2015/11/07

O moich projektach.

Cześć kochani! :*
Jak to zawsze u mnie bywa, wszystko się zmienia, bo dziś miał pojawić się całkiem inny post, ale pojawi się we wtorek, za to dziś zmobilizowałam się aby w końcu pokazać Wam trochę moich projektów wnętrz, bo już miałam to zrobić to bardzo dawno, a teraz zmusiła mnie do tego pogoda. Od razu powiem, że ja nie wiem czy robię to poprawnie itd, ale po prostu robię to dla przyjemności i podoba mi się to, a to chyba jest najważniejsze. Zawsze w tych projektach, które robię opieram się na białym kolorze, bo pomieszczenia w bieli podobają mi się najbardziej. Program też nie jest żaden profesjonalny, a taki, który mi przypasował i jest prosty w obsłudze, a jest to Roomstyler 3D planner, jest on dostępny na aplikacjach Google. Do tego posta wybrałam te wnętrza, które najbardziej mi się podobają. Jak będziecie chcieli zobaczyć więcej, to piszcie w komentarzach, a na pewno pojawi się jeszcze taki post!

SYPIALNIA













SALON







MIEJSCE DO PRACY







Napiszcie co z tego wszystkiego co pokazałam spodobało Wam się najbardziej i czy chcecie więcej takich notek! Do następnego! :*


30 komentarzy:

  1. Piękne projekty! Lubię, gdy przestrzeń otoczona jest jasnymi kolorami :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wszystko podoba, lubię takie przestrzenne pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sypialnia podoba mi się chyba najbardziej! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne projekty, ja też najbardziej uwielbiam jasne wnętrza, świetnie Ci to wychodzi :)
    zapraszam do mnie na konkurs.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko idealnie wpada w moje dekoratorskie gusta, zdecydowanie mogłabyś w przyszłości zaprojektować mi dom!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak dla mnie, to zbyt zimne. Jasne- owszem, ale nie białe ! Sypialnia ma byc przytulna. Już kremowy kolor lepiej się sprawdza!! ;)
    www.sabi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jak kto lubi, ale biel też może być przytulna :)

      Usuń
  7. Salon i miejsce do pracy najlepsze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wręcz idealnie.Piękne projekty :)

    http://gabrielazimnochblog99.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia ! :) Super :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń