2016/01/24

♥17 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani! 
Co tam u Was słychać? Mnie już tu kilka dni nie było z racji, jakże powracającej jak bumerang braku weny na pisanie czegokolwiek. Też trochę nie pozwala mi na to brak czasu, bo do ferii już nie wiele, a nauczyciele właśnie najwięcej nauki zostawiają na koniec. Właśnie przed chwilą pozapisywałam sobie do kalendarza rzeczy na ten tydzień i trochę jestem załamana zbliżającą się nauką, ale jakoś muszę dać radę i się doczekam tych ferii. Znowu mam dla Was parę fajnych cytatów i chyba właśnie będę tak robić, żeby jakoś fajnie wkroczyć w nowy tydzień haha. No to oglądajcie, życzę miłego tygodnia i wytrwajcie do piątku! :*





"To co teraz wydaje Ci się trudne, pewnego dnia będzie rozgrzewką. "

"W życiu nigdy nie jest za późno na 3 rzeczy: miłość, naukę i spełnianie marzeń."

"Szczęście to nie ilość pieniędzy, które masz, tylko ludzie w twoim życiu, którzy pomagają ci tworzyć piękne wspomnienia."

"Rób to co kochasz, a zobaczysz, że będziesz szczęśliwszy każdego dnia!"

 







33 komentarze:

  1. Fajny wpis. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie cytaty! ♥ Obrazki-inspiracje również świetne, uwielbiam je przeglądać.
    Powodzenia z nauką, wierzę że dotrwasz do tych ferii xx

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje i cytaty :) niektóre z nich są moimi ulubionymi do których staram się stosować :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że jutro mam sprawdzian z chemii. No nie! :D
    Ale inspiracje są genialne!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytaty >>>>>>
    Uwielbiam takie posty, a rzadko się na nie natykam ;/
    Obserwuję :3

    its-oliwia.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Zapraszam też do siebie http://lauramoodo.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje jak zwykle świetne i wpadają idealnie w mój gust:)
    Powodzenia w takim razie z nauką w tym tygodniu- jestem pewna, że dasz radę ze wszystkim!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zdjęcia z kaktusami *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje!:) Bardzo lubię je oglądać!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje, lubię takie przeglądać w te zimowe wieczory.
    weź udział w konkursie gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne inspiracje, zjadlabym sobie takiego loda w wafelku :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja się cieszę, że mam już ferie :)
    Obserwuję ;) Zapraszam do mnie :) http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie inspiracje. Mogłabym przeglądać je godzinami, a i tak nigdy mi się nie nudzą :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia z nauką, ja obecnie mam ferie więc tej szkoły nie zazdroszczę haha :)
    Śliczne inspiracje *.*

    MÓJ NOWY POST - KLIK!♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje i cytaty :). U mnie w szkole na szczęście troszkę się uspokoiło. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też czesto nie mam weny :(. Obserwuję ;)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń