16 grudnia 2015

Koniec semestru & święta co raz bliżej | BLOGMAS #4



Cześć kochani!
Tak jak teraz myślę, nie zawsze jest po naszej myśli. Pamiętam to co pisałam tu pod koniec listopada właśnie na temat notek z tej serii. "Notki pojawiać się będą co 2-3 dni", myślałam, że będzie bardziej ciekawiej, ale są takie dni, w których nawet nie chce lub nie zrobię jednego zdjęcia. Tak wyszło w tym roku, że koniec semestru mamy przed świętami. Z jednej strony dobrze, bo jak wrócimy po przerwie świątecznej to mamy już spokój i zaczynamy od nowa, ale też są tego minusy, bo jak np. brak czasu na poprawianie ocen, no ale zostały dwa ostatnie dni, więc już jesteśmy przy mecie. Z ocenami jakiejś większej masakry nie ma, będzie lepiej na drugi semestr! Haha. W tej notce nie mam dla Was dużo zdjęć z tej racji, o której napisałam wyżej. Chyba jeszcze nie zdaję sobie sprawy, że święta już za tydzień, pewnie jest to spowodowane szkołą, ale może przez weekend zmienię tok myślenia. Wow szybko czas mija, tydzień do świąt, dwa tygodnie do końca roku. Nowy rok, nowe postanowienia, już w sumie nie mogę się doczekać. Przez te ostatnie dni nie działo się nic specjalnego, taak piszę to w każdej notce, ale taka prawda. Wczoraj byłam zacząć kompletować prezent dla siostry, bo czas najwyższy i tak poza tym to nic się nie dzieje. Rano wstaję, wychodzę z domu, jest ciemno, wracam i tak samo jest ciemno. Trochę to przygnębiające, ale to takie uroki zimy, nic nie poradzimy. Jakoś przez weekend, będę myśleć nad jakimiś konkretnymi notkami na następny tydzień, ale też spróbuję rozplanować wszystko do końca roku i zacząć wymyślać notki na nowy rok! Z chęcią poczytam jak Wam mijają przygotowania do świąt i czy też, tak jak ja nie możecie doczekać się tej przerwy świątecznej haha! Do następnego! :*



Zadawajcie pytania do świątecznego Q&A!

39 komentarzy:

  1. Jaki chciałabyś dostać prezent? :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Jeśli Ci się spodoba - ZAOBSERWUJ! :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co lubisz najbardziej w okresie swiat? :)

    Zapraszam:)
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę uwierzyć, że do świąt tydzień. Nie mam jeszcze prezentów dla bliskich! Spokojnie blogmas to nie lada wyzwanie, lepiej dodawać posty rzadziej, a żeby były lepsze, niż częściej bez pomysłu na niego. Wiec ja jestem zadowolona! :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/what-gifts-do-i-want-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie. Powodzenia w poszukiwaniu prezentów!

      Usuń
  4. Jaką wolisz choinkę prawdziwą, czy sztuczną?

    Kochana jakbyś mogła poklikać u mnie w linki, bardzo mi na tym zależy.
    Z góry dziękuje.:*
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wyglądają Twoje wymarzone święta???

    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak,, nowy rok i nowe postanowienia :) To jedna z rzeczy która kojarzy mi się z 1 stycznia !! Zawsze spisuje sobie cele na kolejny rok
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, też się pocieszam, że następny semestr będzie lepszy!
    Zgodzę się z tobą, że wychodzenie i wracanie z zajęć, gdy jest już ciemno jest przytłaczające.
    [P] - Czy jak kupujesz prezent bliskim to masz problem jaka rzecz by im się spodobała, czy raczej masz pomysł od razu co komu kupić?

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz nie mogę doczekac się świąt! Tak to szybko zleciało haha, pytanka:
    *Jakie są tradycje świąteczne obchodzone w Twojej rodzinie?
    *Czy czekasz aż do pierwszej gwiazdki zanim otworzysz prezenty?
    *Jakie jest Twoje ulubione danie na święta?
    *Czy wiesz, albo przypuszczasz co dostaniesz pod choinkę?
    Zapraszam równiez do mojego Q&A :)
    pozdrowionka :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne pazurki :), mam podobny szal :*.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. życze, aby kolejny semestr był lepszy!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecznie sobie wmawiam, że następny semestr będzie lepszy i mam taką nadzieję. Osoba z którą najczęściej rozmawiasz na Wigilii? Co ci się jako pierwsze kojarzy ze świętami?
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz się uda, że będzie lepszy :3

      Usuń
  13. ja miałam kiedyś tak, że trzymałam się pisaniu postów co 2 dni, niestety na studiach to się zmieniło :( ale pisałam wtedy też posty na zapas jak miałam więcej czasu

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już chce ferie, żebym nie musiała za wcześnie wstawać. :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Dziękuję bardzo i również życzę wesołych Świąt kochana :*

      Usuń
  15. Fajne jpg :) Pytania: Czego najbardziej nie lubisz w świętach?
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. *Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt?
    *Wolisz dostawać czy dawać prezenty?

    Pozdawiam i zapraszam, Czarna Kawaa ☕

    OdpowiedzUsuń
  17. Też licze na kolejny semestr. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy miałaś kiedyś jakąś świąteczną wpadke/sytuacje ? :)
    Nie przejmuj się dokładnie Cie rozumiem też sobie obiecywała, że posty będą się często pojawiać jednak żeby tworzyć coś godnego uwagi obserwatora trzeba czasu i chęci :) !



    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń