2016/02/15

Wspomnienia

'Wspomnienia są jedynym rajem, z którego nie można nas wygnać."

Cześć kochani!

Jakoś dziś wzięło mnie na napisanie czegoś, ale czemu nie, dużo czasu na pisanie notek, bo zaczynam ferie!! W każdej notce o tym samym, ale cóż, widzicie jak się cieszę! I jakoś przez ten czas porobię tu coś innego, nie takie notki, których jest pełno, tylko myślę cały czas nad czymś nowym! Tytuł dzisiejszego posta, trochę i mówi, ale nie wiele. Nie chcę tutaj pisać o jakiś moich wspomnieniach, ale właśnie a propo tego, to zrobiłam kiedyś podobną notkę o moim dzieciństwie i właśnie tamten był typowo z moimi wspomnieniami klik. A dzisiaj chcę Wam troszkę napisać o tym, czym są dla mnie wspomnienia i czy to tak do końca dobrze wspominać wszystko. Zapraszam!

Zastanawialiście się kiedyś czym dla Was są tak naprawdę wspomnienia? Czy wspominacie tylko dobre, czy też te złe chwile?
Dla mnie wspomnienia są naprawdę czymś niesamowitym. Bo przecież są częścią życia, której nigdy się nie zapomni, a chodzi mi to dokładniej o te dobre wspomnienia, które naprawdę warto pamiętać. A co do tych złych, to też warto je pamiętać, aby nie popełniać takich samych błędów teraz czy w przyszłości. Każde wspomnienie, każda chwila ma jakieś znaczenie w chwili obecnej, lub będzie miała znaczenie w przyszłości. Bo przeszłość zawsze pozostanie, będzie za nami chodzić jak cień. Lubię wspominać, ale te najlepsze momenty (chyba jak każdy, ale to nie zmienia faktu, że również te złe mają na nas wpływ, bo są fundamentem przemiany. Swego czasu wspominałam często, nawet można powiedzieć, że nie mogłam odciąć się od wspomnień do tego stopnia, że zapominałam o teraźniejszości. Chciałam zmienić, to czego się nie dało zrobić kiedyś. Teraz jest inaczej, lepiej. Częściej myślę o tym co jest teraz i o przyszłości. Ale wspomnienia są ważne. Bo wspomnienia to pamięć o osobach, sytuacjach, które zaistniały w naszym życiu, to ogół naszego życia, nasze doświadczenia, przeżycia.







A dla Was czym są wspomnienia? Myślicie podobnie jak ja, czy mamy inne zdanie? Piszcie wszystko w komentarzach, z chęcią poczytam! Do następnego :*

28 komentarzy:

  1. zgadzam się, warto pamiętać też chwile, kiedy "upadaliśmy", żeby się uczyć na własnych błędach :)
    mój blog
    KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia są dla mnie ważne- te dobre, jak i te złe. Mam całą ścianę w zdjęciach, uwielbiam je oglądać i wspominać miłe chwile:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dokładnie tak samo jak ja na tą moją. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł przy okazji na udekorowanie pokoju :)
    wolę zdecydowanie wspominać dobre rzeczy, w przeciwnym razie było by ze mną źle :D

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z twoim zdaniem. Wspomnienia są czymś bardzo ważnym w życiu!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) Bardzo ciekawy sposób na to, aby codziennie przypominać sobie najlepsze chwilę naszego życia
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie wspominać, a zdjęcia mi w tym pomagają :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to najpiękniejsze wspomnienia!

      Usuń
  9. Wspomnienia to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem szkoda ze nic dwa razy się nie zdarzy lecz zawsze mamy wspomnienia :)
    Jesli będziesz miała czas to wpadnij do mnie ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D
    Jesli Ci się spodoba :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomnienia tak naprawdę zajmują połowę naszego życia. Można wspominać to co stało się kilka godzin, dni, a nawet lat temu, bo to wszystko tworzy historię, naszą przeszłość. Nie wszyscy chętnie wspominają, bo mieli jakieś nieprzyjemne doświadczenia, jednak dzięki temu wiedzą, żeby nie popełniać tego samego błędu później, niestety ostatnio zauważyłam, że tak mało osób wyciąga wnioski :(.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto żeby mieć więcej tych pozytywnych wspomnień!

      Usuń
  12. Świetny post :) Ja uwielbiam zatrzymywać wspomnienia - nawet te złe. Może to nam przypomnieć o niesamowitych chwilach lub przez co przebrnęliśmy. Dlatego uwielbiam robić zdjęcia i pisać dzienniki :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie zostaję przy zdjęciach. Dziękuję!

      Usuń
  13. Świetna rama na zdjecia. Własnie jeszcze dzisiaj zastanawiałam się czy czegoś takiego nie umieszcić na mojej ścianie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń