2016/01/12

Hair UPTADE

Cześć kochani!
Nie tak dawno przeglądałam moje notki z przed kilku miesięcy i doszłam do wniosku, że pora najwyższa dodać coś o włosach, a dokładnie uptade o ich pielęgnacji, bo dużo produktów się zmieniło. Nie stosuje nie wiadomo jakich rzeczy, ale te, które działają na moje włosy.





A więc jeśli chodzi o produkty do mycia włosów, to używam jak na tą chwilę dwóch szamponów. Jeden to Jantar, który przyśpiesza porost włosów i jego używam najczęściej. A drugi Schwarzkopf do włosów przetłuszczających się i jego używam go tylko wtedy, gdy olejuje włosy. Oba są godne polecenia!




Przechodząc do rzeczy chyba najważniejszych jakich używam do moich włosów, a chodzi mi tu o maski. Posiadam takie trzy. Są sprawdzone, lecz nie mówię, że nie będę testować innych. Zaczynając od pierwszej jest to Biovax Latte, którego recenzję już robiłam tutaj, więc nie będę się o nim rozpisywać. Kolejną maską jest Kallos Silk, jest naprawdę świetna, ja w ogóle uwielbiam te duże maski Kallos, gdy ją nałożę włosy są świetnie wygładzone i nie mam problemów z ich czesaniem, a patrząc jeszcze na jej cenę, to jest to naprawdę świetny produkt! I ostatnia jest to maska Planet Spa Avon, działa podobnie jak maska z Kallos, lecz jeszcze do tego dochodzą miękkie włosy i ich piękny zapach! 



No i kosmetyki do wcierania w skórę głowy. Pierwszy z nich jest to olejek łopianowy zapobiegający wypadaniu włosów. Nacieram nim głowę raz w tygodniu przed myciem włosów na około 30 min i już po kilku jego użyciach widzę różnicę. A drugą rzeczą jest już na moim blogu słynna wcierka Jantar, też robiłam jej recenzję, którą możecie znaleźć tutaj.




Następnymi rzeczami są spray'e. Jeden jest z Marion z octem malinowym, który świetnie regeneruje włosy i zamyka ich łuski, przez co nie widać rozdwojonych końcówek. A drugim z nich jest spray znowu z Jantar, działa na bardzo podobnej zasadzie, jak wcierka lecz ja go używam na włosy, nie na skórę głowy. Włosy po nim są takie jakby ogarnięte, nie puszą się i nie sprawiają większych problemów.




A na moje końcówki, które nie wyglądają dobrze po prostowaniu używam Biosilk. Mnie zadowala, nie obciąża włosów i fajnie je nabłyszcza!




Gdy mam problem, że nie chce mi się myć włosów, to używam suchego szamponu Batiste, czym Was pewnie nie zaskoczyłam haha.



Do prostowania włosów używam spray z Got2be. Działa jak każdy przeciętny spray do prostowania włosów, bez rewelacji, ale w innej notce napiszę o nim więcej! No a do układania włosów, żeby mi się one trzymały przez cały dzień używam dość mocnego lakiery z Syoss.




Jeśli chodzi o czesanie moich włosów to nadal jestem przy moim Tanglee Tezzer'ze, z którego jestem zadowolona, bo nie szarpie mi włosów i przymierzam się do kupna jeszcze innego!




No i do byłoby na tyle. Jak widzicie moja pielęgnacja nie jest nie wiadomo jaka. Stosuję produkty, które w miarę działają na moje włosy i dzięki nim są w lepszym stanie. Napiszcie z jakich produktów Wy jesteście zadowolone i co możecie śmiało polecić. Do następnego! :*






30 komentarzy:

  1. Mam wcierkę z Jantaru i to dopiero początek mojej przygody z nią zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam podobnych produktow :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/01/favs-of-month.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować odżywkę jantar :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować odżywkę jantar, a co do suchego szamponu to moim zdaniem jest on nie fajny, bo u mnie nigdy nie przynosił upragnionych rezultatów :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biovax to chyba najlepsza firma do włosów, używam od nich szamponu i odżywki :D Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o szamponie z firmy Jantar. Jaka jest Twoja opinia? Zastanawiam się czy nie zacząć go używać...

    http://crybb-x.blogspot.com/2016/01/its-so-quiet-here-and-i-feel-so-cold.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Polecam!

      Usuń
  8. Mnie korci od dłuższego czasu już żeby sobie kupić tą szczotkę, ale jak co do czego to szkoda mi na nią pieniędzy :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tych produktów ;) Używam masek z kallosa i za nic nie zamieniłabym na inną :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czasami używam tego suchego szamponu :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wcierke jantat, świetnie sie spisuje :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę szczotkę i odżywkę Jantar
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pielegnuje włosy tak samo jak Ty świetny post! ---> http://fashnela.blogspot.com/2016/01/podejmij-sie-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń