22 listopada 2015

♥12 Niedzielne inspiracje+ mini wishlista Whosale Buying



Cześć kochani!
Witam Was w niedziele, w kolejnej notce z serii "niedzielne inspiracje". Nawet jak nie wiecie jak się cieszę, że jest to moja ostatnia notka w tym miesiącu, a kolejna będzie już w grudniu! Jak ja na to czekałam. Ostatnio przeglądałam moje posty sprzed kilku miesięcy i zdałam sobie sprawę, że w tym miesiącu przypada piąta miesięcznica tej serii, dokładnie 12.07. br. dodałam pierwszą notkę z tej serii. Mam ogromny sentyment do tych notek, z racji, że są inspiracją zaczerpniętą od przecudownej dziewczyny, wspaniałej blogerki, która odeszła do wieczności 2 lipca br., mówię tu o Marcie Ciechanowskiej, w blogosferze znaną jako Maddinka. Zapewne wielu z Was o niej słyszało, jeśli nie, naprawdę możecie żałować co straciliście. Jej blog został zawieszony, więc już nie ma szans, aby trochę przybliżyć sobie jej twórczość. Ale nie będę się za dużo rozpisywać o tym, jeśli jesteście ciekawi całej historii tej serii i chcecie przybliżyć sobie bardziej Maddę zapraszam na pierwszy post z serii klik
No i tak zbliża się grudzień, jak dla mnie bardzo wyczekiwany miesiąc w roku, ale też bardzo pracowity. Tak, chodzi mi też w pewnym sensie o szkołę, gdyż 18 grudnia u mnie jest koniec semestru, więc już nie długo. Ale chodzi mi chyba najbardziej o bloga, bo mam w planie troszkę dużo pomysłów na grudzień i obawiam się, że albo nie wystarczy mi czasu na ich wykonanie, albo dni w grudniu. Oczywiście postaram się aby wszystko poszło po mojej myśli i wszystko się udało, więc musicie naprawdę trzymać kciuki! Więcej opowiem Wam w notce za tydzień
I jeszcze jedna mała sprawa. Ostatnio sklep internetowy Whosale Buying zaproponował mi współpracę z nimi. Oczywiście potrzebuję odrobiny Waszej pomocy. Zrobiłam bardzo małą wishlistę, aby ułatwić Wam sprawę. Prosiłabym Was o poklikanie w podane linki, osoby, które podadzą mi ceny wszystkich rzeczy i swój adres bloga, zostaną wypisani w kolejnym poście. Więc pomagacie mi i osobie za razem. 






























                 
                       klik                                               klik                                               klik




                    klik                                                     klik                                                klik



Pamiętaj! 
Podanie wszystkich cen powyżej umieszczonych rzeczy = link do twojego bloga w kolejnej notce!

30 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Gratuluję, że zainteresowała się twoim blogiem ta firma! Trzymam kciuki, żeby wasza współpraca się rozwijała ;)
    ♥ 4.26$
    ♥ 2.25$
    ♥ 5.26$
    ♥ 6.28$
    ♥ 4.26$
    ♥ 3.25$

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje!
    Pędzle-US$4.26
    Gąbeczka - US$2.25
    Pędzle - US$5.26
    Bluza - US$6.2
    Światełka ( czy jak to sie zwie haha xd) - US$4.26
    Obiektywy - US$3.25
    MATANY-BLOG.BLOGSPOT.COM - NOWY POST! - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie linki kliknięte, powodzenia kochana :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia ;) Poklikane ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje :)
    Zaobserwowałam.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na ferie zimowe , jakoś nie przepadam za bardzo za świętami .Inspiracje jak zwykle super i poklikałam ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam i na to i na to. Dziękuję :*

      Usuń
  7. ale te ciasteczka cudnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Heeej!♥
    Cudowne inspiracje, bardzo cieszę się na grudzień, święta, nowy rok, później rocznica z moim chłopakiem i upragnione 18 urodziny :D Ahhh, zleciało bardzo szybko, a atmosferę świąt czuć już teraz :D Poklikałam w linki, tutaj ceny:
    Pędzelki / 4.26
    Gąbeczka / 2.25
    Pędzelki 2 / 5.26
    Bluza / 6.28
    te bombeczki / 4.26
    obiektywy do tel / 3.25

    Buziaki !! :*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapowiada się ciekawie. Dziękuję za poklikanie :*

      Usuń
  9. bardzo fajne inspiracje :) poklikałam, powodzenia :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. superstary są mega! szczególnie cale czarne <3
    Zapraszam na mojego bloga: http://flawles--s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuje, że z niektórych inspiracji skorzystam! Miło się czyta jak i ogląda twój blog.
    Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczynam.
    obserwuje :)
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń