27 listopada 2015

Chcę żyć.


"Nie poddam się, nawet jeśli będzie mi bardzo ciężko. Muszę szanować moje życie."

Cześć kochani!
Woow u mnie tysiąc pomysłów na minutę i w ostatniej chwili zdecydowałam, że właśnie ta notka pojawi się dzisiaj. Ostatnio przeczytałam naprawdę świetną książkę "Chcę żyć" autorstwa jakże cudownego Michała Piróga. Czemu tak piszę? Uwielbiam go nie tylko jako "gwiazdę", ale jako normalnego człowieka. Za to, że ma w sobie tyle motywacji, jest tak pozytywnym człowiekiem, jak ktokolwiek inny. Żadna nowość, to że oglądam Top Model i jak patrzę na to, jak Michał motywuje i dodaje otuchy modelom, to chyba im nawet zazdroszczę. Wnosi naprawdę wiele swoją osobą do tego programu. Lubiłam go oczywiście przed przeczytaniem tej książki, ale teraz jeszcze bardziej przekonałam się do niego. I Wam jak najbardziej polecam przeczytać tą książkę, nawet jeśli nie przepadacie za Michałem, ale może tylko po to, aby zobaczyć jak wygląda walka dosłownie ze wszystkim, z przeciwnościami, z najbliższymi ludźmi, walka z życiem. Może jakoś ta krótka recenzja zachęci Was do tego, ale do końca nie wiem, bo nie jestem za dobra w opisywaniu książek czy filmów. Ale postaram ująć to w kilku zdaniach, aby bardziej przybliżyć Wam książkę.





"Lepiej skończyć to teraz, niż brnąć w coś, co od dawna się nie układa"


Tancerz opowiada o swoim dzieciństwie, dorastaniu, ważnych wyborach w życiu i swojej determinacji, która jest naprawdę ogromna i która najczęściej określała kierunki jego życia. Michał Piróg opowiada o tematach ciężkich, o tolerancji, akceptacji, pochodzeniu i miłości, determinacji w dążeniu do celów i sile, jaką każdy z nas powinien mieć, aby się nie poddać. W książce pojawia się dużo ukrytych imion, zakamuflowanych postaci. Czytając tą książkę żyjemy jego życiem. Włazimy w prywatne życie Piróga, latamy do Izraela i do Stanów Zjednoczonych, poznajemy jego chłopaków, płaczemy, śmiejemy się, zastanawiając się, czy to wszystko prawda. Jeśli nie, to i tak jest to fantastyczna książka. Z Michała, który występuje w teatrze, zmienia się na tego, którego znamy wszyscy, na telewizyjnego Michała. Teraz jestem już pewna, że Michał Piróg to nie tylko gej, Żyd czy wegetarianin, on jest człowiekiem, który szuka miłości.


I chyba tym zakończę, to, co chciałam Wam przekazać. Myślę, że jak kogoś zaciekawi to co napisałam, to przeczyta tę książkę i będzie miał może podobne odczucia do moich, jak nie, to po prostu zapomni o tym i będzie czytał, to co sam uważa za ciekawe. Napiszcie w komentarzach czy czytaliście tą książkę, jakie są wasze odczucia co do niej. Jak nie, to jestem ciekawa czy zainteresowałam Was nią i jak Wam się podobają takie notki. No i jak Wam się podobają cytaty, które wybrałam z książki. Do następnego!

38 komentarzy:

  1. Przytoczony fragment z książki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rownież uwielbiam Michała wlasnie za jego pozytywne myśli i inteligencje. Książka mnie naprawdę zainteresowała.

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu też napisałam o tej książce. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej książce :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawą książką się wydaję i na pewno motywującą :) Zapraszam do mnie i obserwuję ! :

    http://honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tej książce, zdecydowanie muszę po nią sięgnąć, super, że napisałaś! :)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaję się naprawdę interesująca ale i motywująca. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna poluję na tą książkę i mam nadzieję że już niedługo trafi w moje ręce, bardo lubię Michała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno była w Biedronce, więc może trzeba zajrzeć :)

      Usuń
  9. Pierwszy raz widzę tę książkę i wątpię, bym po nią sięgnęła, bo raczej nie czytam tego rodzaju książek ;).
    Ale podoba mi się, jak napisałaś tę recenzję i cieszę się, że są ludzie tacy pełni tolerancji i motywacji :).
    Masz bardzo ładny blog!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam, ale mam w zamiarze - kilka osób już mi polecało ową książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny cytat, nie widziałam wcześniej tej książki, ale może ją przeczytam :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne cytaty i umiesz zachęcić do czytania ;) Na 100 procent kiedyś po nią sięgnę, być może nawet sprawie sobie ją jako prezent na święta :D
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze zainteresowałaś mnie tą książką. Lubie Michała a jego poglądy odpowiadają moim i chyba kupię tę książkę. Zrobiłabym to wcześniej, gdybym o niej wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna książka,nie słyszałam o niej wcześniej ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar nabyć tą książkę, jest moim must have ;) Uwielbiam książki motywujące do działania.

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej książce, cieszę się, że dzięki Tobie już wiem! Muszę ją przeczytać!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo musze kiedyś przeczytać :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam okazję czytać dokładnie tą książkę :-) hehe :-) jest genialna i fantastycznie opisuje przeciwności losu z jakimi człowiek musi się zmierzyć ale udowadnia ze nie ma rzeczy nie możliwych :-)

    OdpowiedzUsuń