2015/12/05

Świąteczna atmosfera & paczka od goodies | BLOGMAS #2



Cześć kochani!
Witam Was w kolejnej notce z serii BLOGMAS. Tak jak pisałam wcześniej notki nie pojawiają się codziennie, tylko z kilku dni, teraz wypadło, że z trzech dni. W sumie to nie działo się nic specjalnego, zleciał czwartek i piątek, także mamy weekend. Jeśli zacząć by od czwartku, to w tym dniu w szkole nie byłam z racji, że trochę osób od nas z klasy jest zapisane do szkolnego Caritasu i poszliśmy pakować paczki świąteczne dla dzieci do hospicjum. Było dużo osób i dużo rzeczy do pakowania, ale szybko poszło i w ciągu godziny lub troszkę więcej zrobiliśmy prawie 1000 paczek. Fajna jest taka praca naprawdę, a przy tym wielka radość, że tyle dzieci można obdarować takimi paczkami. Jak skończyłyśmy nasz najlepszy ksiądz nie kazał iść nam na lekcje, więc trzeba było to wykorzystać. Poszłyśmy na pizze i tak zleciało kilka dobrych godzin. Pochodziłyśmy jeszcze po sklepach, już wszędzie czuć święta, z czego bardzo się cieszę haha. No i trochę wcześniej wróciłam do domu, czekała na mnie już paczka z goodies.pl, ale jej zawartość pokażę Wam w osobnej notce. I z tej racji, że miałam jeszcze światło, bo jak wychodzę rano to jest ciemno i jak wracam to tak samo, więc zdjęcia na tą notkę już są gotowe. Chciałam jeszcze "trochę" zmienić moją starą choinkę, która miała od nowości przyklejone ozdoby na stałe, szczerze to już mi się to znudziło i odcięłam wszystko, teraz jest piękna biało-czarna. Potem nie robiłam nic specjalnego, nauka i tak zleciało do wieczora. Piątek już niestety w szkole, ale nie było aż tak źle, bo dostałam dwie 4 z architektury i angielskiego, więc strachu nie ma haha. Potem miałyśmy robić z dziewczynami prezentacje z wos'u, no ale wyszło jak wyszło haha. Tak, pozdrawiam Esterkę i Asię, bo wiem, że czytają :D Kupiłyśmy przecudowne babeczki, które były przepyszne! Wieczór minął bardzo fajnie, później wróciłam do domu i też nic specjalnego nie robiłam, bo tylko posprzątałam pokój. Dziś dzień też bardzo szybko zleciał w sumie na niczym, no ale od tego jest weekend, aby odpocząć. I chyba więcej nie ma co się rozpisywać, bo i tak z tego co widzę jest tego sporo. Czekajcie na kolejne notki i komentujcie, jak Wam się podoba ta seria! Do następnego :*






26 komentarzy:

  1. Przesłodki piesek :) Ja we wtorek idę na pizze i kręgle z okazji szkolnych mikołajek :D Seria super .

    Honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubiony zapach yc i magic stars <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :) może wspólna obserwacja?

    Zapraszam!
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny pomysl na zrobienie Blogmas! Mega! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie świąteczne są te zdjęcia :) Wszędzie teraz jest ten grudniowy klimat
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę wosk Cranberry Ice, też planuję jego zakup, podobno jest rewelacyjny :) Świetnie że pakowaliście paczki dla dzieci, u nas też jest taka akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie szczytne cele, fajnie jest nieść dzieciom radość :))
    słodki psiaczek :3

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis.

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń