2015/12/27

CHRISTMAS | MIX #9


Cześć kochani!
Dzisiejsza notka jest dowodem jak nie tracę czasu haha. Jadę do rodzinki i to piszę, no ale teraz mam najlepszą wenę haha. No i tak długo wyczekiwane święta, do których przygotowywaliśmy się tygodniami minęły, sama nie wiem kiedy. W tym roku to już zupełnie ich nie odczułam, większy klimat świąteczny czułam przed nimi. Co Wam mam opowiadać, te dni minęły jak u każdego, wigilia pasterka, świąteczne filmy, pierwszy dzień świąt w domu znowu przy filmach i z rodziną, no a drugi dzień trochę powtórka, a wieczorem impreza, chyba najciekawsza część świąt haha. No i zaczęłam czytać książkę Zoelli "Girl Online", dużo osób mówiło, że mało ciekawa, ale jak dla mnie jest świetna! W dwa dni przeczytana połowa książki, skończę tą szybko i zamierzam kupić tą druga część, wyczuwam w styczniu dużo nitek książkowych haha. Jeszcze w dzisiejszej notce pokażę Wam trochę zdjęć i prezenty, które znalazłam pod choinką!



































No i moje prezenty!













A co tam u Was? Pojedzone po świętach? haha Prezenty udane? Do następnego! :*





48 komentarzy:

  1. Świetna szminka! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta w tym roku spędziłam z rodziną i szczerze mówiąc chyba pierwszy raz poczułam mocną więź między mną a najbliższymi. Podobnie jak ty nie czułam tej magi Świąt, z czego jestem bardzo zawiedziona. Prezenty jak najbardziej udane!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku również dla mnie były najgorsze jeśli chodzi o własne poczucie ich, nawet nie zdążyłam się dobrze najeść, haha!

    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, mogę zapożyczę się w tę książkę :D. Śliczne zdjęcia! ♥♥♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kolor pomadki..besos ! <3

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie spędziłam święta. Nie mogę uwierzyć, że już się skończyły :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze zdarzą się takie prezenty jak zestawy kosmetyczne :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś , życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ! :)

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj prezenty bardzo udane w tym roku! Wszystkiego dobrego, ślicznie wyglądasz ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty. Nie jak u mnie słodycze i trochę pieniędzy :/

    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty. Książka jest mega! U mnie też w tym roku prezenty były bardzo udane! :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna szminka <3 ja nie jestem chyba aż tak odważna :P
    160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!Też mam Girl Online i jest świetna <3

    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne prezenty :)
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenty.Mi się podoba książka Zoelli,jest bardzo śmieszna :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prezenty, świetnie wygladasz c:
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta , święta i po świętach ;)
    Śliczne zdj ;)
    I świetne prezenty ;)
    Najbardziej podoba mi się szminka i sweterek ;)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Dopiero zaczynam ;)
    Chętnie wymienie się obserwacjami ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! Prezenty również niczego sobie ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweterek! Wszystkie prezenty są znakomite!
    Twój uśmiech jest cudowny!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jesteś ! zapraszam do mnie--->http://fashnela.blogspot.com/2016/01/podejmij-sie-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń