2015/11/28

Prezenty mikołajkowe z Goodies.pl

Cześć kochani! 
Dziś przychodzę do Was z troszkę innym postem, już bardziej podchodzącym pod mikołajki i święta. Dzisiejszy wpis powstał bardzo spontanicznie, bo nie miałam robić go dziś, ale mam tyle postów do zrobienia, że samym wieczorem właśnie to piszę. Kilka dni temu wysłałam zgłoszenie do sklepu goodies.pl, aby zostać ich ambasadorką, bo z tego co wyczytałam to spełniałam wszelkie warunki. Ambasadorką jestem i z racji tego dodaję tą notkę. Wiadomo, że wielkimi krokami zbliżają się mikołajki i święta Bożego Narodzenia z czym idzie kupowanie prezentów, a razem z tym brak pomysłu na nie. Sklep goodies.pl moim zdanie pomoże Wam w poszukiwaniu prezentów dla bliskich. W ich ofercie możemy znaleźć świeczki i akcesoria Yankee Candle oraz Kringle Candle, a także rzadko spotykane marki kosmetyczne. Świeczki yankee znane są każdemu, Kringle Candle nie zupełnie, a mają przecudowne zapachy w ofercie. Ja jestem typem osoby, która z wielką chęcią mogłaby na każdą okazję w prezencie dostawać świeczki. Z oferty świątecznej wybrałam Wam według mnie najlepsze zapachy, które możecie podarować komuś właśnie w okresie świątecznym, bo są to zapachy typowo na święta. Ale nie tylko świeczki! Wybrałam też trzy bardzo ciekawe kosmetyki, pewnie mało znanej Wam firmy, które też mogą być ciekawym prezentem. Zapraszam do oglądania!



Z oferty Yankee Candle wybrałam kilka bardzo ciekawych zapachów, zaczynając od samplerów, chcę Wam przedstawić zapach Angels Wings, który pachnie watą cukrową, płatkami kwiatów i kremową wanilią, znaleźć go możecie tutaj. Kolejny zapach jest to Snowfalke Coockie, pachnący ciasteczkami z cynamonem w waniliowej polewie, dostępny tutaj. Ostatni zapach z samplerów to Sparkling Cinnamon, pachnący cynamonem i goździkami, zapach macie tutaj. To zaczynamy woski! Pierwszym zapachem jest  Sugared Apple, pachnie jabłkiem, cukrem i wanilią tutaj


Następnym woskiem jest Gingerbread Maple, pachnący ciastem piernikowym z kremem klonowym, tutaj. Kolejny bardzo świąteczny zapach Cranberry Ice, pachnący żurawiną połączoną z zapachem mrozu, tutaj. Przedostatni zapach jaki wybrałam to Winter Glow. Pachnie iglastymi drzewami i zapachem śniegu, zimna, tutaj. No i ostatni zapach, czyli Candy Cane Lane, który pachnie korzennymi ciasteczkami z waniliowym lukrem, jak mi się wydaje to często spotykany zapach podczas wypieków świątecznych, tutaj.



Yankee Candle na święta proponuje również prześwietne zestawy. Zestaw zawiera trzy świeczki, więc jest od razu idealny na prezent, gdyż zapakowany jest w przepiękne pudełko. tutaj



Z firmy Kringle Candle, też chcę Wam przedstawić kilka zapachów, które według mnie będą idealne na święta! Pierwszym z nich jest Ginger Snow Angel, który pachnie bardzo świątecznie, bo korzennymi przyprawami tutaj. Warto zauważyć, że te duże słoje, które Wam pokazują mają dwa knoty, więc równomiernie się spalają, kolejny plus! Moją drugą propozycją jest zapach Apple Chutney, pachnący pieczonym jabłkiem z cynamonem, tutaj. Kolejnym zapachem jest White Woods, zapach o połączeniu drzew iglastych i korzennych przypraw, więc też bardzo ciekawie, tutaj. Ostatnim zapachem jest Holiday Cookies, pachnący świątecznymi ciasteczkami, tutaj.



Kosmetykami, o których wspomniałam wcześniej są marki Bania Agafii. Są to bardzo ciekawe produkty w przepięknych opakowaniach, więc również idealne na prezent. Ja wybrałam Czarną Torfową maskę do ciała, tutaj, cukrowy scrub do ciała, tutaj i ziołowy peeling do ciała, tutaj. Oferta tej marki na sklepie Goodies, jest większa i jest naprawdę wiele świetnych produktów, ja wybrałam moim zdaniem te najciekawsze, też ze względu na opakowanie. 


No i to już wszystko co mam Wam do pokazania. Jeśli jesteście ciekawi, co sklep goodies.pl ma jeszcze w swojej ofercie, to wchodźcie i oglądajcie, a może akurat wpadnie Wam coś w oko. Bardzo polecam tą stronę i za produkty i za ceny, a także za szybką realizację zamówienia i tanie koszty przesyłki. Napiszcie co spodobało Wam się najbardziej z pokazanych przeze mnie produktów i czy wcześniej mieliście do czynienia z tym sklepem. Do następnego! :*

28 komentarzy:

  1. mam jedną świecę z Yankee o zapachu pianek <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te woski mnie strasznie ciekawią, muszę sobie koniecznie sprawić jakiś :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się marzą świeczki z Yankee Candle! Są cudowne xx

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. używam wosków YC i są świetnie! Długo się palą i zapach też się utrzymuje :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam przyjemności przetestować tych świec,ale słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii :)

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ostatnio moimi ulubieńcami są zdecydowanie woski z Yankee Candle, koniecznie muszę się zdecydować na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie znajdziesz duużo zapachów :3

      Usuń
  7. Super post! *-*
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, cos bym wybrała :)


    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy by coś znalazł dla siebie!

      Usuń
  9. Uwielbiam takiego typu zapachy. Prezent idealny.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki! A z przedstawionych kosmetyków kupiłam niedawno szampon i balsam do włosów i zaraz zabieram się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham świeczki <3

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeny, uwielbiam takie zapachy! Muszę zajrzeć na stronę i może sama sobie coś wybiorę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń