2016/02/28

♥21 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
No i nadszedł ten dzień, który nie będzie aż tak pozytywny jak wszystkie ostatnio. Dzień, w którym kończą się ferie 2016, a dla mnie ostatni dzień wolnego. Tak się od wczoraj zastanawiam jak ja się znów przestawię na tryb szkolny, tym bardziej, że przed feriami sobie trochę popuściłam co do nauki i teraz muszę poprawiać i nadrabiać, no ale taka faktyczna nauka zacznie się dopiero od następnego poniedziałku, bo w tym tygodniu do szkoły idę tylko dwa dni, bo jest coś takiego wspaniałego jak rekolekcje! Haha, tyle szczęścia w nieszczęściu. No ale też mi trochę wstyd, bo planowałam zrobić sobie notki, tak żeby były gotowe już do dodania, albo żeby chociaż były zrobione zdjęcia, ale oczywiście moje plany poszły się... . Ale jakoś przez te rekolekcje trochę sobie porobię, co z blogiem związane. No i jeszcze na koniec chcę Was zapytać co chcielibyście zobaczyć na blogu w marcu? Bo zaczynam planować notki! A też chcę robić to, co Wam się podoba i co Wy chcecie tutaj zobaczyć! Propozycje proszę podawać w komentarzach! No, a ja już kończę, życzę Wam miłej niedzieli, tym co wracają do szkoły, motywacji do pozytywnego rozpoczęcia nauki! Do następnego! :*



"Niektóre marzenia spełniają się tylko po to, by udowodnić nam, że nie tego właśnie chcieliśmy."

"Pamiętaj, że zawsze jest ciężko, zanim zacznie być pięknie."

"Wiem, że możemy wszystko zmienić, wystarczy tylko chcieć."

"Sztuką nie jest nie czuć bólu. Sztuką jest czuć ból i go ignorować."

"Dostosowanie się do innych, niszczy twoje zdanie."


Czekam na propozycje notek od Was! :*

41 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje inspiracje, bo w stu procentach trafiają w mój gust :D
    co do notek, to może mogłabyś dodawać więcej postów DIY?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Uwielbiam tą serię na twoim blogu :*
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, wybrałaś świetne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe inspiracje, a okulary na samym końcu mnie urzekły. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, są w moim guście, sama takie lubie :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Co niedzielę czekam na te Twoje inspiracje haha
    Ale Ci się trafiło z tymi rekolekcjami zaraz po feriach!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no z tego się cieszę haha! Cieszy mnie to :*

      Usuń
  7. Świetne inspiracje :)
    Zapraszam http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNE TE INSPIRACJE ! <3 A co do notek to może jakieś posty z przemyśleniami ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje! :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. moje ferie też się skonczyły ale na szczescie nie wracam do skzoły tylko właśnie zaczełam miesiac praktyk, śliczne inspiracje


    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje, lubię takie posty :) powodzenia w szkole!

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspiracje świetne w moim guście !
    Ja rekolekcje zaczynam dopiero za dwa tygodnie !
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pazurki! *,*
    A co do szkoły mam tak samo, teraz jeszcze miałam rekolekcje ale naprawdę nic mi się nie chce a co dopiero się uczyć haha

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście co zwróciło moją największa uwagę? Paznokcie ! Mój gust. Zresztą cały post trafia do mnie idealnie.

    Obserwuję zapraszam również do obserwacji.
    http://nataliaideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń