4 listopada 2015

Trochę zakupów.

Cześć kochani! :*
Tak jak obiecałam, zaczynam prowadzić bloga już w miarę regularnie i myślę, że tak już zostanie! Nie będę rozpisywać się wiele poza tego posta, bo nawet nie ma czym. Mogę napisać tylko tyle, że myślę nad jakimiś, trochę "innymi" postami, ale co z tego wyjdzie zobaczycie wkrótce. Dzisiaj mam Wam do pokazania kilka rzeczy, które kupiłam sobie w ostatnim czasie, nie jest ich zbyt dużo, ale zawsze coś, bo mówiłam że haul będzie pojawiał się chociaż raz na miesiąc. Zapraszam do oglądania!


Pierwszym i chyba najlepszym zakupem są właśnie te buty. Długo ich szukałam i znalazłam idealne w CCC. Jak widzicie są to takie krótkie botki z lekkim podwyższeniem. Mimo tak ciężko wyglądającej podeszwy buty są bardzo lekkie i wygodne, bo trochę w nich już pochodziłam. Nie pamiętam ile dokładnie kosztowały, 139.99 albo coś koło tego.




No i jak buty, to i kurtka. Nie chciałam żadnej parki w kolorze khaki, bo już nie mogę tego koloru, ze względu, że wszyscy w tym chodzą. I znalazłam taką zwykłą czarną parkę, jest bardzo ciepła i będzie idealna na zimę. Kupiłam ją na allegro za około 140 zł.



W parze z butami i kurtką idzie oczywiście czapka. Również nic specjalnego, bo chcę żeby pasowała do wszystkiego i moją idealną znalazłam w New Yorker.



I ostatnia rzecz do kompletu, to ten przepiękny, bordowy szalik. Kupiłam go w sh, za 6 zł. Więc tak, fajnie wygląda, no i tak :D



Kolejna rzecz to spodnie z Croppa. Zwykłe, jasne jeansy, są krótsze i takie luźniejsze, więc fajnie wyglądają i ogólnie jestem zadowolona.



Ostatnia rzecz z ubrań, to ten cudowny sweterek, który kocham. Futrzany, mega ciepły, no i czarny, więc mi więcej nie potrzeba. Został kupiony w Lidlu.



Następna nowość to książka "Chcę żyć" Michała Piróga. Kupiłam ją w biedronce za 8.99. Zaczęłam już ją czytać i zapowiada się naprawdę fajnie, Michała uwielbiam, więc i książka będzie ulubieńcem. Zapewne pojawi się jej recenzja.



I kolejna fajna rzecz czyli kolorowanka dla dorosłych. Która zawiera mnóstwo ciekawych wzorów i już nie będzie nudy haha. Dostępne są w Empiku za 16.99 zł.



Jak wiecie, bardzo kocham zapachy, a szczególnie takie świąteczne, więc musiałam kupić te pałeczki zapachowe. Pachną przepięknie i mają utrzymać się około 4 tygodnie, więc ciekawe jak będzie. Są dostępne w Biedronce za cenę 8.99 i z tego co widziałam jest wiele rzeczy zapachowych z tej serii, chociażby świeczki.



Już ostatnia rzecz z całych zakupów to po prostu olejek do włosów, bo szukam jakiegoś idealnego i może ten się sprawdzi, kto wie. Biedronka, 4.99 zł.



31 komentarzy:

  1. buty i kurtka są mega, też mam taki olejek do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i kurtka są świetne! :) Sama zastanawiałam się nad książką Michała, ale jednak nie kupiłam ;)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten futrzany sweterek z Lidla - jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jak książka?
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek.
    Wpadniesz?
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten sweterek :) buty muszą być wygodne. zapraszam do mnie na konkurs.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty i swterek *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek naprawdę kupiłaś w Lidlu? Nigdy bym się nie domyśliła, wygląda jak z lepszej sieciówki..:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest dużo fajnych rzeczy w Lidlu :3

      Usuń
  9. Jejku, czemu ja nie zauważyłam, że taki sweterek jest w Lidlu! Co do czapki, niedługo ją kupuję, bo też mi właśnie wpadła w oko! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń