29 listopada 2015

♥5 odkryć miesiąca♥ Listopad! '15

Cześć kochani! :*
No z tego co widzę to mamy już trzeci post z tej serii i niech będzie o wiele więcej! Miał pojawić się dziś mix ze zdjęciami, ale zaczęłam je zgrywać i zobaczyłam, że tych zdjęć jest naprawdę mało i nie widzę sensu żeby je dodawać. Ale już od tego tygodnia zdjęć będziecie mieć aż nadmiar, bo zaczyna się grudzień, a ja na blogu zaczynam blogmas. Jeśli nie wiecie co to jest, to są to notki odliczające do świąt, nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam, ale może wiecie o co chodzi, na you tube nazywa się to vlogmas. Dziś z racji tego, że mamy przedostatni dzień listopada, to pora zrobić notkę z odkryciami miesiąca, bo kiedy jak nie teraz haha. To zapraszam do oglądania!




Moim pierwszym odkryciem z tego miesiąca jest ta cudowna konturówka do ust z Wibo. Kupiłam ją na promocji -49% w Rossmanie za jakieś grosze, a w porównaniu do tego jaka jest świetna, to jest mój zakup miesiąca! Na ustach ma matowe wykończenie i jest bardzo, ale to bardzo trwała, jak znajdę równie ładne kolorki to z chęcią je zakupię.



Kolejną rzeczą, można powiedzieć, że kosmetyczną jest olej kokosowy. Ja używam go do włosów, ale ma oczywiście mnóstwo innych zastosowań, o czym chcę zrobić Wam osobną notkę, ale to nie o tym. Jest chyba najlepszą maską do moich włosów. Cudownie je nawilża, włosy po jego użycia są lejące i bez rozdwojonych końcówek. Kto nie używał, nie wie co traci!



Ostatnią rzeczą kosmetyczną z tego miesiąca jest wysuszacz do paznokci z Avon'u. Na początku byłam jego stanowczą przeciwniczką, bo wydawało mi się, że w ogóle nie działa, a wręcz szkodzi moim paznokciom. Niedawno się do niego przekonałam, a teraz nie wyobrażam sobie schnięcia lakieru na paznokciach bez niego. Naprawdę przyśpiesza schnięcie paznokci!


Z zapachów chcę Wam pokazać patyczki zapachowe Aril. Pachną cudownie! Zapach pieczonych jabłek z cynamonem, jakże świąteczny. Bardzo długo utrzymuje się w pokoju i nie jest to zapach duszący, jak wiele takich patyczków i myślę, że jeszcze do niego wrócę.



I jeszcze chcę Wam pokazać najlepszą jak dla mnie owsiankę. Jest o smaku jagody i granatu. Jest to taka mieszanka do zalania wodą, dostępna w Lidlu, wiem, że może nie jest do najzdrowszy wybór, ale jest naprawdę przepyszna. W ofercie jest więcej smaków, które na pewno spróbuję!


No i to byłoby na tyle z moich ulubionych rzeczy z tego miesiąca. Napiszcie czego używaliście, a czego jesteście ciekawi! Do następnego! :*












36 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja ?:) dopiero zaczynam ;)
    yoshiko12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnych z tych produktów nie używałam .Jestem ciekawa tej konturówki i oleju kokosowego .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. owsiankę na pewno kupię, zauroczyła mnie! :)
    co do oleju kokosowego to od dawna chcę spróbować ale jakoś się nie składa :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nice products :)

    http://letrendycharm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, ale świetne rzeczy! :) ta seria postów bardzo mi się podoba i jest mega ciekawa ;)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą konturówkę i jest cudowna:) Idealna na jesień.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam właśnie ten wysuszacz z Avonu i powiem Ci, że moja 'przygoda' z nim była dokładnie taka sama- na początku byłam w ogóle zła na siebie, że bez sensu go kupiłam, a teraz pomaga mi przy każdym malowaniu paznokci:)
    Też zaczynam u siebie blogmas-uwielbiam tę serię:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jabłek z cynamonem jest boski! Muszę wypróbować tą konturówkę, bo długo szukam jakiejś dobrej ;)
    Obserwuję, super blog! ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te patyczki zapachowe sa super !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing selection! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez wysuszacza, znacznie pomaga :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Konturówka ma piękny kolor! Muszę wypróbować olej kokosowy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam konturówki z wibo!

    http://vsiedlecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba w końcu sie skuszę do wypróbowania oleju kokosowego :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń