18 lutego 2016

Pierwsze dni ferii ♥ | MIX #12

Cześć kochani!
Witam Was w czwartek, z kolejną notką, notki codziennie? Klaudia coś szaleje haha. No ale mam o czym pisać, to piszę, a korzystam z tego, że są ferie i mam czas. Ale i tak czas szybko mi leci, bo jakby nie patrzeć to już czwartek i cztery dni ferii przeleciały. No ale, że mi się nudzi, to tego powiedzieć nie mogę. Od poniedziałku spędzam czas z moją kochaną Asią i jakoś dajemy radę haha. A wczoraj byłyśmy na bardzo fajnym filmie "Bella i Sebastian 2". No film niby bardziej pod dzieci, ale bardzo nam się podobał i Wam też polecam go obejrzeć, ciekawa jestem też pierwszej części, którą może jakoś znajdę. Ten tydzień jakoś nie nastawiam pod robienie notek i planowanie ich na zapas, bo chciałam trochę odpocząć, no ale i tak pojawiają się one regularnie, lecz już takim prawdziwym ogarnianiem bloga zajmę się przez weekend i w następnym tygodniu. Dobra, jakoś dużo się nie rozpisuję, tylko zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego dnia! Kto odpoczywa tak, jak ja? Do następnego :*





44 komentarze:

  1. Ja też mam teraz ferie, ale niestety w poniedziałek już mi się kończą. Świetny mix zdjęć. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, miłego powrotu do szkoły! Dziękuję!

      Usuń
  2. Ja tak samo mam ferie! :D Strasznie szybko lecą :(

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie byłam w kinie. Chyba od wakacji. Trzeba sie w końcu wybrać na coś, ale to raczej nie na tych feriach. Ja mam jeszcze w planach wyjść na łyżwy i to chyba tyle

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie ♥ Miłych ferii mi również minęły te 4 dni bardzo szybko ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ferii bo do moich jeszcze troche czasu zostało. Świetny mix zdjęć.
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie lakiery masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam batoniki kinder <3
    Świetny mobile mix. Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam teraz ferie. Super mix. Bardzo lubię Trzy Metry Nad Niebem :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix zdjęć :D http://fashion-style-inspire.blogspot.com/2016/02/2-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam ferie do 1 lutego :c
    Zazdroszczę ci ich ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ferie i staram się jak najlepiej je spędzić :) Fajny mix. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych ferii życzę i daj batonika :P
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia opowiadała mi właśnie o tym filmie i ponoć pierwsza część jest piękna i bardzo wzruszająca. Też mam ferie i mnie ta myśl, iż jutro jest piątek przeraża i to nieziemsko.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na tym filmie jakiś czas temu z młodszym bratem i również mi się mega podobał:)
    Lubię jak dodajesz tak często notki haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam 1 część w kinie i była świetna! Z chęcią wybiorę się na 2 ;)

    Zapraszam na konkurs :3

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. filmy, jak napisalas, pod dzieci, sa zawsze dobre :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix zdjęć! :) Widać, że cudownie spędzasz te ferie.
    Muszę kiedyś zobaczyć ten film.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No fajne zdjęcia. ładna buźka;)

    Pozdrawiam.
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń