2016/02/04

5 niezbędników ubraniowych!

Cześć kochani!
Dziś mam dla Was coś innego, bo ostatnio mam pomysły na takie dość nie typowe notki, jak na mojego bloga, ale zawsze jakaś zmiana dobrze robi! A więc jak widzicie po tytule, chciałabym Wam pokazać moje 5 niezbędników jeśli chodzi o ubrania, czyli rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie mojej szafy. Zapraszam do oglądania!



A więc pierwszą rzeczą jest długi, gruby sweter bez żadnych guzików. Tutaj pokazałam Wam taki dość długi sweter z New Yorkera, ale ich jest więcej w mojej szafie i naprawdę uwielbiam w nich chodzić, świetnie sprawdzają się w każdą porę roku, w zimie wiadomo, bo jest zimno, a w lecie zamiast kurtki czy bluzy na wieczór czy na noc.



Drugą rzeczą jest koszula w kratkę, ponadczasowy jak dla mnie hit. No, gdy się nie ma pomysłu w co się ubrać, taka koszula jest idealnym rozwiązaniem. Ta akurat jest z Croppa, ale tak, jak ze swetrami, koszul też mam więcej i jestem jak najbardziej ich zwolenniczką!



Następnym niezbędnikiem są najzwyklejsze czarne spodnie. Już wspominałam Wam o nich w ulubieńcach, ale wspomnę i teraz. Chyba nie ma osoby, która by nie twierdziła, że są niezbędnikiem w każdej szafie! Ja swoje tak pokochałam, że chodzę w nich non stop!



No i oczywiście do swetrów czy koszul nie może zabraknąć takich topów na szelkach w jednolitych kolorach. Tutaj chcę Wam pokazać mojego ulubieńca, jeśli chodzi o takie topy, zwykły czarny, pasujący do wszystkiego. Świetny jest!



I ostatnim niezbędnikiem są buty sportowe. Nie chodzi mi dokładnie o taki sam model czy markę, tylko po prostu o to, że uwielbiam buty sportowe. Te, adidasy superstar są świetne i uwielbiam w nich chodzić, są już trochę poniszczone, ale widać, że dużo już przeżyły haha.



Także to byłoby na tyle z moich niezbędników. Jak widzicie, nie pokazałam niczego niezwykłego, ale takie rzeczy, które chyba każdy lubi, a u mnie są ubraniowymi niezbędnikami. Napiszcie co u Was góruje jeśli chodzi o ubrania! Do następnego :*

50 komentarzy:

  1. Twoja ostatnia pozycja to hit normalnie! Ja superstarów już miałam kilka par i to najwygodniejsze buty na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne niezbędniki i świetny pomysł na wpis :). Czarne spodnie są chyba niezbędnikiem u każdego :D.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim niezbędnikiem też są czarne spodnie. Uważam, że pasują do wszystkiego i można z nimi stworzyć naprawdę świetne stylizacje! :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na posta. Moim niezbędnikiem na pewno są czarne spodnie
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy niezbędnik i jak najbardziej sie z nim zgodze! :)
    Wszystko w sumie jest nam potrzebne z tych rzeczy co podałaś :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły, a mówi to facet;P
    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula w krate to jest to :D obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nah, ja nie lubię ani butów sportowych ani koszul w kratę. Dla mnie niezbędniki to botki na platformie, nierozpinany sweter i czarne spodnie.
    Jednak zdjęcia i wygląd bloga masz super!
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne spodnie - każdy powinien je mieć!
    super post :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ciśnienie ostatnio na te adidasy :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie(tylko do jutra), gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne rurki i top to podstawa! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj właśnie przyszedł paczką do mnie mój nowy niezbędnik (taki jak Twój) - czarny długi sweter bez guzików.
    Mamy bardzo podobny styl, bo Twoje niezbędniki są także moimi :) Dodać do tej listy jeszcze tylko czarny kapelusz i już zupełnie bym miała wrażenie że rzeczy wyciągnęłaś z mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne rurki powinna mieć każda kobieta w swojej szafie :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarne rurki to podstawa :)
    http://simplybywiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne spodnie, czarna mini, bluzka w kratę, ramoneska - jak dla mnie :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sobie na wiosnę superstary hihi :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swetry i topy na szelkach to coś pięknego *.*

    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne ubrania. Uwielbiam takie proste połączenia!

    Zapraszam do siebie: www.wmr-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam długie, ciepłe swetry, świetne niezbędniki :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam swetry oversize <3
    Świetne *,*
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula w kratę zdecydowanie must have!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam każdą z tych rzeczy! Oczywiście nie identyczne, ale podobne :D Świetny post ;)
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  23. W mojej garderobie nie może zabraknąć swetrów i wszelakich kardiganów. Mam fioła na ich punkcie ♥♥
    Ciekawy niezbędnik :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń