2015/10/06

Golden Rose Color Expert 83



Cześć wszystkim! Tak jak zapowiedziałam, że posty będę strać się dodawać regularnie, to i tak robię. Zmusiłam się do napisania notki i chyba tak będę się motywować haha. O szkole nie ma co się chyba rozpisywać, bo nauki mnóstwo, ale piątek chociaż wolny, więc mam w planach coś przygotować więcej na bloga. Jak widzicie startujemy z nowymi notkami, które pojawiać się będą raz w tygodniu. A seria testujemy, opierać się będzie na recenzjach kosmetyków, których brakuje na moim blogu, było kilka ale nie wiele, znaleźć je możecie pod etykietą "recenzje". Wiadomo, że nie chce Wam pokazywać tylko inspiracji i mixów zdjęć, więc pomyślałam nad czymś takim. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!



Jeśli chodzi o produkt, który chcę Wam zaprezentować to jest lakier Golden Rose z serii Color Expert nr 83, który jak mogliście widzieć kupiłam w Bułgarii, ale oczywiście jest łatwo dostępny w Polsce. Jest to bardzo ładny odcień koloru fioletowego, którego nie oddają aż tak zdjęcia. Lakier zawiera świecące drobinki, które dodają połysku, przez co efekt jest jeszcze ładniejszy. Jeśli chodzi o trwałość to utrzymuje się na paznokciach około 4-5 dni, to oczywiście zależy od płytki. Ja nakładam dwie warstwy i to w zupełności wystarcza. Więc mogę go szczerze polecić, bo jest naprawdę dobry jak na lakier o takiej cenie.

plusy:
-trwałość
-efekt "syrenki"
-niska cena
-łatwa dostępność 
-ładny odcień

minusy:
-szybkie ścieranie na paznokciach (nie odpryskiwanie, tylko ścieranie!)



No więc jak widzicie po plusach i minusach, których jest więcej i dlatego go polecam! Na pewno wypróbuję więcej lakierów z tej serii i dam Wam znać jak się sprawdzają. 

W tej serii nie będę pokazywać Wam tylko produkty, które mi podpasowały, ale też takie, które się nie sprawdziły. Napiszcie w komentarzach jak Wam się podoba pomysł na takie notki i czy próbowałyście tych lakierów! Do następnego :*

25 komentarzy:

  1. ładny kolorek :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek ;) poza tym uwielbiam lakiery z Golden Rose *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z OOTD z kolorowym t-shirtem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na notki fajny ,coś innego , można się czegoś dowiedzieć o kosmetykach .A efekt jest cudowny ,przepiękny kolor ,uwielbiam takie kolory i na pewno się na niego skuszę :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja i super kolor :)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie lakiery z golden rose !! ♥
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek pazurków

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście robię paznokcie żelowe od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam wpis o inspiracjach dużo zdjęć ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś jeszcze nie przekonałam się do takich paznokci :)

      Usuń
  8. bardzo ładny kolor :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny lakier z Golden'a jest super <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń