15 listopada 2015

Kolejny mix zdjęciowy #8


Cześć kochani!
Co tam u Was słychać? No domyślam się, że szkołę, bo już niedziela, takie długie te weekendy, ale cóż poradzić. U mnie zbliża się czas, gdy muszę wziąć się do solidnej nauki, bo został miesiąc pierwszego semestru, bynajmniej u mnie, bo nie wiem czy jest tak w każdej szkole. Więc chyba jak każdy na semestr chcę wyjść z ocenami jak najlepiej, ale co ja będę pisać, trzeba się spiąć wytrzymać ten miesiąc i dotrwać do wyczekiwanych świąt. Tak, czekam na święta. Uwielbiam święta i już nie mogę napatrzeć się na różne świąteczne rzeczy w sklepach, co możecie widzieć na zdjęciach. Jeszcze jedna rzecz dotycząca świąt, to jest to, że myślę nad jakimiś notkami świątecznymi, bo w tamtym roku pojawiło się jedno D.I.Y, a teraz chcę, żeby było ich więcej, oczywiście o ile się da. Ale nie będę się rozpisywać, tylko zacznę działać, co będziecie mogli widzieć już niedługo. Sama nie wiem co mam jeszcze napisać, więc chyba zakończę tą moją wypowiedź. Chcę Wam życzyć udanego tygodnia i oczywiście byle do piątku!





38 komentarzy:

  1. bardzo fajny mix ;) czuć święta :)

    zapraszam http://specyficznapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co masz na ustach na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się takie tatuaże na ręce :D mam zamiar sobie taki tatuaż zrobić :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny miks. Cudowny dzieciaczek na zdjęciach.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny mix zdjęciowy jest świetny :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, weekendy bardzo długie haha
    Też mam tylko miesiąc czasu do końca semestru, doskonale cię rozumiem :c
    Super zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. W pewnym sensie, oglądając takie zdjęcia, można wymyślić pewną historię o Tobie.
    Historię Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, też się teraz nad tym zastanowiłam :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :) podoba mi się tatuaż

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę już świąteczne klimaty :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć! Super ci wyszły!

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. super mix! x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam święta i pomimo że dopiero listopad, już dawno na nie wyczekuje haha ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mix ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny mix :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń