17 lutego 2016

5 ulubionych produktów do ust ♥

Cześć kochani!
Jejku, zawsze muszą być jakieś przeszkody w pisaniu notek? Teraz mam ferie, a więc notki mogłyby być nawet codziennie, ale jak zwykle mój brak weny nie pomaga. Jednak dziś coś mnie olśniło i tak pomyślałam, że ostatnio jakoś polubiłam produkty do ust, szminki, pomadki i balsamy, bo jakoś wcześniej nie miałam czegoś takiego, że muszę kupić coś do ust, wolałam te pieniądze zainwestować np. na lakier do paznokci. No ale skoro to się zmieniło, to już mam jakiś tam ulubieńców, jeśli chodzi o produkty do ust i właśnie, dziś coś o nich napiszę.


Pierwszą rzeczą jest szminka Rimmel z serii Kate nr 30. Już pisałam Wam o niej w któryś ulubieńcach i nadal jest tym ulubieńcem! Ma przepiękny, bordowy kolor. Świetnie się nakłada na usta i także pięknie na nich wygląda, po chwili staje się lekko matowy, a pewnie wiecie, że uwielbiam matowe wykończenie szminki. Jestem z niej jeszcze bardziej zadowolona, bo kupiłam ją na promocji w Rossmannie -49%, więc jeszcze taki plus!



Kolejnym ulubieńcem jest pomadka w kredce Golden Rose Matte Lipstick Crayon o numerze 10. Nie wątpię, że większość z Was o niej słyszała, bo jest od jakiegoś czasu bardzo słynną pomadką u vlogerek czy blogerek. Na początku nie byłam aż taka do niej przekonana, bo myślałam, że pomadka jak pomadka, ale jednak się zakochałam. Ma przepiękny kolor nude róż, no taki róż wpadający w brąz. Idealne matowe wykończenie, które trzyma się niesamowicie długo. Narazie mam jedną pomadkę, ale na pewno kupię jeszcze kilka kolorów!


Ostatnim kolorowym produktem do ust, jest konturówka z Wibo. Nie mam pojęcia jaki ma numer, bo akurat jedyny jej minus, że napisy starły się bardzo szybko, ale myślę, że na półkach Wibo nie ma więcej konturówek z jakiś innych serii, więc łatwo znajdziecie. Ja nie używam jej jako konturówki, tylko nakładam normalnie, na całe usta. No i że to konturówka, to naprawdę na ustach trzyma się przez pół dnia i je matuje, lecz już po kilku godzinach są lekko przesuszone, więc albo nakładam kolejną warstwę tego produktu, lub jakiś balsam do ust. Ale naprawdę jest godna polecenia!


No i z takich produktów do nawilżania ust, to chcę Wam pokazać po pierwsze Carmex o zapachu wanilii. Nie powiem, bo trochę się go obawiałam, bo słyszałam, że wiele osób go nie lubi, bo szczypie w usta lub ma nieprzyjemny zapach. Ale mi naprawdę się sprawdza, to szczypanie okazało się przyjemnym mrowieniem, które trwa chwilkę, a ten zapach, który mam, jest obłędny! Świetnie nawilża usta i jest totalnym ulubieńcem tej zimy!


I ostatnim produktem, również do nawilżania ust jest pomadka Alterra. Wiem, że dużo osób poleca ją np na porost rzęs, lecz ja jeszcze jej w ten sposób nie wypróbowałam, na razie mogę Wam napisać jak działa na usta. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach, w sumie to nie do opisania, bo jest to taka słodycz z zapachem ziół, mięty? Ale zapach przecudowny, świetnie nawilża i naprawdę widać różnicę po jego użyciu. No i jeszcze to wegański produkt, więc kolejny plus!


No więc tak wygląda moja ulubiona piątka! Właśnie tak myślę, że może robiłabym takie notki z kosmetykami z poszczególnych kategorii, no jeszcze nad tym pomyślę, albo Wy napiszcie, czy chciałybyście widzieć takie notki? Nie pokazałam Wam nie wiadomo jakich produktów, oczywiście w normalnych cenach, bo myślę, że nie ma co przesadzać z cenami takich produktów. Napiszcie co Wy polecacie do ust i do następnego! :*

44 komentarze:

  1. Bardzo lubię pomadki Rimmela z serii Kate, ja mam wersję matową i uwielbiam ją :D
    A na pomadkę z GR już od dłuższego czasu mam ochotę-muszę w końcu ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;) poleciłabym Ci balsam kokosowy z Ziaji do ust ;) i szminki z Astora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miałam go kiedyś kupić, ale teraz będzie mój! Dziękuję!

      Usuń
  3. Właśnie zastanawiam się nad tą pomadką Golden Rose :)
    mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Mam tą pomadkę do ust z Altery :) Bardzo ją lubię. Ja z kolei polecam pomadki z KOBO, bardzo fajne, dość długo utrzymujące się i nie wysuszają ust!
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie szukałam jakiś pomadek o wykonczeniu matowym w kolorach nude. O tej GR slyszalam wiele razy i zastanawilam si ad kupnem. Ciekawy post! Pozdrowionka
    http://victoriasikora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz tą pomadką z Rimmel. I chyba muszę ją zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szminka wyglada bosko ale ja preferuje nude :)
    Carmex jest boski x

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz tych cudeniek widzę sporo :):* Polecam jak coś szminki Avon z serii Color Trend, są świetne :*

    Pozdrawiam:*
    moje-manie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. taaak,! chcę więcej takich wpisów ♥♥♥
    od dawien dawna jestem uzależniona od kupowania przeróżnych mazideł do ust, więc uuwielbiam wpisy o nich :D
    carmex i alterra są najsłynniejsze :D ja bardzo polubiłam ostatnio błyszczyk z nivea o smaku/zapachu arbuzowym :) i baby lips też kocham :D
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ta szminkę z Rimmela :3 Jest bardzo fajna, lecz najlepiej ja nakładać pędzelkiem :) Jeżeli znalazłabyś czas to proszę poklikaj w czerwone,, KLIK,, :* Pozdrawiam Serdecznie! I zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/2016/02/recenzja-pedzli-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz to pudełeczko do trzymania pomadek:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. mam kilka tych samych co ty (baby lips np) i są mega.
    skąd organizer? marzy mi się taki!
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem fanką eosa i błyszyków z douglasa (ich własnych) ! :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kosmetyki ;* mam pomadki z Goldem Rose i sobie chwale ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nivea zawsze i wszędzie :) resztę koniecznie obczaje ;)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor pomadki z GR :) Pozdrawiam :)
    http://betilifestyle.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kolekcjonować produkty do ust a nigdy nie mogę się przełamać, żeby ich używać w codziennym makijażu. Super post i zdjęcia noo :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój faworyt to zdecydowanie GR matte lipstick crayon- uwielbiam <3
    bardzo fajny post :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam mało produktów do ust, bo zazwyczaj ich nie maluję :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też tak miałam, ale jak widzisz, zmieniło się :)

      Usuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tą pierwszą szminką! A co do Alterry - ja byłam bardzo niezadowolona. Zapach owszem, mleczny, piekny, ale dale złudne uczucie nawilżenia i szybko schodzi. Polecam masełka do ust z Nivea!
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy od osoby, masełka tez mam!

      Usuń