2015/12/01

Haul z ostatnich tygodni.


Cześć kochani! :*
No i doczekaliśmy się grudnia! Pierwsza notka w grudniu, a będzie ich naprawdę dużo w tym miesiącu. Już jutro pojawi pierwszy blogmas i tak co drugi dzień, myślę, że Wam się spodoba. Pomysłów na tą serię mam dużo i myślę, że uda mi się większość zrealizować, no ale na to musicie troszkę poczekać. A w dzisiejszej notce chcę Wam pokazać co kupiłam sobie ostatnim czasem, nie jest to jakoś nie wiadomo ile rzeczy, ale chciałam zrobić tą notkę, bo z czasem zapomniałabym o tych rzeczach, a chcę być na bieżąco.




Ubrań mam nie wiele, no ale też pasuje pokazać. Pierwszą rzeczą jak widzicie jest taka koszula w kratkę. Na zdjęciu wydaje się na czarno-białą, ale w rzeczywistości jest granatowo- szara. Jest wykonana z bardzo fajnego materiału i ogólnie od dawna podobało mi się coś w tym stylu. Cropp, 79.99 zł.






Drugą rzeczą są po prostu spodnie. Zwykłe dżinsy z przetarciami w takim normalnym kolorze, ale mają bardzo fajny krój, są lekko krótkie z wysokim stanem. Cropp, 69.99 zł.



I ostatnią rzeczą z ubrań jest taki szalik. Długo zamierzałam się do jego kupna, ale teraz jestem naprawdę zadowolona. Jest dwustronny z tego co widzicie na zdjęciu, mega ciepły i tak dalej. Allegro, około 50 zł.


Następną rzeczą jest książka pt.: "Twój dziennik" Reginy Brett. W tej notce chcę Wam go tylko pokazać, bo notka ze szczegółami tej książki jest w trakcie. Więc czekajcie!



No i z racji, że mamy grudzień, to nie mogło zabraknąć kalendarza adwentowego! W tym roku wybrałam taki z Kinder. Lidl, 19.99 zł.


Już w tamtym roku pokazywałam Wam ten zestaw, no i teraz znów go mam! Ostatnim czasem zaczęły strasznie wypadać mi włosy i na ratunek idą tylko te kosmetyki. Byłam z nich bardzo zadowolona i myślę, że teraz też się nie zawiodę. Wispol, 19.99 zł.


Żel oczyszczający garnier, Rossmann około 10 zł.



No i nie obyło się też bez zakupienia kilku kosmetyków na promocji -49% w Rossmannie. Pomadka Wibo, około 5 zł.



Konturówka Wibo, 3-4 zł.



Czarny lakier z drobinkami Eveline, około 5 zł. Niebieski, brokatowy Lovely 3-4 zł.



Tusz do rzęs Wibo, 5-6 zł.



Eyeliner Miss Sporty, 5-6 zł.



Puder matujący Eveline 6-7 zl.



Kółeczko korektorów Wibo, 5-6 zł.




Peeling z Joanny, najlepszy zapach kosmetyku ever! Natura, 4.99 zł.


I to byłoby na tyle. Tak jak pisałam, nie jest tego za wiele, ale chciałam Wam to pokazać, ale też lubicie takie notki, więc postaram robić się je częściej. No to do zobaczenia jutro w pierwszym blogmas kochani! :*

20 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w robieniu postów podczas blogmas, sama robię taką samą akcję :) Bardzo fajne rzeczy kupiłaś! Mam ten sam eyeliner z miss sporty, ten sam krem z Wibo i ten sam kalendarz adwentowy! Postaram się wpadać tutaj częściej podczas twojego blogmas, zapraszam również do mnie, u mnie co dziennie świąteczny post :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też skuszę się na kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam sobie ten zestaw Jantar,ale za 18,90 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszula i ten jantar jest świetny,
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki kupiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula i spodnie :) Też używałam tego zestawu z Jantaru :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula ;-)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń