2016/01/26

MIX PHOTOS #10

Cześć wszystkim!
Zaraz na wstępnie chcę napisać, że dziś wybiło tutaj 46000 wyświetleń, woow! Dziękuję! Nigdy nie myślałam, że to co robię, będzie miało taki odzew! Właśnie takie "małe" rzeczy motywują mnie do jeszcze większego wkładu w to co tutaj tworzę. Ponad 150 notek, 46 tysięcy wyświetleń, prawie 260 czytelników, jedno ogromne DZIĘKUJĘ! A w dzisiejszej notce mam dla Was trochę zdjęć. Miesiąc już prawie minął od świąt, a tutaj żadnego mixu, a więc pozbierałam te wszystkie zdjęcia i tak o to, dzisiaj mix! Postaram się je robić jakoś regularnie, bo po statystkach widzę, że to jedne z najczęściej odwiedzanych notek. No a więc, oglądajcie jak mi minęły te ostatnie tygodnie i napiszcie czy lubicie takie notki! Jeszcze chciałabym zrobić jakieś Q&A, więc w komentarzach czekam na jakieś pytania!











Jeśli macie jakieś ciekawe pytania do Q&A, to w komentarzach! Napiszcie co chcecie zobaczyć w najbliższym czasie tutaj! 

32 komentarze:

  1. Bardzo fajny mix :D
    Co do pytań - Jakie są Twoje plany na przyszłość?


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Pytanie: Co skłoniło cię do założenia bloga ? W jakim programie przerabiasz zdjęcia na bloga ? :)
    http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich wyników! Świetny mix! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix.
    Gdzie kupiłaś tą ramkę z napisem z 9 zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :* Wyników :) Super Mix <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Świetny mix :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje oby dalej tyle wyświetleń :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!! :) :)

    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry wpis,może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z serca gratuluję tylu wyyświetleń i życzę Ci żeby było ich jeszcze więcej! Ja chcę jakieś fajne DIY i poradniki oraz przemyślenia!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Na pewno pojawią się już niedługo!

      Usuń
  11. Gratuluję tak wielu wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej :) Bardzo fajny mix.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję osiągnięcia takiej liczy wyświetleń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, i życzę ci jeszcze więcej obserwatorów i wyświetleń ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty z mixami :D Gratki i dalszych sukcesów!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń