17 września 2015

Moje aplikacje na telefonie!

Cześć kochani! No i zaczęło się moje nieregularne dodawanie postów, za co chcę Was przeprosić, ale szkoła zaczęła się już na dobre i naprawdę na nic nie mam siły po niej. Przez weekend spróbuję coś przygotować, żeby dodawać jakoś w miarę regularnie te notki, bo bez niczego na pewno Was nie zostawię! Dzisiaj troszkę inna notka, której nie było jeszcze tutaj, a jest to co znajduje się na moim telefonie. Nie mam nie wiadomo jakich, ale zawsze to coś nowego dla niektórych, a wymyślam coś innego na tego bloga, aby nie było w kółko to samo haha. Mam nadzieję, że się Wam takie coś spodoba i zapraszam do oglądania!







Zaczynając od początku, na ta wyświetlaczu głównym mam utworzone cztery foldery, jak widzicie pierwszy jest ze wszystkimi stronami społecznościowymi, drugi z aplikacjami do odtworzenia muzyki lub filmów, też nie ma w tym nic specjalnego. W trzecim są apki potrzebne do obróbki zdjęć i tym podobne, a w ostatniej to już jest wszystko pomieszane, ale też w miarę potrzebne aplikacje.




Tak więc jak widzicie w pierwszym folderze znajduje się dość dużo aplikacji: instagram, facebook, messenger, snapchat, ask, tumblr, skype, menedżer stron, twitter i poczta. Wszystko to, co używam na co dzień i co najbardziej jest mi potrzebne. Nie ma co więcej rozpisywać się o tym, bo każdy wie, do czego one służą.




Jeśli jeszcze nie wiecie o moich stronach społecznościowych to zapraszam. Instagram--> dusiiiak, Snapchat--> klaudszaxoxo, Ask--> dusiak12, Tumblr--> dusiak12. I oczywiście podawajcie swoje!




Jeśli chodzi o tą aplikację, to nie jestem pewna czy każdy ją zna. Dotyczy ona przede wszystkim tych, którzy mają jakiekolwiek strony na fb. Jak wiecie ja posiadam swoją, a więc korzystam z tej aplikacji, a jest to menadżer strona na facebook'u. Mogę ją Wam serdecznie polecić, bo możecie wszystko szybko sprawdzić, zasięg posta, wiadomości i różne inne rzeczy.




Przechodzimy do drugiego folderu, w którym znajdują się aplikacje do odtwarzania muzyki i filmów. Znajduje się tu You tube, filmweb, openfm i do obróbki filmów movie studio, więc nic specjalnego, ale zawsze przydatne!




W następnym folderze znajdują się aplikacje do obróbki zdjęć. A więc: no crop, giddylizer, na którym możemy dodać fajne naklejki na zdjęcia, pomelo, photodirector z różnego rodzaju filtrami, instashot, do obróbki filmów na instagram i po prostu aparat.


Z tych wszystkich aplikacji do obróbki zdjęć mogę polecić Wam dwie, a mianowicie Pomelo, na którym są przepiękne filtry do zdjęć, warto ściągnąć i no crop, na którym przerabiam wszystkie moje zdjęcia na instagram, żeby uniknąć ich ucinania (tzw białe ramki).




I ostatni folder z różnymi pierdołami, czyli: Vinted, Blix (aplikacja z gazetkami promocyjnymi), Pinterest, We Heart It, Cytat Dnia i Zszywka. Dość często ich używam, więc znajdują się "pod ręką".



Natomiast z tych aplikacji mogę polecić Wam Pinterest. Znajduje się na nim mnóstwo inspiracji, to właśnie stąd głównie biorę zdjęcia na niedzielne inspiracje. Gorąco polecam!

A tak ogółem wygląda mój telefon w środku:



Napiszcie w komentarzach jak Wam się podoba tego typu notka i napiszcie jakich Wy używacie aplikacji. Dajcie znać jak tam w szkole! Do następnego! :*

63 komentarze:

  1. świetne aplikacje! :) ja również używam i bardzo lubię snapchata i instagrama ;)

    pozdrawiam! :)
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze aplikacje haha! :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kilka tych aplikacji wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te aplikacje
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super aplikacje :) sama używam mnóstwo z nich ^^

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy duzo takich samych aplikacji :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywam podobnych applikacji :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/09/haul-l-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  7. snapchat i instagram, niezbędne :D

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Snapchat rządzi!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Snapchat najlepszy :) fajny post
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też niestety nie daje rady dodawać systematycznie postów przez szkołę. Większość mam takich samych aplikacji.
    Mój Blog,zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie to się zaczyna, ale myślę, że jakoś podołam :)

      Usuń
  11. Chyba każdy kocha snapchat ♥
    Super post :))
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W większości mam podobne aplikacje ale i tak jak dla mnie Instagram i Tumblr wygrywają! ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. posiadam dużo aplikacji które tu pokazałaś i je bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam instagrama, masa inspiracji.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mam dużo z tych aplikacji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też używam wielu z tych aplikacji :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam cześć z tych aplikacji :)

    Obserwuję i liczę na to samo: julalou-bloguje.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam wiele takich :)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będe komentować nowe posty ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dodaję, teraz Twoja kolej :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam kilka z tych aplikacji również w swoim telefonie :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie pojmuję snapa... nie umiem się tym posługiwać ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, pierwszy raz trafiłam na taki wpis, zazwyczaj widziałam tylko filmiki :) Super :) MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Klaudio, zachęcam do zapoznania się z naszą aplikacją - Qpony. Są w niej nie tylko gazetki, ale przede wszystkim unikatowe zniżki do Twoich ulubionych sklepów w galeriach handlowych, popularnych restauracji i wielu innych miejsc. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej aplikacji, ale z chęcią wypróbuję :)

      Usuń
  25. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń