2016/02/13

Naturalne cudeńko do ciała! ♥

Cześć kochani!
Jakoś ostatnio nie było takich typowo, kosmetycznych notek, a z racji, że już od poniedziałku mam ferie i nie mam żadnych zajęć związanych ze szkołą, powiedziałam czemu nie, na notkę dzisiaj! Właśnie przez te dwa tygodnie, chcę jakoś częściej je dodawać, bo w końcu będę miała mnóstwo czasu, ale też chcę zrobić trochę na przód, abym w marcu jak zacznę szkołę, nie musiała się martwić o brak czasu na pisanie postów! Już jakiś czas temu, bo gdzieś w grudniu pokazywałam Wam zamówienie z goodies.pl i właśnie w tamtym zamówieniu znalazł się ziołowy peeling firmy Bania Agafia. Testowałam go jakiś czas, bo nie zawsze podczas peelingu używałam właśnie tego produktu, ale jestem już prawie przy jego końcu, więc coś mogę napisać. A poza tym, zamawiałam kilka rzeczy z tej firmy i chce o wszystkich zrobić osobne notki, bo są to produkty nie, aż tak dostępne w stacjonarnych drogeriach.


I tak się teraz zastanawiam co mogę o tym peelingu napisać, ale no zacznę od początku. A więc jest to naturalny, ekologiczny, ziołowy peeling do skóry wrażliwej. Co do tej skóry wrażliwej, to jest dosłownie takie jego przeznaczenie, bo nie jest to produkt mocno peelingujący. Ale i tak fajnie wygładza skórę. Ma też bardzo dobry skład:  Aqua, Lauryl Glucoside, Carbomer, Potassium Hydroxide, Solidago Odora Powder, Rodiola Guadrefida roqt Powder, Inula Helenium Powder, Polyethylene, Melissa Officinalis Powder, Adonis Sibirica Leaf Powder, Organic Borago Officinalis Oil, Tocopherol, Chlorophyllin-Copper Complex, Parfum. Widać, że bardzo naturalny skład, nawet jest to widoczne po produkcie, bo są widoczne zioła, kminek i reszta, której nie znam. Ma dość intensywny zapach ziół, który nie każdemu przypasuje, mi bardzo odpowiada, bo lubię takie świeże zapachy. Jeszcze co do plusów to lubię uczucie odświeżenia po jego użyciu, taki chłód, no nie do opisania, tylko trzeba wypróbować.


A co do minusów, to jest ich oczywiście o wiele mniej niż plusów. Więc do czego się przyczepiłam? Pierwsze, to wydajność, która jest kiepska. Peelingując całe ciało schodzi około 1/5 produktu, bo też wiele razy go nie używałam i nie często, no a że nie ma go za wiele w opakowaniu, bo tylko 100 ml, to starcza naprawdę na krótko. A drugim minusem, jest kiepskie opakowanie, poprostu wolałabym coś bardziej "trwalszego". Ale i tak nie jest źle!


Podsumowując to wszystko, co napisałam, to jest to naprawdę dobry produkt, ale dziwią mnie opinie na wizażu, ale dla mnie dobrze się sprawdza. Kiedyś do niego wrócę, bo jak narazie mam duży zapas peelingów haha. Wam jak najbardziej polecam! Ciekawa jestem, czy któraś z Was go używałam i jak Wam się sprawdzał. Piszcie w komentarzach! Do następnego! :*

26 komentarzy:

  1. Uielbiam naturalne kosmetyki, jestem za! :) A do tego tak smacznie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że nie tylko mi się sprawdza :)

      Usuń
  3. Nigdy nie slyszalam o tym produkcie ale wyglada super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słyszałam o tym produkcie. Miałam nawet kiedyś z tej firmy maseczkę, która była świetna! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam maseczkę do twarzy z tej firmy i jak na razie jestem nią zachwycona, możliwe że zdecyduję się także na coś do ciała :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej używam, a peeling bardzo polecam!

      Usuń
  6. z tej firmy chętnie wypróbowałabym jakiegoś produktu do włosów, bo podobno są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego produktu ale z wyglądu i twojego opisu prezentuje się bardzo dobrze ;).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, muszę spróbować :)!

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja, peeling wydaje się byś cudny, więc muszę koniecznie wypróbować :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, muszę wypróbować! Rzeczy z tej firmy można kupić tylko przez internet czy gdzieś stacjonarnie też je znajdę?

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stacjonarnie się jeszcze z nimi nie spotkałam, ale może jednak :)

      Usuń
  11. Czyli ogólnie produkt dobry, a wady ma tylko jeśli chodzi o to opakowanie i wydajność. To super, bo ostatnio zastanawiałam się nad kupnem!
    Mam nadzieję, ze fajnie spędzisz te dwa tygodnie wolnego:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń