19 lutego 2016

I'm bored.

Cześć kochani!
Nadal zastanawiam się jak mam pomysły na codzienne notki, ale no nie narzekam, a widzę, że Wam podoba się takie częste dodawanie notek, więc przez ferie jakoś tak będzie. A w dzisiejszej notce wspomnę coś o takich gorszych dniach, w których dosłownie nic mi się nie chce i najchętniej nie wychodziłabym z łóżka, kiedy pogoda jest paskudna i nie ma mowy o wyjściu z domu. A co w takie dni robię? Dowiecie się wszystkiego na dole!




No najistotniejszą rzeczą w takie dni jest komputer. Po pierwsze, to oczywiście filmy, seriale. Teraz zaczęłam od nowa oglądać "Orange is the new black". Oglądałam go jakiś rok temu, ale znów do niego wróciłam, jest super i go Wam polecam!



A polskie seriale i programy też lubię, najbardziej chyba te z TVN, dlatego też oglądam na player ich najwięcej. Nie tylko znajdziecie tu seriale i programy, ale też jakieś filmy i tak dalej, no ale ja jeszcze tego nie ogarnęłam haha.



I ostatnią rzeczą do oglądania jest oczywiście You Tube. Uwielbiam pomimo wszystko, oglądam mnóstwo vlogerów i no, jak żyć bez tego!



A z takiej ostatniej, ciekawej rzeczy na komputerze, to też lubię bawić się w te moje projekty. Aplikacja roomstyler i jak mnie weźmie, to pół dnia tak potrafię haha. Ale polecam!



No ale wiadomo, że samym komputerem też nie żyję. Poza tym czytam książki, jak domyślacie się po moich książkowych notkach. Teraz jestem przy "W śnieżną noc", fajnie się zaczyna więc myślę, że będzie okej, no i między czasie książkę Ani Lewandowskiej, polecam!



I poza książkami też czytam gazety. Moimi faworytami są Glamour i Joy. Dużo motywujących artykułów!



I ostatnią rzeczą jest telefon. No snapa uwielbiam, więc nie będę dużo pisać. Co chwilę coś daję na story, więc jak chcecie to dodawajcie!



Kolejną aplikacją jest Instagram. Często dodaję tam zdjęcia, bo są dla mnie swego rodzaju pamiątką i nie zapominam o danej chwili, bo tam po prostu są. Ale też szukam tam wielu inspiracji!



I na koniec zostaje muzyka! Najczęściej do jej odtwarzania używam aplikacji open.fm, znajdziecie jaką tylko chcecie muzykę, a jak nie to mam takie ulubione piosenki na telefonie.


No i to byłoby na tyle na dziś. Ciekawa jestem jak Wam się podobają takie luźne notki. No i napiszcie jakie Wy macie sposoby na nudę! Do następnego :*

26 komentarzy:

  1. Ciekawy post, większość z tych sposobów używam sama jak się nudzę!

    Obserwuje i pozdrawiam,
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. snapchat to moje uzależnienie haha :D robi podobne rzeczy jak się nudzę :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snap życiem haha! Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. ja jak się nudzę to oglądam moje ulubione filmy, czytam o modzie i oglądam pokazy <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze jest to, że kiedy masz czas, to nie przychodzi do głowy co tu robić :D
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis, moje leniwe dni wyglądają podobnie :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie oglądam Orange is the new black, powoli kończę 3 sezon :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam snapa ale uzaleznienie moje to blog ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez siedze na Youtubie ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jak sie nudzę spędzam wolny czas na YT ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. też teraz mam małe studenckie ferie się lenie albo czytam książki :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie dni u mnie wyglądają tak samo. Najczęściej czytam książki lub oglądam seriale :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kocham snapa. Ahh, tęsknię za feriami :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysły! :) Ja zazwyczaj kiedy się nudzę to oglądam swój ulubiony serial ;)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń