2 grudnia 2015

Pierwsze dni grudnia& telefon od Twinslife | BLOGMAS #1



Cześć kochani!
I się doczekałam! Nawet nie wiecie jak się cieszę. Dodaje moje pierwsze blogmas w tym roku, tak jak Wam już wcześniej o tym pisałam. Oczywiście jak to w moim ciekawym życiu, nie działo się nic specjalnego, ale właśnie na tym polegają te notki, aby pokazać trochę swojego życia. We wtorek jak to zawsze rano, ledwo podniosłam się z łóżka, teraz jest jakaś masakra ze wstawaniem. No ale wstałam ogarnęłam się do szkoły, nic specjalnego, sześć lekcji, a po lekcjach poszłyśmy z dziewczynami popatrzeć na kosmetyki, coś kupiłam i już pewnie widzieliście we wczorajszej notce. Po szkole porobiłam to co miałam zrobić do szkoły i tak w sumie zleciało. Już samym wieczorem zrobiłam przepyszne ciasteczka owsiano-kokosowe. No i internety, jakieś głupoty i tak dzień zleciał. Środa, czyli drugi dzień podobnie mi minął, szkoła nawet spoko lekcje dziś, nauki też nie mam na jutro, bo idziemy na kilka lekcji ze szkoły, ale o tym w kolejnej notce. Ale dzisiaj jeszcze bardzo fajna sytuacja, o której postaram się jakoś napisać haha. Przygotowuje sobie zdjęcia właśnie do tej notki, wstałam na chwilę od komputera, żeby otworzyć drugie okienko w kalendarzu adwentowym, no i już miałam go otwierać, a tu telefon dzwoni, odbieram a tu Nati i Jugi z bloga i kanału na You Tube. Jejku ucieszyłam się, zestresowałam za razem, bo to będzie na drugim dzień vlogmas na ich kanale, jak będzie ten filmik to podlinkuję go Wam w kolejnej notce haha. Pozdrawiam dziewczyny, bo zaglądają tutaj do mnie! No i chyba tyle chciałabym Wam napisać, teraz siedzę nic robiąc (oprócz pisania tej notki haha), oglądam vlogmas, oj duużo do oglądania! Myślę, że uda mi się dodawać te notki, tak jak zaplanowałam, a więc życzcie powodzenia! Napiszcie jak Wam się podoba taka seria i czy u Was na blogach też będą się pojawiać takie posty! Do następnego :*











36 komentarzy:

  1. Super notka i zdjęcia :)

    honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia kochana :* .
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, też chciałam kupić sobie taki kalendarz ale u mnie lidl od jakiegoś miesiąca jest zamknięty bo go remontują, a szkoda bo uwielbiam czekoladę z kindera :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz czekoladowy - pamiętam jak starałam się nie zjeść czekoladki na przód:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix zdjęciowy, kochana klikniesz w linki w poście CNDirect ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, to super, że udalo ci się z nimi chwilę pogadać ;))

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasteczka owsiano kokosowe...pycha <3
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kubeczek! Gdzie kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasteczka owsiane! mmmmmmhmm <3 Ja też mam problemy ze wstawaniem szczególnie dzisiaj gdy zaspałam do szkoły hehhee :D
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd masz ten kalendarz adwentowy? Poluję na niego od dawna, ale nie mogłam znaleźć.

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa nie mogę się już doczekać świąt! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że dziewczyny do ciebie zadzwoniły :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny klimat aż obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń