2016/02/09

Girl Online w trasie!

Cześć kochani!
Tak jak obiecałam, pojawiają się notki się książkowe i dzisiaj czas właśnie na taki temat! Jestem właśnie po przeczytaniu książki Zoe Sugg "Girl Online w trasie". Niedawno robiłam notkę o pierwszej książce Zoe "Girl Online", post możecie znaleźć tutaj. Bardzo spodobała mi się pierwsza część i tak, jak Wam pisałam, kiedyś na pewno do niej wrócę! A czy kontynuacja losów głównej bohaterki, Penny Porter spodobała mi się tak, jak jej początek? Tego właśnie dowiedziecie się poniżej!



 Penny jest już spakowana. 
Kiedy Noah zabiera Penny w swoją europejską trasę koncertową, dziewczyna wprost nie posiada się ze szczęścia- nareszcie spędzi ze swoim fantastycznym, rockandrollowym chłopakiem mnóstwo czasu!
Okazuję się jednak, że wyobrażenia Penny rozmijają się z rzeczywistością. Borykając się z zapełnionym grafikiem Noah, problematycznym kolegą z zespołu oraz pogróżkami od zazdrosnych fanek, Penny zastanawia się, czy naprawdę jest stworzona do życia w trasie. Nie może nic poradzić na to, że tęskni za rodziną, przyjacielem Elliotem, a także... za swoim blogiem Girl Online.
Czy Penny uda się pogodzić miłość do Noah z życiem w zgodzie ze sobą? A może straci wszystko w pogoni za wymarzonym latem?




Penny dostaje od Noah, swojego rockandrollowego i bardzo przystojnego chłopaka propozycję na wyjechanie z nim w trasę po Europie. Dziewczyna nie zastanawia się ani chwili, a jej największym problemem jest przekonanie rodziców, że nie ma żadnych przeciwwskazań, aby spędziła niemal całe wakacje u boku swojego ukochanego z dala od domu. Penny nie może się już doczekać, ale czy wyjazd okaże się rzeczywiście tak fantastyczny jak oboje planowali?





Dobra, a więc na samym początku wspomnę, że jeśli są osoby, które czytały pierwszą część książki i troszkę ulotniły im się pewne sytuacje, to nie muszą niczym się martwić, bo Zoella wspominając wydarzenia, które miały miejsce w "Girl Online" przypomina je. A tym jest to lepsze dla osób, które nie przeczytały pierwszej książki, tylko wzięły się za "Girl Online w trasie".





A jak rzecz mnie irytowała w książce? To to, że za każdym razem jak Penny miała spędzić cudowny dzień z Noah, przeszkadzał im ktoś lub coś. No naprawdę, czytelnik nastawia się na coś niesamowitego, bo ich historia naprawdę wciąga, a tu taka lipa. Ale nie były to tylko zbiegi okoliczności, o czym dowiecie się w książce.





A taki największy plus książki? Więc, Zoella ciekawie wplotła pewnego rodzaju śledztwo, próbując ustalić tożsamość tajemniczej osoby, kryjącej się pod nickiem CałaPrawda.




Książka w żadnym momencie mi się nie dłużyła. Akcja cały czas się rozwija i miała swoje zwroty. Już od pierwszym stron czytałam z zapartym tchem. "Girl Online w trasie" jest wyśmienitym przykładem na to, że nie każda książka rozkręca się dopiero w połowie lub nawet pod koniec. Okładka na początku wydawała mi się dużo gorsza od tej z pierwszej części, ale jak teraz na nią patrzę, myślę, że dobrze oddała koncertowy klimat jej wnętrza. Bardzo podoba mi się to, że jest dopracowana w każdym calu. Jeśli spojrzymy na bilety w górnym, lewym rogu, możemy zauważyć każdy szczegół dotyczący pierwszego koncertu Noah w europejskiej trasie koncertowej u boku zespołu The Sketch



Bardzo lubię fragmenty książki, gdzie Penny dodaje wpisy na swoim blogu. Tutaj również je mamy, chociaż zdaje mi się, że jest ich trochę mniej. Jednak są równie dobre jak poprzednie, chociaż nie opisuje swoich zdarzeń tak dokładnie, jak to robiła wcześniej. Jest też jedna wielka różnica. Po aferze, która wybuchła po jej wpisach na blogu, swoje posty publikuje tylko dla kilku najbliższych osób.  

"Jeśli kochasz swoją pracę, to nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu."


W "Girl Online w trasie" nie usatysfakcjonowało mnie zakończenie. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego, natomiast skończyła się ona mniej więcej w bardzo podobny sposób do pierwszej części. Jednak wydaje mi się, że zostawiając pewne niewyjaśnione sytuacje autorka chce nam przekazać, że ma w planach wydanie trzeciej części, co mnie niezmiernie cieszy i już nie mogę się tego doczekać. Jeśli lubicie lekkie i bardzo współczesne pióro Zoelli, to jak najbardziej przeczytajcie kontynuację "Girl Online", gdyż jest to naprawdę niesamowite, jak z łatwością opisała dalsze losy Noah i Penny w tak zdumiewającą powieść.



Ktoś z Was czytał? Jakie macie wrażenia? A jak nie, to zaciekawiła Was ta notka? Napiszcie na dole! Do następnego!

38 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale po tym opisie... Zaraz pójdę ją kupić!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale po Twojej recenzji może się skuszę mimo, że kompletnie nie moje klimaty bo wolę horrory i kryminały. Prześliczne zdjęcia :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że Cię zainteresowałam. Dziękuję!

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce :D ♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie czytania drugiej części,świetny post :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytać nie czytałam, ale może po Twoim poście się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, chociaż od dawna nastawiam się na nią. Fajnie, że sa przytoczone informacje i wydarzenia z pierwszej części, więc nie czytając "Girl Online" mogę sięgnąć od razu za drugą część:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. No, wydaje się, że to świetna książka.
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się naprawdę ciekawą i oryginalną książką :)!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o niej, ale się jej nie chwyciłam. Teraz, powiem, że Ty mnie zachęciłaś :)

    Pozdrawiam!
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją kupić! Słyszałam już od paru osób, że ta i pierwsza część są niesamowite!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze jej nie czytałam, ale uwielbiam Zoellę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna , słyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o tych książkach! :)
    muszę się w końcu zaopatrzyć w 1 część :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń