2015/10/31

♥5 odkryć miesiąca♥ Październik! '15

Cześć kochani!
Nie było mnie aż tak długo, że pewnie niektórzy zapomnieli, że mam bloga haha. Nie mogę sobie przebaczyć tak długą przerwę, równe 3 tygodnie. No ale cóż, mówi się trudno. Właśnie te 3 tygodnie, były troszkę zakręcone i głównie opierały się na sprawach szkolnych, ale to opowiem Wam jutro w innej notce. Już koniec października, sama nie wiem kiedy to tak szybko przeleciało. No a z racji tego, że jest koniec miesiąca i że ja obietnic dotrzymuję, to pojawia się kolejna notka z moją nową serią, czyli 5 odkryć miesiąca. Zapraszam do oglądania!



Pierwszym moim odkryciem, a zarazem ulubieńcem są gumki do włosów Invisibooble. Długo chciałam je mieć i w końcu mam! Sprawują się świetnie i są już to jedyne gumki, które noszę. Do tego czy wyrywają włosy jeszcze nie jestem przekonana, ze względu, że ostatnim czasem strasznie wypadają mi włosy i gdy ściągam gumkę, to jest pełno włosów. Ale, że nie zostawiają śladu po sobie na włosach i że nie czuć ich na włosach, to do tego jestem święcie przekonana. Bardzo dobrze trzymają włosy i już myślę, że nie wrócę do normalnych gumek do włosów.



Kolejnym włosowym ulubieńcem jest szczotka Tangle Teezer. Duży wybór możecie znaleźć na http://www.ezebra.pl. Też ta szczotka była na liście moich must have i jest moja. Sprawuje się świetnie. Jest nie do porównania z tą podróbką z Biedronki. Świetnie rozczesuje i wygładza włosy. W ogóle ich nie ciągnie, jeśli chodzi o nią, jestem zupełnie na TAK! Jak jeszcze jej nie macie, naprawdę warto zainwestować w nią pieniądze, a na pewno nie będziecie żałować.



A tutaj mój ulubiony zapach! Avon Femme, to według mnie najlepszy perfum na jesień. Bardzo długo utrzymuje się na ciele, na ubraniach, jak na perfumowany spray, bo nie jest to perfum. Uwielbiam jego zapach, trudno jest to wytłumaczyć, jest zarazem taki mocny, ale lekki, sami musielibyście go powąchać, żeby ocenić jego zapach. Ale ja go kocham!



No i coś do picia! Pierwsze to frugo z aloesem, dzięki niemu przekonałam się wszelkich pić aloesowych, ma świetny smak, a w środku są kawałki aloesu, musicie spróbować! A kolejnym piciem jest Orangina, która jest od niedawna dostępna w Biedronce, uwielbiam ją. Smakuje jak gazowany sok pomarańczowy z miąższem w środku. Uwielbiam oba!



Ostatnim odkryciem tego miesiąca jest film pt. "Marsjanin", który ostatnio, bo w czwartek oglądałam w kinie 3D. Prześwietny film! Cała historia opowiada losy Marka Watneya, który jest astronautą i wraz ze swoją 6-osobową załogą badają Mars. Nagle nadchodzi burza piaskowa, która zmusiła załogę do opuszczenia planety. Mark zostaje uderzony przez satelitę i reszta załogi myśli, że on nie żyje. Mark jednak nie zginął, został tylko ranny. Zostaje sam na planecie o małych ilościach wody i jedzenia, oraz bez łączności z Ziemią. Jednak z racji, że jest botanikiem udaje mu się przeżyć około 1,5 roku na planecie Mars. Jeśli jesteście ciekawi zakończenia, to koniecznie udajcie się do kina. Super efekty w 3D. Polecam!


No i to byłoby na tyle odkryć z miesiąca października. Napiszcie co o nich sądzicie i co Wy upodobaliście sobie w tym miesiącu. Do następnego kochani!

22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam te gumki do włosów! To jedyne gumki, których używam i w które zmieszczę moje dready ♥

    Blog z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    http://sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam tego samego tt co ty. Jest to już moja 2 sztuka, kupiona po 2 latach od tamtej. Te szczotki są świetne. Nie zastąpiłabym ich na żadne inne :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam te gumki i taglee teereza ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ezebrę, zawsze stamtąd zamawiam:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szczotka jest rewelacyjna *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę sobie kupić te gumki do włosów Invisibooble :)
    Czy możesz poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą szczotkę i gumki :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad kupnem tych gumek, ale jakoś nie chciało mi się wierzyć, że rzeczywiście działają. Może się jednak teraz skuszę ;)
    littlelayabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Invisibooble i Tangle Teezer to zdecydowanie moje must haves. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  10. TT najlepsza szczotka, po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog!
    Obserwuję ;3
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, zaobserwowalam teraz ty

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń