2016/02/20

SH haul i wymarzone buty! ♥

Cześć kochani!
Znowu witam Was w notce, której dawno nie było, a jest to haul, bardzo mały, ale chciałam na temat i postawiłam na rzeczy tylko z second hand'u, które jak wiecie uwielbiam i też chcę pokazać Wam moje nowe dzieciątka, które przyszły do mnie wczoraj, no to troszkę nie na temat, no ale musiałam!



Pierwszą rzeczą jest ten piękny sweterek firmy H&M, kosztował coś 12 zł, a że nie mam swetra w tym stylu to wzięłam, no i ten piękny kolor!



Kolejną rzeczą w tym samym kolorze, jest koszula. No jakby, oczywiście w kratkę, jak to ja powiedziałam, taka szmatka, żeby założyć na koszulkę. Ale fajna! Kosztowała 4 zł i też H&M.



A mistrz tych zakupów to ten przecudowny bezrękawnik. Nie wiem co mi odbiło na tego typu odzież, ale bardzo mi się podoba założony na bluzę czy koszulę i kolor, też mistrz! Primark, 10 zł.



No i spodnie, bo by się nie obyło. Ale te bardzo mi się spodobały, takie normalne dżinsy, nigdy za wiele! Denim C.O. około 6 zł.



I ostatnia rzeczy, czyli ten sportowy stanik. Nie dość, że ma piękny kolor to jeszcze jest mega wygodny! New Look, 6 zł.



No i najlepsza rzecz tej notki, czyli moje nowe cudeńka, Reebok D Classic Leather 912. No są przecudowne i właśnie takich butów potrzebowałam, całe czarne, pasujące do wszystkie i super wygodne! Polecam wszystkim! A kupiłam na Eastend za 299 zł, możecie znaleźć tutaj.



Także to byłoby na wszystko w tej notce. Ciekawa jestem, czy też tak jak ja lubicie second hand'y? Życzę miłego wieczoru, a jak czytacie to kiedy indziej to miłego dnia! Do następnego :*

28 komentarzy:

  1. Sweterek rzeczywiście jest mega. Zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kratę jest świetna i ten stanik sportowy też! Naprawdę świetne rzeczy upolowałaś!:D

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy ! ja też lubię chodzić czasem do SH :)

    pozdrawiam :)
    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten pierwszy sweterek z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie chodzę do sh, ale muszę przyznać, że świetne zakupy :) Szczególnie kamizelka wpadła mi w oko! :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super haul :) Bardzo podoba mi się ten sweterek :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fajne rzeczy znalazłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezrękawnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te rzeczy :))
    Zapraszam :D
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam chodzić po SH. Można znaleźć naprawdę cudowne perełki. Świetne buty! Ostatnio także polubiłam czarne, bo białych trochę za dużo. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ! :*
    Dopiero zaczynam swojego bloga .Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała oraz komentowała u mnie .Ja odwdzięczę się tym samym :* Pozdrawiam .
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń