12 stycznia 2016

Girl Online

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją książki, o której już trochę Wam pisałam, a jest to książka Zoe Sugg (Zoelli), którą pewnie większość z Was zna. Osiągnęła ona ogromny sukces, jej kanał na You Tube subskrybuje prawie 10 mln osób, już na tym można byłoby zaprzestać, ale trzeba wspomnieć, że zdobyła również wiele nagród i wydała już dwie książki! Girl online w Polsce premierę miała w kwietniu zeszłego roku, ale wtedy nie miałam aż takiego zapału na książki, jaki mam teraz, ale także nie byłam do końca przekonana co do tej książki. Oglądnęłam trochę filmików oraz czytałam na blogach jej recenzję. Zdania były podzielone, niektórzy uważali, że jest to typowa książka dla nastolatek, nie wnosząca nic do naszego życia, a inni byli naprawdę nią zadowoleni. Ja należę do tych w stu procentach zadowolonych ludzi, na pewno kiedyś do niej wrócę, a teraz czas, żebym podzieliła się wrażeniami z Wami!






Główną bohaterką książki jest Penny Porter, która pod nickiem Girl Online prowadzi bloga i dzieli się na nim wszystkimi swoimi przeżyciami. Ma wspaniałą rodzinę i przyjaciela- Eliota. Jej hobby to fotografia. Gdy w szkole dzieją się nieprzyjemne dla niej rzeczy, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Penny nigdy by nie pomyślała, że ten wyjazd może zmienić całe jej życie. Poznała tam przystojnego gitarzystę, w którym się zakochała. Swoje uczucia zaczyna opisywać na blogu. Gdy myśli, że wszystko się ułożyło i że jej życie zmienia się na lepsze, sprawy zaczynają się komplikować. Okazuje się, że chłopak również ma pewien sekret. Sekret, który może zniszczyć przyjaźń Penny oraz ujawnić jej tożsamość w internecie.



A oczywiście jak w każdej książkowej notce łapcie moje ulubione cytaty z książki!

♥ "Wydaje mi się, że dla mnie jesteś nim ty.

-Czym? Czarodziejem?
-Nie!Punktem zwrotnym."

 "Nawet jeśli większość świata coś robi, to jeszcze nie znaczy, że to dobry pomysł-odpowiadam, zapinając pasy.-A wojny, obowiązkowa fizyka w szkole i...wiśniowa cola? Zły pomysł, zły pomysł, zły pomysł.ie znają."



Moim zdaniem jest to bardzo przyjemnie czytająca się książka. Właśnie jest typową książką dla nastolatek, ale nie opisuje takich typowych sytuacji,  z którymi mamy styczność na co dzień. Gdy ją czytałam, zakładałam sobie na przykład, że tego wieczoru przeczytam trzy rozdziały, ale tak mnie ciekawiło co będzie dalej, że nigdy na tych trzech rozdziałach nie poprzestawałam. Opowieść o anonimowej blogerce, jej problemach i pierwszej miłości wywarła na mnie ogromne wrażenie. To jest naprawdę ogromne dzieło Zoe! Właśnie po niej przekonałam się to takiego typu książek. No i już planuję zakup kolejnej części, bo nie mogę się doczekać jak to wszystko się skończy. Podsumowując, mogę ją Wam śmiało polecić!



Poniżej wstawiłam Wam filmik Zoelli, w którym opowiada właśnie o Girl Online, myślę, że to jeszcze bardziej przekona Was do zakupu tej książki!



A Wy? Czytaliście książkę? Co o niej myślicie? A jak nie, to zainteresowała Was moja recenzja? Piszcie w komentarzach! Do następnego! :*


43 komentarze:

  1. Nie znam tej książki jeszcze ale chyba czas to zmienić :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam tej książki, ale muszę to szybko nadrobić, bo jest chyba niesamowita! :)


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zoella jest super, jestem pod ogromnym wrażeniem, że jej książka odniosła taki duży sukces :) Chyba każdy już słyszał o girl online :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam :) ciekawa, teraz poluję na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tej książce, ale jakoś jeszcze jej nie czytałam
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł... zdjęcia powalają zaobserwowałam i liczę na kolejne takie posty :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, ze ona pisze to kazdemu po kolei, ech./Karolina

      Usuń
  7. Muszę w końcu skusić się na jej zakup :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczęłam czytać i nie dokończyłam. Nie trafiła w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytalam jej jeszcze, ale może w końcu po nią sięgne :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. oo zastanawialam sie nad kupnem. :))

    zapraszam, zaczynam --- http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę książkę! Poza blogiem to książka opowiada o moim życiu haha :D Wszystkim gorąco polecam!
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej książce, ale nie miałam okazji czytać. Mam nadzieję, że się to zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście książki nie czytałem, ale podobno jest świetna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo osób chwiali tą książkę, mam zamiar też ją kupić :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać książki i chętnie bym tę przeczytała :)

    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem w trakcie czytania i polecam ! :D obserwuje i zapraszam http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka super! Jedna z moich ulubionych :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń