2015/10/04

♥10 Niedzielne inspiracje

Cześć kochani! :*
Czy posty będą tylko raz w tygodniu? Nie, a przynajmniej się o to postaram. Bo sama nie wiem kiedy przeleciał mi ten tydzień, bo oparł się głównie na nauce i na nic innego nie miałam czasu, nawet zrobić jakiekolwiek zdjęcia, bo jak wracam ze szkoły jest bardzo kiepskie światło. Ale w tym tygodniu na pewno pojawi się jakiś post już tego możecie być pewni! A dziś tak, jak zapowiedziałam pojawiają się niedzielne inspiracji, z tej racji, że zapowiedziałam tydzień temu, że mix zdjęciowy i niedzielne inspiracje, będą pojawiać się naprzemiennie w niedziele. Jeszcze wymyśliłam co do niedzielnych inspiracji, to, że będę robić je tematycznie. Np.: w jeden tydzień moda, za dwa tygodnie makijaże, potem jedzenie i tak różnie, wiecie na pewno o co chodzi. W dzisiejszej notce chcę Wam pokazać inspiracje co do wystrój wnętrz. Ogólnie to ja lubię wystrój minimalistyczny, w kolorach biało- szaro- czarnych, więc takie chcę Wam pokazać. Podzieliłam to na części: a więc sypialnia, kuchnia, salon i tak dalej. Zapraszam do oglądania i komentowania!

Sypialnia♥





Salon♥




Kuchnia♥




Łazienka♥





Miejsce do pracy♥


Źródła:
/zszywka.pl/ pinterest.com/

Napiszcie jak Wam się podoba i jak u Was w szkole!


28 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, najbardziej podobają mi się te miejsca do pracy! :))

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem na etapie przerabiania kuchni więc post jak najbardziej na tak :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się inspiracje z miejsca do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W internecie jest mega dużo zdjęć wspaniałych pomieszczeń. Super inspiracje :D
    kamila-tomaszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisze który obrazek z jakiejś kategorii mi się podoba :
    Sypialnia : 6
    Salon: 4
    Kuchnia : 2
    Łazienka :5
    Miejsce do pracy : 1

    U mnie w szkole ciężko , niedługo mam sprawdzian z Dziadów .Zaczęłam nowy rozdział z matematyki więc chociaż tyle .A tak to ze wszystkim jest dobrze :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis , wręcz genialny ! Bardzo dobry pomysł ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie podobne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Świetny blog i post ! super inspiracje :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te inspirację, a tą ramkę zrobię sobie do pokoju :D

    OdpowiedzUsuń