29 grudnia 2015

♥5 odkryć miesiąca♥ Grudzień! '15

Cześć kochani!
Grudzień dochodzi końca, a więc na co czas? Na moje miesięczne odkrycia i kosmetyczne i takie trochę inne. Jako, że jest już ostatni miesiąc tego roku, to już robię notkę z tej serii, ale nie jestem do niej tak do końca przekonana i nie wiem, czy od następnego miesiąca i od nowego roku nie robić po prostu ulubieńców miesiąca lub czegoś w tym guście. Napiszcie jak Wy wolicie, bo to głównie zależy od Was! No w grudniu pojawiło mi się trochę nowości i chcąc, nie chcąc musiałam wybrać te najlepsze haha! Zapraszam do oglądania!





No to w takim razie zaczynamy od rzeczy do paznokci, bo jakbym ja nie pokazała czegoś do paznokci! A mianowicie chodzi mi tu o matowy Top Coat z Golden Rose. Szczerze mówiąc miałam ochotę kupić sobie matowy lakier, ale z kolorem i tak patrzyłam na te lakiery, ale tak do końca nie podobały mi się ich kolory, a więc w końcu wzięłam ten top coat, bo mam takie kolory, które lubię, a on robi je matowe. Jak to wygląda na paznokciach no to po prostu MISTRZ!



Druga rzecz kosmetyczna, to ta piękna szminka z Rimmela z serii Katy o numerze 30. W ostatnim poście bardzo Wam się podobała i ja też ostatnim czasem się do niej przekonałam, trzyma się fajnie na ustach i myślę, że kupię więcej kolorów z tej serii. 



Jak grudzień, święta to i zapachy. Wiecie już, że ostatnio zamawiałam woski z Yankee Candle i kolejnym, który wypróbowałam jest Angel's Wings. Pachnie przepięknie, zapach jest słodki lekki, idealny na zimę. Jak ja uwielbiam takie zapachy! Sami musicie wypróbować!



Ostatnio coś się ze mną stało i piję więcej, haha nie możliwe! No ale jednak i jakoś tak zaczęłam pić herbaty, aż w końcu natrafiłam na tą. A jest to zielona herbata z Greipfrutem, która dostępna jest w Biedronce. Nie wiem jak, ale ją polubiłam i pije po kilka kubków dziennie, widocznie przekonuję się do zielonej herbaty. Sami spróbujcie!



No i ostatnie odkrycie miesiąca, a jest to super chłopak, który nagrywa super filmik na YT, a najlepsze odkrycie mieszka kilka kilometrów ode mnie haha, a wiem o jego istnieniu od wczoraj. Tak, dzięki Estercia, bo wiem, że czytasz haha. Wbijajcie na jego kanał, bo moim zdaniem ma za mało subów, na to, co tworzy. You Tube, wpisujemy Kjup i oglądamy!


No i to byłoby na tyle w dzisiejszym poście, napiszcie o Waszych odkryciach w tym miesiącu i wbijajcie na moje inne social media hehe:

instagram: Dusiiiak
snap: klaudszaxoxo
fanpage: Dusiiiak

No to do następnego!

38 komentarzy:

  1. świetny kolor pomadki <3
    dużo osób chwali te świeczki chyba sama się skusze :)
    pozdrawiam i zapraszam http://stylled.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe odkrycie z tym kanałem na youtube :) Na pewno tam wpadnę i obczaję, bo warto skoro polecasz. Ps. świetny kolor pomadki :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. musze wyprobowac ten lakier ;)


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy,moja ulubiona herbata!

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor tej pomadki, a co do wosk, zgadzam się pachnie przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień szminki! Herbatkę z Biedronki uwielbiam, ale z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor szminki :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na te świeczki od dawna się czaję :D
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/baby-blue-dress.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam tą szminkę i pamietam ze kiedy ją zgubiłam to wydałam ostatnie pieniądze szybko n a drugą bo tak ją lubiłam haha. Teraz chyba wolę te z Golden rose, ale ta nadal polecam/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było warto, bo jest świetna haha. Też używam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię tego Mata z Goldenka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo! Tobie też szczęśliwego Nowego Roku! :*

      Usuń
  13. Bardzo lubię firmę Golden Rose, miałam już dawno zamiar kupić ten top coat. Muszę się wybrać w końcu :P
    http://160wkapeluszu.blogspot.com/2015/12/sylwestrowy-mani-semilac-pierwsze.html

    OdpowiedzUsuń