2015/12/22

Pierwsza wigilia klasowa & wosk Cranberry Ice YC | BLOGMAS #6


Cześć kochani!
Czemu tak szybko wszystko dobiega końca? Witam Was już w przedostatnim poście z serii blogmas. 3 dni do świąt i wszystko dobiega końca. No ale z drugiej strony długo czekałam na to i na Nowy Rok. Cieszę się, że podobają Wam się te notki. Weekend nie wiadomo jak mi nie minął, ale był na pewno lepszy niż poprzednie, bo bez nauki. Jakie to świetne uczucie, kiedy mogę przeczytać wszystkie książki, na które nie pozwalała mi szkoła i nauka. A jeszcze jeśli chodzi o temat książek, to postanowiłam, że chociaż raz w miesiącu będzie pojawiać się recenzja tej, którą ostatnią przeczytałam. Po poprzednich takich notkach, widzę, że Wam się podobają, a przy okazji zmotywuje mnie to do czytania większej ilości książek! Poniedziałek minął mi naprawdę super, bez lekcji, wstałam sobie później, świetne uczucie! Wczoraj nie było lekcji, z racji, że robiliśmy wigilię klasową. Świetnie minęło te kilka godzin! Nasza pierwsza wigilia, też coś nowego, z ludźmi, których poznałam kilka miesięcy temu, a już są świetnymi przyjaciółmi. No i oczywiście pozdrawiam, bo niektórzy to czytają haha! No więc nie obyło się bez setek zdjęć, ale to są wspomnienia. Pojedliśmy tak, że wszyscy mieli dość haha. No i fajnie było! Po tym wszystkim, jeszcze spędziłam kilka godzin na mieście, w poszukiwaniu białych bombek, których w ogóle nigdzie już nie ma haha i jeszcze kupowałam resztę prezentów pod choinkę. Więc poniedziałek zaliczam jak najbardziej do tych baardzo udanych dni! Dziś już siedzę w domu, więc no bardzo fajnie. Chyba dziś najwyższa pora wypisać postanowienia noworoczne haha! 






Jeszcze w dzisiejszej notce, chcę Wam napisać coś na temat wosku, który mogliście widzieć w ostatnim zamówieniu ze sklepu internetowego goodies.pl. Zamówiłam kilka wosków i chcę je Wam po kolei opowiedzieć o nich. A dziś zacznę o wosku Cranberry Ice, który już trochę paliłam. Pachnie żurawiną i takim chłodem. Jest świetny do odświeżenia pomieszczenia, na przykład po sprzątaniu i naprawdę wyczuwalny jest zapach takiego chłodu, orzeźwienia. Lecz nie jest to zapach, który można palić non stop, bo już po dłuższym paleniu, robi się duszno. Ale godzina, dwie max i mamy piękny zapach w pokoju, który utrzymuje się długo! Polecam Wam sklep goodies, bo mają duży wybór tych wosków i świeczek z Yankee Candle i także lubię ich za szybką wysyłkę!




Jak spędzacie ostatnie dni przed świętami? Prezenty kupione? Do następnego!

30 komentarzy:

  1. Zrobisz posta o swoich postanowieniach na 2016 rok ? Ja jeszcze nie kupiłam prezentów :( Muszę się za to zabrać .Super zdjęcia i wesołych świąt :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zrobię! Dziękuję i nawzajem! :*

      Usuń
  2. ja prezentów nie kupuje, przynajmniej tyle z głowy! ;D A ostatnie dni przed świętami.... leniuchuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie prezenty kupione i nawet zapakowane!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wybieram się na poszukiwanie prezentów. Strasznie nie lubię tego robić.
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. http://anita-annitka.blogspot.com/
    Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, ja swoją wigilię klasową miałam w piątek ;*

    KLIK MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty już mam zakupione :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam ostatnio wigilię klasową, w tym roku to już nasza przedostatnia :) Twoje zdjęcia za kilka lat będą fajną pamiątką
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty już kupione i zapakowane, czekają na otwarcie :D
    Super zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, u mnie gorączka przedświąteczna :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham oglądać takie zdjęcia. zawsze chciałam mieć taki wosk :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń