20 grudnia 2015

♥13 Niedzielne inspiracje


Cześć kochani!
Witam Was w pierwszy raz w niedzielnych inspiracjach w grudniu. Miesiąc się kończy, a ja dopiero robię pierwszy post z tej serii w tym miesiącu, a planowo miały pojawiać się one co niedziele. Ale każdy wie, jak to jest z czasem, ale już do końca roku inspiracje będą, a od Nowego Roku lecimy z nowymi notkami z tej serii, ale również myślę nad nowymi seriami, które może Wam się spodobają! Dziś inspiracje są trochę inne, bo dołożyłam do nich pytania, które zadaliście mi w komentarzach, za wszystkie dziękuję i myślę, że takie notki będę robić częściej!




Jaki chciałabyś dostać prezent?



W tym roku sama nie miałam pojęcia, żeby określić się do prezentów. Chyba za dużo rzeczy na liście i nie wiedziałam na co się zdecydować haha. 






Co lubisz najbardziej w okresie świąt?



Sama nie wiem, bo lubię dużo rzeczy. Najbardziej to chyba atmosferę, wigilię, filmy świąteczne






Jaką wolisz choinkę prawdziwą, czy sztuczną? 


Oczywiście, że prawdziwą, ale niestety u mnie zawsze sztuczna, co zrobić.








Jak wyglądają Twoje wymarzone święta?


Nigdy nad tym nie myślałam, ale takie marzenie, spędzić święta w Stanach Zjednoczonych. Coś w stylu Kevin sam w Nowym Jorku haha. 





Czy jak kupujesz prezent bliskim to masz problem jaka rzecz by im się spodobała, czy raczej masz pomysł od razu co komu kupić?



Wiadomo, że prezent ma być poniekąd przydatny dla obdarowanej osoby i zazwyczaj biorę pod uwagę preferencje obdarowywanej przeze mnie osoby i z tym idzie pomysł na ten prezent. 






Jakie są tradycje świąteczne obchodzone w Twojej rodzinie? 


Dużo ich, ale nie wiem czy jest sens je pisać, bo większość jest Wam pewnie znana. Choinkę ubieramy kilka dni przed świętami, Wigilia wygląda, jak normalna Wigilia, od paru lat chodzimy na pasterkę, a w kolejne świąteczne dni odwiedzamy bliskich, no i tak. 



Czy czekasz aż do pierwszej gwiazdki zanim otworzysz prezenty? 

U nas prezenty odpakowujemy po skończonej Wigilii. 





Jakie jest Twoje ulubione danie na święta?


Oo dużo ich haha. Ale najbardziej to chyba barszcz z uszkami i makowiec (danie?).



Czy wiesz, albo przypuszczasz co dostaniesz pod choinkę? 

W tym roku tak wyszło, że sama wybierałam sobie to co dostanę pod choinką, więc tak haha. 





 Osoba z którą najczęściej rozmawiasz na Wigilii?



Wiadome, że rozmawiam z każdym :)







 Co ci się jako pierwsze kojarzy ze świętami?



Chyba Kevin sam w domu hahaha.






Czego najbardziej nie lubisz w świętach?


Dzielenia się opłatkiem, pewnie jak większość.





Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt? 


Bez śniegu, którego jak na razie brakuje.





Wolisz dostawać czy dawać prezenty? 



Nie zdajecie sobie sprawy z tego jak uwielbiam kupować prezenty, więc chyba dawać prezenty.






Czy miałaś kiedyś jakąś świąteczną wpadkę/ sytuacje ?



Raczej nie, z tego co pamiętam to nic takiego nie zdarzyło mi się podczas świąt.






Napiszcie coś o swoich świętach z chęcią poczytam! Jeśli Wam się podobają takie notki, to piszcie, a będą pojawiać się częściej! Do następnego :*

22 komentarze:

  1. U mnie zawsze jest prawdziwa choinka bo mama nie chce sztucznej
    Ps.Śliczne inspiracje
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że już tak blisko do świąt, wszystkie ich części są magiczne, dawanie prezentów, dekoracje, czy też atmosfera panująca w domu, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie! :))))
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię się dzielić opłatkiem haha :D Przecudne inspiracje <3 Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wesołych świąt!

      Usuń
  5. Wonderful and perfect! I follow you blog #224, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie czuje tej magii świąt, ale może to dlatego, że nie ma śniegu :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Również nie lubię dzielić się opłatkiem, nigdy nie wiem co powiedzieć haha
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mam podobnie haha. Dziękuję :*

      Usuń