2015/09/20

♥9 Niedzielne inspiracje- zaczynamy nową serię?



Cześć kochani!
Szczerze powiedziawszy nie byłam do końca przekonana czy mam nadal kontynuować tą serię z inspiracjami, ale postanowiłam, że będzie. Jak nie co tydzień, to co dwa. Ale na pewno postaram się dawać te notki w miarę regularnie. Odnosząc się do tytułu, myślę nad nową serią, ale nie wiem czy to do końca będzie taka typowa seria. No więc z tej racji, że zbliża się jesień, myślałabym, żeby porobić parę fajnych notek, związanych z tym tematem.A co mam na myśli? No na przykład jakiś post z typowo jesiennym strojem, jakiś makijaż, paznokcie, małe CIY i DIY jesienne. Nie wiem czy teraz do końca mnie rozumiecie, ale zawsze to coś innego. A w dzisiejszej notce, przychodzę do Was z inspiracjami, tak, jakby nikt nie widział tytułu, ale będą to typowo MOJE inspiracje, bo pokażę Wam co mniej więcej kojarzy mi się z jesień, albo to, co się mi w niej podoba. Wy też nie zapomnijcie napisać na dole, co Was inspiruje w tą porę roku! Zapraszam do oglądania.



UBRANIA

Jeśli chodzi o moje stroje i ubrania, które preferuję na jesień, to są przede wszystkim wygodne rzeczy. Ale głownie skupiam się na grubych swetrach i koszulach w kratkę. To jest coś, co chyba nigdy mi się nie znudzi. W tym sezonie skupiać się będę także na spodniach z dziurami, bo bardzo spodobał mi się ten look. A więc, ciepły sweter, skórzana kurtka, fajny szalik, spodnie z dziurami i zwykłe trampki i stylizacja gotowa!





WŁOSY

Do włosów nie mam większych wymagań. Od jakiegoś czasu podobają mi się kręcone i podejrzewam, że takie będę nosić najczęściej. Ale podobają mi się również różnego typu warkocze, których jeszcze nie zdołam sobie zrobić na moich włosach oraz kucyki, tak zwykłe kucyki, ale z fajnym dodatkiem, np. tak, jak na zdjęciu z gumką ze złotym "czymś" haha.



MAKIJAŻ

Też nie pokazuję Wam czegoś niezwykłego. Ale myślę, że na jesień makijaż w brązach i w złocie, z dodatkiem kreski to coś naprawdę fajnego. Ale kiedy chcemy poszaleć, można wybrać fiolety, różne odcienie granatu czy koloru bordowego, również będzie wyglądać ciekawie na oczach. A jeśli chodzi o usta, to tu można poszaleć z ciemnymi kolorami. Czerwone, bordowe, brązowe usta, jak najbardziej na jesień!





PAZNOKCIE

Kolejna rzecz, z którą można zaszaleć. Na jesień już wybieramy raczej ciemne kolory lakierów na paznokciach, ale nie tylko na tym się kończy stylizacja. Zaczynając od brokatów, naklejek, matowych wykończeń, po efekt "syrenki" czy malowane wzory. Pełen wybór!



JEDZENIE/ PICIE

Nie pokazuję Wam tutaj czegoś, co specjalnie lubię jeść czy pić jesienią, ale po prostu to, co mnie zainspirowało i co skojarzyło mi się właśnie z tą porą roku. Ale jak widzicie wiele pyszności!





WYSTRÓJ WNĘTRZ

Tutaj to bym mogła Wam pokazywać zdjęć w nieskończoność, bo jest tyle pięknych inspiracji, ale wybrałam troszkę spośród tego, wiadomo, że jesienią chcemy mieć czysty, przytulny pokój i tutaj kilka przykładów!




ŚWIECZKI

No i ostatni must have jesienny, czyli świeczki. O jak ja uwielbiam świeczki, dosłownie wszystkie zapachy. Ale na jesień warto wybrać zapachy mocniejsze, jabłko z cynamonem, o zapachu ciastek, waniliowe i tym podobne zapachy. Jakoś mam teraz pustkę w głowie co do zapachów, ale jestem pewna, że wiecie o co mi chodzi.





No i to byłoby na tyle. Co myślicie o takiej jesiennej serii? Co sprawia, że Wasza jesień jest piękniejsza? Do następnego! :*

25 komentarzy:

  1. Świetny post! Mam nadzieję, że zrobisz tą 'jesienną serię' bo ja kocham tą porę roku więc z chęcią będę czytać te posty :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jjek, kocham inspiracje ♥
    Te wizaże *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę mieć tę pomadkę!
    Mam prośbę klikniesz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne te Twoje inspiracje!
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne inspiracje :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. włosowe i makijażowe inspiracje piękne<3
    Jeśli masz chwile czasu, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie to wszystko wyglada, moge patrzec i patrzec :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :) Kocham przeglądać tego typu obrazki ♥
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na post :)

    dororetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się ten post!
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje :) Zrób tą jesienną serię, zaciekawiłaś mnie tym pomysłem dlatego obserwuję by wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie inspiracje! ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥ Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje jeśli chodzi o włosy :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej kojarzą się swetry, kakao, czerwone paznokcie i światełka w pokoju! :)

    Nowy Post!- Poklikasz w linki? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sweterki i płaszcze chyba muszę sobie takie sprawic. Ogólnie świetne inspiracje :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł z ta serią! Uwielbiam takie inspirację❤☺

    http://22-ffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ,oby tak dalej :D
    Obserwacja za obserwacje? :D Daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post uwielbiam oglądać różne inspiracje:)
    może sie zaobserwujemy?:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie lubię jesieni ale jak patrzę na te zdjęcia to przynajmniej jakieś plusy widzę )

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń