2016/01/04

NEW YEAR

Cześć kochani!
Coś się podziało ze mną w tym nowym roku, bo mam i dużo energii na wiele rzeczy i dużo pomysłów na notki, z czego się oczywiście bardzo cieszę. Dziś przede mną drugi dzień szkoły, lecz jutro wolne, a więc będzie cały dzień na zrobienie i zaplanowanie notek na ten i przyszły tydzień. Już jak każdy wie od pięciu dni mamy rok 2016, ja jak na razie podchodzę do niego bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że tak zostanie do końca. Jako, że wspomniałam już o nowym roku, to dzisiejsza notka wiąże się z moim noworocznymi postanowieniami. Tak, "nowy rok- nowa ja", nie chodzi mi o to, żeby moje życie zmienić o 180 stopni, tylko żeby wprowadzać stopniowe zmiany. Małymi krokami do spełnienia postanowień i pełni satysfakcji. A całą moją listę podzieliłam na postanowienia dotyczące mojego życia poza blogiem i tych związanych właśnie z nim.




ŻYCIE:

♥ żyć zdrowo, nie chodzi mi tu o jakąś konkretną dietę, tylko o zdrowe życie, bez niepotrzebnych "dodatków",
♥ ćwiczyć minimum 5 razy w tygodniu ( 2 dni zarezerwowałam na leczenie zakwasów i lenia),
♥ siłownia raz w tygodniu,
♥ przeczytać co najmniej jedną książkę w miesiącu, oczywiście jak czas i chęci pozwolą, to będzie więcej!
♥ mieć w ciągu dnia godzinę dla siebie, czyli sztuka organizacji, która u mnie jest bardzo trudna,
♥ zapuścić włosy,
♥ poświęcić więcej czasu na naukę, oj będzie ciężko haha,
♥ kupić rzeczy z mojej noworocznej wishlisty, którą zobaczycie już niedługo!
♥ pracować nad swoim charakterem,
♥ BYĆ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM!


BLOG:

 mieć 700 czytelników, teraz może nierealne, ale warto wierzyć w marzenia!
♥ kupić nowy aparat, co idzie z lepszą jakością zdjęć,
♥ dodawać notki minimum trzy razy w tygodniu,
♥ notki z niedzielnymi inspiracjami regularnie,
♥ rozwijać bloga!






Jak na razie nie mam wiele tych postanowień, ale myślę, że lepiej mniej niż dużo i nie spełnić nawet połowy z nich i nie mieć w ogóle satysfakcji z całego roku. Napiszcie o swoich postanowieniach noworocznych, z chęcią poczytam. Życzę Wam miłego dnia i do następnego! :*

32 komentarze:

  1. Oby 2016 był lepszy od minionego roku! :-)) Buziaki i wszystkiego Dobrego!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog, ja też mam parę postanowień dotyczące bloga, i to bardzo podobne :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji swoich postanowień :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś spełniła wszystkie swoje cele na życie oraz te związane z blogiem :) Bardzo mi się podoba to ostatnie postanowienie odnośnie życia, by być szczęśliwym człowiekiem bo jest to bardzo ważne teraz :) Nie wszyscy umieją tacy być, a przecież życie mamy tylko jedno więc po je marnować i tracić ? ;)
    Świetny post, obyś nadal tak fajnie prowaziła bloga to spełnisz marzenie o 700 czytelnikach :*
    Sama OFICJALNIE ZOSTAJĘ JEDNYM Z TWOICH CZYTELNIKÓW! :) Obserwuję.
    Powodzenia Kochana! :*

    NOWY POST-ZAPRASZAM!♥
    Pozdrawiam Ciepło! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! :*

      Usuń
  5. Widzę, że nowy rok zapowiada się dla ciebie pracowicie, ja niestety musiałam iść wczoraj i dzisiaj do szkoły ale mimo wszystko cieszę się bo przynajmniej spotkałam się ze znajomymi :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko uda ci sie spelnic ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno dobijesz do 700, ja marzę o 1k (od zawsze, ale wszystko jest możliwe)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczę się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji celów, ale mam pewne pytanie: 700 czytelników? To znaczy 700 wyświetleń jednego posta, 700 obserwatorów, czy 700 osób, które regularnie wchodzą na Twój blog i czytają go?

    Trzeba przyznać, że wszystkie warianty są kuszące i życzę Ci wielu odwiedzin i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o 700 obserwatorów :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że chociaż niektóre z tych postanowień uda Ci się spełnić. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe postanowienia :D szczęśliwego Nowego Roku!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w postanowieniach :) i wytrwałości
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji postanowień ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci dużo wytrwałości w postanowieniach :)
    Przede wszystkim żebyś była szczęśliwa :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę Ci abyś wytrwała w swoich postanowieniach :) trzymam kciuki !
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia!! Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń