją jeszcze we wtorek, zaraz po powrocie, lecz komputer nie czytał mi karty. Ale teraz się udało i pozbierałam wszystkie zdjęcia z Bułgarii. Było świetnie! Ogólnie to uwielbiam Bułgarię, bo jest to przepiękne miejsce i nadal mnie zaskakuje, mimo, że byłam tam już cztery razy. Tym razem byliśmy w malutkiej miejscowości Kranevo, niedaleko Albeny i Złotych Piasków. W pierwsze dni pogoda nie dopisywała, bo padało, ale kiedy przestawało robiliśmy sobie spacery nad morze i patrzyliśmy na ogromne fale, bo akurat w tym czasie był sztorm. Jednak taka pogoda była tylko przez weekend, a już od poniedziałku wypogodziło się. A więc idzie z tym całodzienne plażowanie i kąpanie się w morzu. No nie powiem, bo troszkę się opaliłam. Mieliśmy też basen koło hotelu, a więc było co robić. W pewien wieczór wybraliśmy się plażą do Albeny, byliśmy tam dwa lata temu na wakacjach i naprawdę lubię tą miejscowość. Bardzo szybko minął mi ten wyjazd, nawet sama nie wiem kiedy. Oczywiście z moim szczęściem musiałam się pochorować w dwa ostatnie dni wakacji, ale przeleżałam połowę jednego dnia i czułam się trochę lepiej, bo nie wyobrażam sobie przeleżeć dwa ostatnie dni w Bułgarii w łóżku. Podróż powrotna minęła szybko, oczywiście większość czasu spałam, z czego jestem zadowolona, bo nie nudziło mi się haha. Chyba to tyle, co mogłabym Wam opowiedzieć. Jest to już ostatni, wakacyjny post, więc mogę stwierdzić, że on zamyka wakacje 2015. Bardzo smutno. No ale trzeba wrócić do rzeczywistości i dać radę w nowym roku szkolnym. Myślę cały czas nad notkami do back to school, ciężko mi to idzie, ale na pewno coś wymyślę. Teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć i kończę, miłego dnia! 






/nasz hotel/ selfie z siostrą/ desery po obiedzie/ budka ratowników/


/muszelki/ opalona rąsia/ dużo drzew/ mapa Albeny/


/cudowna plaża/ najpiękniejszy sklep/ selfie w windzie/ bardzo fajny stateczek haha/


/kredko- lód/ mnóstwo muszelek/ mewa/ zdjęcie na balkonie?/



/soczek/ pamiątki/ snapchat/ basen przy hotelu/


/lunapark w Albenie/ plaża/ basen/ bułgarska coca- cola/


/Albena/ kosmetyki różane/ plaża/ lody Rafaello/


/plaża/ selfie/ slush/ basen/


/plaża/ ładny bar/ deszczowy dzień/ chora w łóżku/


/plaża/ slush/ pyszności/ fajne parasole/


/loody/ palma/ wejście do hotelu/ fale/


/opalanie/ hotel w Albenie/ selfie/ drink kokosowy/


/ogród różany w Albenie/ paznokcie/ śniadanie/ róże/

38 komentarzy:

  1. Genialny post! Miło tak pooglądać wakacyjne zdjęcia, w koncu szkoła już się zaczęła :(

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  2. Great!
    Enter Firmoo giveaway and win lens+free shipping
    http://mooreann.blogspot.com/2015/08/super-glasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/2015/09/green-background.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię posty tego typu, fajne zdjęcia :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam jest pięknie, zazdroszczę! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) zawsze wszystko jest genialne!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego wyjazdu. Cudowny mix zdjęć! <3

    ☕ CZARNA KAWA - KLIK ☕

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia, zazdroszcze wyjazdu:)
    mogłabyś poklikać u mnie w linki? pozdrawiam
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze takiego wyjazdu.. miło pooglądać te zdjęcie, bo szkoła się już zaczęła, a są genialne :)

    liv-livv.blogspot.com <--- w wolnej chwili, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ale zazdroszczę! Ja nigdy tam nie pojadę ;/
    Bułgaria jest śliczna!
    Masz mega śliczna stylizacja i włosy :D
    Zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedziesz! Trzymam kciuki i dziękuję :*

      Usuń
  13. Super post , zdjęcia są cudowne aż miło na nie popatrzeć i powspominać tegoroczne wakacje:)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorzej po takim wyjeździe wrócić do rzeczywistości .

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń