2015/12/19

Przerwa świąteczna & zostałam bez pieniędzy | BLOGMAS #5



Hej wszystkim! :*
Witam Was w kolejnej notce blogmas, nie mogę uwierzyć, że już zbliżamy się do końca tej serii, co prawda, że mało było tych notek, ale było! 5 dni do świąt, nie byle co, nawet nie wiem kiedy to tak szybko minęło. W sumie to się cieszę, bo chce już nowy rok. Ostatnie dni tego tygodnia były nawet fajne, pomimo końca semestru i reszty popraw, ale dałam radę i mogę cieszyć się przerwą świąteczną w spokoju. Jak zawsze to powtarzam, ale w ciągu tych dwóch dni nie działo się wiele. W szkole poprawiłam, to co poprawić miałam, w czwartek skończyłam trochę wcześniej szkołę i to był pierwszy dzień, w którym nie musiałam się uczyć. Piątek też minął w miarę fajnie, kilka lekcji w szkole, później zakupy do wieczora haha. Wieczorem oglądałam film "Zostań jeśli kochasz", bo wzięłam się w końcu za czytanie książki i chciałam mieć porównanie. Nie mam dużo zdjęć z tych dni, ale zamiast tego, pokażę Wam rzeczy, które wczoraj kupiłam i na które wydałam ostatnie pieniądze haha.


Zaczynając od najbardziej konkretnej rzeczy, pokażę Wam sukienkę, którą kupiłam w Pepco, za jedyne 39,99. Zwykła sukienka, przyda się jak najbardziej na święta i wigilię szkolną. Przepraszam za tak słabą jakość, ale robiłam zdjęcie późno bo o niej zapomniała, jutro postaram się je zmienić.



W ogóle nie planowałam teraz kupna butów, oprócz jakiś sportowych do ćwiczeń, ale jednak mam inne haha. Poniekąd to przez mamę, bo mówiła weź, to wzięłam. Są bardzo ładne i wygodne, poza tym głównym powodem ich kupna była cena, bo kosztowały 29.99, na wyprzedaży w Deichamannie. Taki plus wyprzedaży, że zawsze zostają moje rozmiary 40-41.



Jeśli chodzi o rzeczy kosmetyczne, to trochę ich jest. Zaczynając od pierwszej rzeczy, to jest to olejek łopianowy z Green Pharmacy. Od jakiegoś czasu mam problem z wypadanie włosów i ratuję się czym mogę. Teraz przyszedł czas na to, może pomoże. Wispol, 5.99



Tych maseczek z Ziaji używam już bardzo długo, teraz wzięłam tą, bo nigdy jej nie widziałam w sklepach, więc zobaczę co to będzie haha. Wispol, około 2 zł.



Carmexa też nigdy nie używałam, to przyszedł czas i na niego, ma bardzo ładny waniliowy zapach! Wispol 9.99 zł.



No i też kupiłam taką gąbeczkę do nakładania podkładu. Zobaczymy czy będzie fajna. Wispol, 11.90 



Kolejna rzecz do włosów, czyli spray regenerujący włosy z octem malinowym Marion. Słyszałam kiedyś o nim na YT i postanowiłam go wypróbować. Wispol, 7.99 



I ostatnia rzecz z kosmetyków. A jest to zmywacz do paznokci w gąbce o zapachu cytrynowym. Nigdy nie miałam takiej wersji zmywacza i zobaczymy co z tego będzie. Kosztował ok 5 zł.



Już jakiś czas temu zabierałam się za kupno tych ramek z Jyska, ale zawsze rezygnowałam, wczoraj się zebrałam i kupiłam jedną z nich. Przepiękna! 12.95 zł



No i jeszcze ostatnie ozdoby na choinkę. W Pepco kupiłam takie przepiękne serduszka, świetnie wyglądają na choince. Kosztowały 7.99



Ostatnia rzecz z Pepco, czyli taki powiedzmy, że świecznik, bo nie wiem dokładnie jakie to ma zastosowanie, ale u mnie będzie służył do przechowywania pędzli. Kosztował 9.99



A w Empiku na przecenie znalazłam taki piękny kalendarz na na 2016 rok, jest lekki, co jest jego plusem i fajnie wykonany. Na pewno przyda się w nowym roku! 14.49 zł




Napiszcie jak Wam mijają ostatnie dni przedświąteczne i czy używałyście coś z moich kosmetycznych nowości. Jutro robię Q&A, więc jeszcze czekam na pytania! Do następnego :*

26 komentarzy:

  1. Sukienka jest cudowna! Wesołych świąt!♥
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. Święta za 5 dni ! Super haha uwielbiam święta :D I fajny kalendarzyk , właśnie szukałam takiego , na pewno sobie kupie w Empiku :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma Pharmacy jest dobra, sama miałam kiedyś problem z wypadaniem włosów. Łysiałam i było to widoczne w wielu miejscach. Kiedy zaczęłam stosować ich "eliksir ziołowy do włosów przeciw wypadaniu", po kilku miesiącach włosy zaczęły mi odrastać :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że fajnie spędziłaś ostatnie dni:) Super rzeczy, śliczna sukienka:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukieneczka :)
    Też mam kilka ramek z Jysk ale z innymi napisami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam podobny problem z włosami, wypadanie trochę przystopowało ale nie zaszkodzi skorzystać :)
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  7. prosta, klasyczna, czarna sukienka zajmuje pierwsze miescie na liscie rzeczy do kupienia
    gdybym miala mozliwosc kupienia tej sukienki u siebie.... niestety za granica nie ma pepco.
    Swietny jest ten sloiczek

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam proste czarne sukienki.
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. To fakt, czas zlecial niewiadomo kiedy :) sukienka cudowna, gąbeczki do podkładu uwielbiam ale produkty Marion w ogóle się u mnie nie sprawdziły :( na wypadanie włosów polecam wcierac wodę brzozową (ok 5 zł za 500ml w Rossmannie) oraz Jantar - cena ok. 10 zl. Te dwa produkty czynią cuda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kalendarz :) Też muszę sobie sprawić taki kalendarz w miękkiej okładce (?) na przyszły rok :)
    Pozdrawiam :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń