2015/11/10

Jak maluję paznokcie?



Cześć kochani! :*
Przychodzę dziś z nową notką. Nie byłam do końca pewna czy ją dodawać, czy nie, ale postanowiłam dodać, bo trochę się pomęczyłam przy zdjęciach, więc będzie. A więc chcę pokazać Wam jak maluję swoje paznokcie. Oczywiście nie jest to nic nadzwyczajnego, ale chcę to Wam po prostu pokazać i liczę na to, że komuś się spodoba taka notka. 




Zaczynając od tego co używam, a więc: pilniczek, przyrząd do odsuwania skórek, cążki do skórek, waciki, zmywacz do paznokci, odżywka bądź lakier bezbarwny, dowolny lakier i wysuszacz do paznokci. Tak jak widzicie cudów nie ma :D



Zawsze zaczynam od spiłowania paznokci, tak aby miały taki sam kształt, długość i żeby wyrównać wszystkie nierówności na płytce paznokciowej. Najlepiej sprawdza się pilniczek papierowy.



Następnie odsuwam i wycinam skórki. Nie robię tego przy każdym malowaniu paznokci, ale wtedy gdy jest to konieczne, ale też nie na wszystkich paznokciach, tylko na tych, na których potrzeba.



Jeszcze przed pomalowaniem paznokci, odtłuszczam je zmywaczem, aby lakier lepiej się utrzymywał.



Malowanie paznokci zaczynam od nałożenia jakiejś odżywki bądź lakieru bezbarwnego, aby przedłużyć trwałość całości. Teraz użyłam jakieś zwykłej odżywki z Be Beauty, ale często też używam bezbarwnego lakieru z Eveline. 





Tym razem użyłam bardzo fajnego lakieru z Eveline. Jest w kolorze czarnym, ale w środku ma drobinki brokatu, które połyskują na paznokciach. Jeśli chodzi o trwałość to jest średnia. 



Do przyśpieszenia schnięcia lakieru używam takiego wysuszacza z Avon'u i jest naprawdę dobry, bo zauważyłam, że lakier schnie trochę szybciej.


I tak paznokcie wyglądają wymalowane.




Napiszcie jak Wam się podoba taki post i co chcecie zobaczyć w najbliższym czasie na blogu! 
Do następnego ♥

35 komentarzy:

  1. masz śliczne paznokcie <3
    niestety moje się często łamią i dlatego ciągle muszę je obcinać, więc ich nie maluję


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki, ja też mam podobną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć, że wygląd Twojego bloga robi wrażenie ! ;* Jest po prostu super więc będe wpadać częściej !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie, przydatny post :)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze nakładam jakąś odżywkę pod lakier kolorowy :)
    Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie bawię się za bardzo w wycinanie skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Bardzo profesjonalnie ;)

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie specjalnie dbam o swoje paznokcie. Zazwyczaj nakładam odżywkę, albo jakiś lakier kolorowy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie!Ja nie cierpie malowanych przez siebie paznokci,wole pójść do kosmetyczki i zrobić hybrydy :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście?
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak bardzo nie lubię malować paznokci dlatego zdecydowałam się na robienie żelowych ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie <3
    Zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudny kształt paznokci. Ja niestety nie mogę malowac paznokci do szkoły, ale używam odżywki z Eveline 8w1. Nigdy nie używałam tej z Be Beauty. Polecasz?
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne pazurki :)
    zapraszam do mnie na konkurs gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczne pazurki! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nigdy nie chce czekać aż lakier wyschnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie pomalowane :) ale tez zgadzam się z hooneyyy - też mi sie nigdy nie chce czekac:D

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW piękne są , mi to chyba nigdy nie wyjdzie ;p

    zapraszam do mnie , dopiero zaczynam :) tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też maluję paznokcie w taki sposób :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo fajny kształt paznokcia i pomysł na post bardzo fajny ;)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jak maluję paznokcie to tylko na czarny kolor. Świetny pomysł na post!

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny post :D i dobrej jakości zdjęcia ^^
    grlfashion.blogspot.com
    Czy mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ?:D proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarne paznokcie zawsze są świetnym rozwiązaniem. Sam lakier bardzo mi się podoba, więc pewnie zwrócę na niego uwagę, gdy wybiorę się do drogerii.
    pozdrawiam i zapraszam, jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ten lakier

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/2015/11/a-sky-full-of-stars.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  24. Chodzę na paznokcie hybrydowe, więc to wszystko mi robi kosmetyczka, ale kiedy malowałam sobie panokcie sama, to się tak z detalami nie bawiłam, nie chciało mi się :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe pomysły :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor lakieru!:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! ;3
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog :) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    http://veneciaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne paznokcie:) Dbajmy o siebie Babeczki!
    Zapraszam do mnie: roselillyblog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń