11 lutego 2016

MIX #11

Cześć kochani!
Znowu pozbierało mi się trochę zdjęć na telefonie, a nie chcę, żeby to zalegało i uzbierało się tych zdjęć nie wiadomo ile, więc dziś jest dzień na mix zdjęciowy! Właśnie takie notki miały się pojawiać około raz na miesiąc, więc i postanowiłam ją dodać,w styczniu była ostatnio więc czemu nie haha. Niby miało pojawić się coś innego, ale mam chwilowy brak weny no i tak. Jejku nawet nie wiecie jak się cieszę, że już czwartek, jutro nie dość, że piątek to i mało lekcji, ze względu na to, że nie ma dużo nauczycieli, ciągle zastępstwa itd, no i jutro kończę o wiele wcześnie i w końcu ferie, a wiecie jak czekałam na to wolne! Dużo czasu na bloga, spanie, odpoczywanie, spędzanie czasu ze znajomymi, właśnie tego mi trzeba. Dobra, ale ja się nie rozpisuję, tylko przechodzę do tego co najistotniejsze!







A Wam jak minęły ostatnie dni? Też czekacie na ferie? Do następnego! :*

42 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia;) Ja niestety juz po;/
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Błagam o info co to za lakier na paznokciech na 4 zdjęciu, matowa hybryda? Idealny *_* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary z eveline+ do tego top coat matowy. Dziękuję!

      Usuń
  3. Ale piękne to pierwsze zdjęcie! Uwielbiam takie mixy!:)
    Jak ja Ci zazdroszczę tych ferii- moje już dawno przeminęły :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna, teraz trzeba odliczać do kolejnego wolnego haha. Dziękuję!

      Usuń
  4. Świetny mix :) Uwielbiam oglądać właśnie takie zdjęcia :D
    Ja już nie czekam na ferie tylko przeżywam wspaniałe ostatnie dni wolności C:

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to miłego powrotu do szkoły! Dziękuję!

      Usuń
  5. Bardzo fajny post i świetne zdjęcia, a ferie ja swoje kończę :(.


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix :) A paznokcie mają taki zwykły kolorek, ale mi się podobają :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest pierwsze zdjęcie! Ja już niestety po feriach :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mi.
    Co do ferii to niestety już ich nie mam, ponieważ juz pracuję.

    OdpowiedzUsuń

  9. Świetny mix fotografii :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ferie niestety już się kończą. Chociaż z drugiej strony odpoczęłam i cieszę się, że w końcu zobaczę resztę znajomych :) Fajny post!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zdjęcia , ja już niestety po feriach >:D
    ____
    http://adabochenek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! :)
    Ja mam jeszcze tydzień ferii.
    Pozdrawiam!
    http://fashionrunnerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już za tydzień mogę chwilę leniuchować :) Piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych ferii i fajny pomysł z mixami co miesiąc

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń