2016/01/17

♥16 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Jak Wam mija weekend? Dzisiaj, to już jego końcówka, ale jakoś nie rozpaczam, pomimo jutrzejszej kartkówki z matematyki, jakoś zaprzyjaźniłam się ze szkołą haha. Trzeba wytrwać jeszcze jakoś ten miesiąc, no i ferie! Szczerze, to sama nie mam pojęcia co będę na nich robić. Jednym, jedynym pewnym planem jest napisanie i zaplanowanie notek na dość długi czas, bo domyślam się, że nie będzie zmiłuj w szkole, jak wrócimy po feriach. No więc myślę nad tym blogiem, aby nie był on ciągle o jednym i tym samym, ale jakoś teraz nie mam weny, żeby coś konkretnego wymyślić. Właśnie też za to lubię te niedzielne inspiracje, żebym mogła sobie trochę ponarzekać, czego już nie robię w innych notkach haha. Ale żeby nie było znowu tak negatywnie, to dzisiaj mam dla Was kilka świetnych cytatów, które mi się podobają, a Was jakoś zmotywują na nadchodzący tydzień. A więc życzę Wam udanej niedzieli, dużo uśmiechu i świetnego tygodnia! Do następnego :*



"Po każdej zimie przychodzi piękne lato, tak jak po każdym cierpieniu przychodzą chwile radości."


"Przestań żałować swojego życia. Zacznij z niego korzystać!"


"Podchodź do życia z luzem i dystansem. Albo nie podchodź do niego wcale."


"Śmiej się- niech reszta świata zastanawia się dlaczego."


"Oddychaj tlenem, a nie wspomnieniami. I nie odwracaj się. Nie odwracaj!"


"Nie ubliżaj, szanuj, kochaj, bo jutro mogą zostać tylko wspomnienia."

"Nie jestem ideałem, nie próbuję nim być. Ale nikt nie będzie mówił mi jak i gdzie mam iść"


"Nie kocha się za coś, ale pomimo wszystko."


"Po to są właśnie przyjaciele. Pilnują, abyś nie spadł w przepaść."


"Dziecko nie rezygnuje z chodzenia tylko dlatego, że kilka razy się przewróciło. A Ty zamierzasz się poddać, bo kilka razy Ci coś nie wyszło?"


60 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudowne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też życzę udanego tygodnia , śliczne inspiracje i ostatni cytat cudowny :)

    juustdorota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!ja też nie mam planów na ferie, wiec pewnie spędze je ze znajomymi i podobnie jak Ty napisze pare więcej wpisów zeby później móc je tylko opublikować! Ciekawy post, zdjęcia i cytaty :D pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przeglądać posty z inspiracjami :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje! Obrazki przepiękne, a cytaty genialne! Część z nich znam! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ferie rozpoczynam dopiero za miesiąc :). Świetne cytaty i inspiracje. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne cytaty jak i inspirację. Nie mogę doczekać się ferii :*

    heroblvck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam inspiracje, zwłaszcza te w jasnych kolorach, bo kojarzą mi się z latem <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe inspiracje ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne są te inspiracje!
    ❤ queenxfangle.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne inspiracje :) Obserwacja za obserwację? Daj znać a się odwdzięczę :P
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne inspiracje, uwielbiam takie posty :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia ;)
    Ja też polubiłam swoja szkołę ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bradzo lubię takie posty! Cytaty bardzo ładne :)

    LookMagicLife - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam takie wpisy! Cudowne inspiracje i świetne cytaty (szczególnie ten "Po to są właśnie przyjaciele. Pilnują, abyś nie spadł w przepaść.") :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje, najbardziej podoba mi się zdjęcie oka z gwiazdkami i zdjęcie roślinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne inspiracje *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa uwielbiam takie zdjęcia<3
    Polubiłam na fejsie, zapraszam również do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje podobają mi się! http://fashnela.blogspot.com/2016/01/podejmij-sie-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń