10 października 2015

♥5 odkryć miesiąca♥ Wrzesień! '15


Cześć kochani!
Teraz jak sobie myślę, to co notkę przychodzę do Was z jakąś nową serią. Jakoś częściej mam pomysły właśnie na nowe serie na blogu, niż na posty, ale to nie o tym. Jak wiecie przez wakacje nie pojawiali się ulubieńcy pojawiały się w regularnie od grudnia do czerwca i nadal chcę dodawać tego typu notki. Seria 5 odkryć miesiąca również będzie się skupiać na ulubieńcach, lecz będzie ograniczona, gdyż składać się będzie tylko z 5 rzeczy, które przypadły mi do gustu w danym miesiącu. Jeśli chodzi jeszcze o te notki, to będą one pojawiać się pod koniec miesiąca, nie tak jak teraz prawie w połowie kolejnego, ale jest tak dlatego, że sama nie wiedziałam czy będę robić tą serię, ale jednak robię. Już nie będę przedłużać, bo chyba napisałam, to co napisać miałam i zapraszam Was do oglądania!




Zaczynając od kosmetyków, pokażę Wam olejek arganowy z Avonu. Moje włosy są bardzo przesuszone, a poprawia ich kondycję właśnie ten olejek. Nie dość, że nadaje blasku włosom, to końcówki są naprawdę odżywione po jego użyciu. Więc jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o ten olejek!



Następna rzecz kosmetyczna, jest to zestaw do stylizacji brwi Pierre Rene. Pokazywałam ją Wam chyba wcześniej, ale próbowałam już chyba ze wszystkim: kredki, żel stylizujący, zwykłe cienie do oczu, ale jednak ten zestaw jest najlepszy ze wszystkiego. Najpierw nakładam wosk, a później średni lub najciemniejszy cień z tej paletki, a najlepiej do nakładania cieni sprawdza się ten płaski pędzelek, najzwyklejszy jaki może być.



Przechodząc do rzeczy niekosmetycznych, chcę Wam pokazać instagram, który właśnie odkryłam we wrześniu i jest naprawdę bardzo inspirujący. A chodzi mi o instagram +glamourpoland. Jest mnóstwo zdjęć są przepiękne, inspirujące, a nawet można tu znaleźć motywujące cytaty. Wiele informacji i naprawdę jeszcze więcej. Warto zajrzeć do nich!



I kolejny ulubieniec, czyli gazeta JOY. Kupuję tą gazetę co miesiąc, ale ten numer na wrzesień bardzo mi się podoba. Odkąd jest rubryka ze zdjęciami z instagrama, to właśnie ona jest moją ulubioną. Wiele inspiracji można znaleźć w tej gazecie, jak i dużo ciekawych wywiadów.




No i ostatni ulubieniec, ubraniowy. A są to Vansy, odkąd je kupiłam chodzę w nich non stop, bo są tak wygodne. Wybrałam sobie czarne, z racji, że do wszystkiego pasują. I właśnie noszę je do wszystkiego, co widać po ich "czystości", bo nie były czyszczone od nowości haha. Przeżyły swoją pierwszą imprezę i sprawdziły się idealnie!



No i to byłoby na tyle na ulubieńców z września. Napiszcie w komentarzach co jest waszymi ulubieńcami i jak Wam się podoba pomysł na tą serię. Do zobaczenia! :*


26 komentarzy:

  1. Świetny post, moim ulubieńcem miesiąca jest siłownia, haha! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że masz tyle pomysłów na nowe serie:)
    Jejku, vansy uwielbiam, mogłabym chodzić w nich cały czas:)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki zestaw do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jaki skład ma ten olejek z Avon, bo ostatnio ich serum okazało się być napakowane alkoholem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie mam nikogo kto zamawia kosmetyki z Avonu bo chętine bym się skusiła na takie cudeńko, tymbardziej teraz po farbowaniu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post

    New post :
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam tego olejku arganowego i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na post :*
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/jesienny-zachod.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam ani jednej pary vansow, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/stains.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zainteresował ten olejek :) Wygląda ładnie.
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. oo używałam tego olejka, bardzo go lubię <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten olejek :D
    Świetne rzeczy!
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I have seen you are putting good contain on this blog. You can get 1 Lac visitor per day in just 3 months read my blog http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny wpis! vansy najlepsze :*
    zapraszam do mnie! byłabym wdzięczna gdybyś przeczytała nowy post i pomogła mi w konkursie:) pozdrawiam!
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie wypróbowałabym te cienie do brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. również posiadam ten olejek z avonu i jestem z niego zadowolona :)
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/2015/10/autumn-time.html

    OdpowiedzUsuń