2015/12/23

If i stay.

Cześć kochani!
Witam Was już bardzo przed świątecznie! Pewnie jeszcze jutro zapowiadają się u Was jakieś świąteczne prace lub już będziecie odpoczywać. Ja stety niestety zaliczam się do pierwszej grupy, no ale cóż, taki urok świąt! Ale to nie o tym dzisiaj. Tak jak pisałam, chcę chociaż raz w miesiącu dodawać recenzję książki, co zmusi mnie do czytania ich więcej. Ale z tym nie będzie teraz problemu, bo mam dużo nowości!



Książkę "Zostań jeśli kochasz" kupiłam w kwietniu, haha aż wstyd, że dopiero ją przeczytałam. Ale zaczynałam ją i nigdy nie skończyłam, lecz teraz dałam jej radę! Książka jest naprawdę cudowna i żałuję, że nie przeczytałam jej wcześniej. Mia, nastolatka która w tragicznym wypadku traci całą rodzinę, a sama zapada w śpiączkę i samodzielnie musi podjąć decyzję, czy zostać czy odejść. Cała książka opisuje jej dotychczasowe życie, przed tym tragicznym wypadkiem, jej związek z chłopakiem, jej karierę wiolonczelową. Szczerze, to dla mnie była za krótka, bo co zaczęło dziać się, to książka się skończyła. Trochę brakuje mi innego zakończenia, ale to nie zmienia faktu, że książka jest cudowna. No po prostu moje odczucia.


Łapcie najlepsze cytaty z książek:

♥ Chciałabym jej powiedzieć, że czasem nie ma się wyboru.

♥ Na lekcji angielskiego ktoś rzucił złożoną kartkę z zeszytu na podłogę obok mojej prawej stopy. Podniosłam ją i rozprostowałam. "Dziwka"- tak właśnie było na niej napisane. Nikt nigdy mnie tak nie nazwał i chociaż naturalnie wpadłam w furię, w głębi duszy pochlebiało mi, że wzbudzam na tyle silne uczucia, by zasłużyć na taką obelgę.

♥ Ludzie wierzą w to, co widzą.

♥ To nie zależy od doktorów. Nie zależy od nieobecnych aniołów. Nie zależy nawet od Boga, który jeśli istnieje, nie przebywa akurat w tej okolicy. To zależy ode mnie.
♥ Udawaj, aż uwierzysz.

♥ Każda fikcja jest oparta na faktach.

Nie mogę krzyczeć aż do bólu gardła ani zbić szyby, aż rozkrwawię sobie rękę, ani wyrywać garściami włosów, aż fizyczny ból przesłoni ten w sercu.

♥ Nie jestem pewna, czy jeszcze należę do tego świata. Nie jestem pewna, czy chcę się obudzić.

♥ Po prostu myślę, że z pogrzebami jest podobnie jak z samą śmiercią. Można mieć własne życzenia, własne plany, ale ostatecznie nie ma się na nic wpływu.

♥ Uświadamiam sobie nagle, że umieranie jest proste. To życie jest trudne.
♥ Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka.

♥ Prawie się nie liczy. Musisz stawić czoło temu, co jest.

♥ W obu wypadkach wygrasz i w obu wypadkach przegrasz. Co ci mam powiedzieć? Miłość to dziwka.
♥ Czuję nie tylko ból fizyczny, lecz ból z powodu straty, głębokiej i tragicznej, pozostawiającej w mojej duszy krater, którego nic nigdy nie wypełni. Czuję także, jak wiele posiadam: zawiera się w tym wszystko, co utraciłam, lecz także wielka niewiadoma: to, co życie może mi jeszcze przynieść.

♥ Pamiętać znaczyłoby tracić go wciąż na nowo.

♥ Życie może was poprowadzić różnymi drogami. Ale każde musi samo zdecydować, którą z nich wybierze.





61 komentarzy:

  1. Masz racje książka cudowna, ostatnio też ja przeczytałam i jestem pod wrażeniem fabuły książki :) U mnie możesz też zobaczyć recenzję tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją wiele razy w księgarni ale niestety nie mam obecnie czasu na czytanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam, super:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta książka, również ją czytałam i zdecydowanie polecam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci również radosnych świąt kochana,a co do książki przymierzam się do jej przeczytania oglądałam za to film też bardzo fajny
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Film fajny, ale książka o niebo lepsza!

      Usuń
  7. Super książka:)
    Wesołych Świąt:)
    Zapraszam do mnie:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to cudowna książka i masa ludzi mi ją poleca. Dostałam na urodziny w zeszłym roku właśnie tą książkę i do tej pory nie złamałam się by ją przeczytać :D Ale chyba już pora ją otworzyć :) Wesołych Świąt!
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czytaj bo warto! Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  9. muszę dodać ją do listy książek, które chce przeczytać :)
    pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowych i wesołych świąt :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać! Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  10. Czytałam, książka na prawdę świetna ;))
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam tylko film na podstawie tej książki, jednak niezbyt mi się spodobała ta historia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam film, przeczytałam parę miesięcy temu kawałek książki lecz nie przypadła mi do gustu. Na filmie nawet się wzruszyłam :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka o wiele lepsza, ale film również fajny :3

      Usuń
  13. juz dlugo sie zabieram żeby zaczac czytać tą ksiażke ale jakos nie mogę :(
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuu, te cytaty są piękne, chyba pożyczę zaraz tą książkę od kogoś haha :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  16. Książke czytałam jakiś czas temu i całkiem mi się spodobała. ostatnio zaczęłam oglądać film, ale w połowie wyłączyłam, bo mi nie przypadł do gustu :/

    http://mojfioletowykacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki nie czytałam ale za to film widziałam :) Może się skuszę i na książkę? Hm.. :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na moim blogu :*
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od dłuższego czasu chciałam przeczytać tą książkę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam tą książkę dosyć dawno więc większość cytatów nie pamiętam, ale znajdzie się kilka które kojarzę. Bardzo lubię tę książkę :D Może przeczytam ją ponownie. Jednak na razie muszę się skupić na lekturze którą muszę przeczytać w przerwę świąteczną. A potem zabieram się za 2 moje nowości. Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. ja oglądałąm tylko film ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna z lepszych książek młodzieżowych moim zdaniem :) Druga część również cudowna!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Już od dłuższego czasu przymierzam się do przeczytania tej książki, koniecznie muszę nadrobić zaległości :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojoj wyczytalam pare cytatow z moich ulubionych ksiazek! To jak wygranie na loteri, az dziwi mnie ile osob na blogspocie czyta ksiazki. Nie rozumiem calego hejtu ze mlode pokolenie nie czyta.

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czytałam ją i jest świetna! :)
    zapraszam na nowy post na queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałam tej książki, ale muszę ją przeczytać! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Oja, wstyd się przyznać, ale ja też parę miesięcy temu nakupowałam tysiące książek i dopiero teraz je czytam haha :D
    A ta książka chyba będzie kolejną, bo bardzo zaciekawiła mnie fabuła i cytaty z niej.
    Pozdrawiam :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blogging style I have seen in this blog. Click here to convert your blog in custom domain in just 5 minutes http://www.24hoursseo.com/2015/12/how-to-setup-custom-domain-on-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę koniecznie przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam, wspaniała ksiązka! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie piszesz o tej książęce, może się skuszę i po nią sięgnę.

    http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam książkę i oglądałam film. Moim zdaniem to film przypadł mi bardziej do gustu choć na książkę nie narzekam. Zabieram się do czytania książki "Diament" . Ssarusska polecała ją w filmiku. jak chcesz ujrzeć recenzje to wyczekuj na:
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O z chęcią przeczytam tą książkę :)

      Usuń