2015/12/31

2015 ♥



Nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak szybko dobiega końca. Właśnie piszę ostatnią notkę w tym roku, notkę, która zamyka wszystko co stworzyłam, przez te dwanaście miesięcy. 31 grudzień, data mniej lub bardziej wyczekiwana przez niektórych. Ja jestem z tych osób, które czekały bardzo, ale też z drugiej strony mniej. A dlaczego? Bardzo czekam, bo nie mogę się doczekać tego nowego rozdziału, tej czystej kartki, nie zapisanej niczym, sama będę decydować, jak ta kartka będzie się zapełniać. A z drugiej strony to jest mi trochę smutno, że to wszystko zostaje za mną, te cudowne chwile z 2015 roku właśnie za kilkanaście godzin staną się przeszłością. 











Coś czuję, że ta notka jest i ostatnią i najwięcej czasu pochłonie, żebym mogła przekazać Wam wszystko co chcę i jak chcę. No więc jak mam opisać ten rok w kilku zdaniach? 2015 jak każdy rok zleciał mi bardzo szybko. Było naprawdę wiele cudownych chwil, które będę jeszcze długo wspominać. Oczywiście były i te gorsze chwile, ale nie są one aż tak złe, jak można myśleć, dlatego, że wiele mnie te sytuacje nauczyły. Ale mimo wszystko chcę ten rok wspominać pozytywnie, bo nie ma co rozczulać się nad tym złym. Sytuacje, ludzie i moje pomyłki nauczyły mnie jakich błędów już nie popełniać w przyszłym roku, bo właśnie te sytuacje i ludzie, na których się zwiodłam, uczyniły mnie kimś, kim jestem teraz.









Tak teraz myślę i 2015 to był rok chyba największych zmian. Pierwsza kluczowa zmiana, to ta, że już nie jestem tą samą Klaudią, którą byłam rok temu i chyba dużo osób to zauważyło, no bo mimo wszystko zmieniło się moje zachowanie, charakter i to, jak patrzę na świat. A tą drugą, taką główną zmianą, było pójście do nowej szkoły. Nigdy, przenigdy nie żałowałam tej decyzji, że akurat tą szkołę, tę klasę wybrałam, bo dała mi ona dwie prawdziwe przyjaciółki, na które mogę zawszę liczyć. No i wiem, że dziewczyny to czytają, więc tak pozdrawiam Asię i Esterkę!  Właśnie takimi chwilami się cieszę, tymi małymi drobnostkami, które składają się na tą pozytywną część tego roku!









Ten rok przyniósł też trochę stresu. Egzaminy, bierzmowanie, wyniki przyjęcia do szkół, koniec roku, rozpoczęcie roku w nowej szkole, nowej klasie z zupełnie nieznajomymi ludźmi. Wszystkiemu dałam radę, egzaminy nie do końca poszły mi tak, jakbym chciała, ale i tak jestem zadowolona, egzaminy do bierzmowania zdałam za pierwszym razem, dostałam się do tej szkoły, do której dostać się chciałam i mam fantastyczną klasę i naprawdę zżyliśmy się z sobą przez te parę miesięcy. 









Wakacje, to też wspomnienia, które będę wspominać bardzo pozytywnie! Dni spędzone z przyjaciółmi, nawet te poświęcone na bloga, bo wiem, że trwam w tym, w czym trwać chcę jak najdłużej i to dzięki Wam, bo to Wy dajecie mi na to motywację, tym, że tutaj jesteście, że przybywa Was co raz więcej. Koniec wakacji, był na pozór najlepszym czasem w ciągu tych dwóch miesięcy, bo znowu byłam w Bułgarii, w miejscu, które uwielbiam i zawsze wspominam wspaniale!









A więc widzicie, że ja cieszę się takimi drobnostkami, nie potrzeba mi wiele do szczęście, no i myślę, że trzeba cieszyć się każdą chwilą i brać z życia tyle, ile się da! Żyć tak, aby każdy dzień był lepszy, a jak nie był, to trzeba zrobić wszystko, żeby zbliżający się Nowy Rok, był lepszy, abyśmy byli lepsi i nie popełniali błędów, jakie popełnialiśmy w przeszłości!


 

A w komentarzach chciałabym, abyście Wy powspominali trochę swojego, prawie już zeszłego roku! I cieszyli się każdą chwilą nadchodzącego wielkim krokami 2016 roku! Życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych najmniejszych, osiągnięcia postanowień. Otaczajcie się pozytywnymi ludźmi, tymi prawdziwymi, bo oni też przyczyniają się do tego, aby ten rok był lepszy! No to udanego Sylwestra i samych cudownych chwil w nadchodzącym Nowym Roku! Do następnego kochani! :*

50 komentarzy:

  1. Dobrze tak podsumować ten rok z pozytywnych chwil, cieszę się, ze 2015 był dla ciebie rokiem pozytywnych zmian i mam nadzieję, że 2016 będzie równie owocny:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję! Również pozdrawiam ☻

      Usuń
  2. Uwielbiam podsumowania! Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie roku :D ;)
    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie! :) Piękne zdjęcia. Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku! Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy post :) fajne podsumowanie :D

    http://160wkapeluszu.blogspot.com/2015/12/sylwestrowy-mani-semilac-pierwsze.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie!:)
    Spełnienia marzeń w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, świetne podsumowanie <3 ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne podsumowanie :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Podoba mi sie Twój styl ;)
    Ja też bardzo czekałam na ten dzień , ale nie sądziłam że tak szybko to wszystko minie :)
    Co do obserwacji to juz obserwuje :*
    Pozdrawiam Cieplutko :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! :)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz jestem u Ciebie, a szkoda.
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podsumowanie,
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac ze rok udany byl ;)
    Zycze Ci kolejnego jeszcze lepszego !
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie :)
    Ja rok 2015 uważam do jak najbardziej udanego :)
    Spełniłam naprawdę dużo marzeń :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie się zmieniają, charaktery także. Ja sama zmieniłam się przez ten przeszły rok poglądy na pewne sprawy. Myślę, że to idzie z naszą dojrzałością. Rok 2015r. zaliczam do udanych chociaż liczę,że ten będzie jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Cieszę się! :)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia i super post :)Obserwuję ! :) pozdrawiam cieło i życzę szczęśliwego Nowego Roku! zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie :* http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widac ,ze poswiecilas duzo czasu na napisanie tego posta, oraz wykonanie zdjec ;)
    swietny efekt.

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z całego roku, no na pisanie troszkę czasu zeszło. Dziękuję :*

      Usuń
  18. śliczne zdjęcia! Już obserwuję!xxx
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko co świetne bardzo szybko mija, ale zyczę ci wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo radości, uśmiechu oraz dobrych chwil które będziesz mogła wspominać za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne podsumowanie roku! Bardzo mi się podoba to pierwsze zdjęcie! Jest prześliczne! <3 Widzę, że miałaś ciekawy rok! Zazdroszczę Ci roku na bloggerze, ja mam nadzieję, że tyle wytrwam! Udanego i szczęśliwego Nowego 2016 Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! U mnie w tym roku już idzie drugi rok. Życzę Tobie wytrwałości!

      Usuń
  21. bardzo fajne podsumowanie, przyjemnie się czytało :3
    też staram się koncentrować n tych drobnych rzeczach, by z nich czerpać radość :D
    +obserwuję i zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zaobserwujesz? :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podsumowanie, bardzo klimatyczne zdjęcia, świetnie oddają to, co działo się u Ciebie w 2015 roku. A teraz zaczynamy coś zupełnie nowego i to jest piękne!


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wiedzę że dużo się działo :)
    Może tego nie zauważyłaś, ale jak dla mnie dużo schudłaś (zakładając że zdjęcia 'idą' chronologicznie).
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niestety ja tak nie uważam haha, ale dziękuję :)

      Usuń