7 grudnia 2015

Paczka od goodies.pl



Cześć kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim zamówieniem ze strony goodies.pl. Co prawda dziś miała pojawić się kolejna notka z serii blogmas, ale szczerze to nie miałam Wam co w niej pokazać i zamiast niej pojawia się ta notka. Jutro będzie o wiele ciekawszy dzień, więc będzie co pokazywać. Jeśli chodzi o tą paczkę, to dostałam ją w tamtym tygodniu. Szybka przesyłka, z czego jestem bardzo zadowolona. Paczka jest świetnie zapakowana, więc nie ma mowy o uszkodzeniu naszego zamówienia. Dostałam również dużo ulotek z rabatami w wielu sklepach, może coś z nich wykorzystam. Jestem bardzo zadowolona z tego sklepu i szczerze mogę go Wam polecić!







Z firmą Bania Agafii mam pierwszy raz do czynienia. Ale jestem zadowolona! Zamówiłam dwa peelingi ziołowe dla mnie i dla mamy. Mają bardzo odmienny zapach, ze względu, że są to kosmetyki naturalne. Naprawdę Wam przetestowania kosmetyków z tej firmy! klik




I następnymi rzeczami z zamówienia są woski Yankee Candle, z których również jestem bardzo zadowolona.



Pierwszy wosk to Soft Blanket o cudownym zapachu cytrusów, wanilii i bursztynu. klik


Następny zapach to Candy Cane Lane, pachnący korzennymi ciasteczkami z waniliowym lukrem. Zapach idealny na święta! klik



Trzeci wosk z kolei to Angel's Wings. Zapach bardzo delikatny, bo pachnie watą cukrową, płatkami kwiatów oraz kremową wanilią. klik



Ostatnie dwa woski to takie same zapachy Cranberry Ice. Jest mieszanka zapachowa żurawiny z takim mroźnym zapachem, myślę, że wiecie o co mi chodzi! klik



No więc podsumowując, bardzo polecam Wam sklep goodies.pl, jest tam wiele ciekawych produktów, nie tylko zapachów, ale również rzadko spotykane marki kosmetyczne!

46 komentarzy:

  1. Ohoho ale zamówienie! Ja osobiście uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna paczuszka! Koniecznie musze przeglądnąć asortyment tego sklepu :)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, może coś zamówię z tego sklepu! Baardzo fajne rzeczy! Jak zobaczyłam cenę tych peelingów to padłam! ;)Marzą mi się normalnie te woski! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedzie szukałam tych zapachów, jejku cieszę się, że natrafiłam na Twojego bloga ! :3
    pozdrowionka C:
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten wosk sotf blanket i jest cudowny<3
    Mam prośbę klikniesz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/11/wish-list-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  6. odwiedzam sklep właśnie, bo nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Candy Cane Lane mam ogromną ochotę, ale niestety nigdzie nie mogę do dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że z tej firmy "yankee candle" bardzo mają ładne zapachy wosków, świeczek. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych woskach :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. na święta będziesz miała śliczny zapach w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam jedną z takich świeczek tej firmy :))).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja testuje teraz kosmetyki do włosów Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne są te woski , muszę się wreszcie skusić na jakiś :)
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jestem u Ciebie pierwszy raz, jeśli masz ochotę zapraszam również do mnie na bloga :*
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystko co pięknie pachnie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna notka! Obserwuję <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam świece i woski z YC i je uwielbiam. Kupuję różne zapachy i może uda mi się kiedyś wszystkich wypróbować :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle słyszałam o woskach a nadal ich nie kupiłam!:(
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o woskach z YC!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te woski są świetne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam zamiar kupić sobie te woski
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń