2016/03/13

♥23 Niedzielnie inspiracje! | przerwa

 Cześć kochani! :*
Dziś nadszedł dzień, w którym muszę powiedzieć sobie STOP. Już od jakiegoś czasu przeważałam zrobienie sobie przerwy od bloga i w końcu się namyśliłam. Nie jestem w stanie na chwilę obecną pogodzić dodawania notek, ogarniania wszystkich spraw blogowych ze szkołą. Mam teraz naprawdę nadmiar rzeczy związanych ze szkołą, bo wiele zaległości, popraw, no a także materiał bieżący. Nie mam pojęcia ile czasu będzie potrzeba mi, aby chodź w minimalnym stopniu to nadrobić, ale myślę, że jak zrobię co gorsze na początku, to potem będzie tylko z górki, a więc będę mogła dalej blogować. Jak narazie zakładam, że nie będzie mnie tu tydzień, może tydzień z kilkoma dniami. Ale wiadomo, nie wiem jak to się potoczy, bo może się ten czas skrócić lub wydłużyć. Postaram się jak najszybciej to wszystko ogarnąć, by być w szkole już na bieżąco oraz znów dodawać tu notki regularnie. Wiadomo, że ktoś może powiedzieć, że na pewno znalazłabym chwilę czasu aby dodać notkę. Tak, znalazłabym chwilę czasu, ale też nie chcę, aby te notki były "na odwal się", a także, wolę czas, w którym będę myśleć nad notką poświęcić nauce lub na odpoczynek pomiędzy nią. Też nie chcę byście mnie źle zrozumieli, bo blog jest czymś co naprawdę kocham robić i będzie mi tego brakować przez ten czas przerwy, ale wiadomo, że szkoła jest ważniejsza, bo zostało już naprawdę nie wiele do końca roku. A więc już chyba wszystko napisałam, to co napisać chciałam. Napiszcie jak tam Wasze sprawy szkolne i trzymajcie za mnie kciuki, abym się szybko z tym wszystkim uporała. Zostawiam Was jak zwykle z kilkoma cytatami i inspiracjami. Do zobaczenia już za nie długo! :*



"Bo wiesz, ja po prostu chcę Cię widzieć uśmiechniętą
Nieważne gdzie idziesz, wiedz że nie jesteś sama."

"Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań. W życiu nie chodzi o to, by sympatię zdobywać."

"Jak masz miękkie serce, to obyś dupy nie miał szklanej."

"Chodzi właśnie o to, żeby się nie przyzwyczaić, bo przyzwyczajenie to koniec. Chodzi o to, żeby nigdy nie nabrać rutyny, bo rutyna to koniec"

"Młodym jest się tylko raz, ale pamięta się o tym całe życie."












58 komentarzy:

  1. I dobrze, jeśli czujesz taką potrzebę, to zrozumiałe:) Oczywiście, że lepiej zrobić sobie przerwę, niż tworzyć notki 'na odwal'. Trzymaj się kochana, my tu będziemy na Ciebie czekać:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze robisz, każdemu jest potrzebna mała przerwa. Trzymam kciuki, oby wszystkie twoje sprawy prywatne wyszły na prostą.
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. To powodzenia w nauce ;) czekam na powrót ;)
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutno, że cię tyle nie będzie :c Niestety już tak jest, że trudno pogodzić blogowanie ze szkołom, bo prowadzenie bloga mimo pozorów nie jest łatwą sprawą, więc cię rozumiem :)
    Czekam na powrót! ♥
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś mi smaka na słodycze ;<
    Przepraszam że dobitnie, ale te obudowy japońskiego Adidasa wyglądają strasznie marnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze fajne inspiracje :)
    Powodzenia w szkole i wracaj do nas szybko! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Cie! Nie było mnie kilka dni w szkole a mam do nadrobienia kilka sprawdzianów i kartkówek.
    Życzę ci szybkiego uporania się ze szkołą! :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje! codziennie muszę zrobić mały ich przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia ! inspirujące :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super post! Bardzo mi się podoba :) a przy okazji zapraszam na mojego bloga! naszego bloga :) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/ dopiero zaczynamy. Przy okazji zostawcie komentarz i zaobserwujcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje, patrząc na nie, nie wiem która inspiruje najbardziej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowne inspiracje, a te pierścionki- zakochalam sie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak. Szkoła powinna być na wyższej półce bo od niej zależy co będziemy dalej w życiu robić.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super inspiracje. Ja z trudem godzę pasję ze szkołą, ale cóż... nie mam ochoty się poddać :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne te pierścionki :) ja czasami mam tyle zajęć, projektów, uczelni że nawet nie mam czasu napisać na blogu że robię przerwę :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. inspiracje jak najbardziej w moim stylu *.*
    wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnie każdemu zdarza się chwilą, w której nie ma się na nic czasu. Zrobisz sobie przerwę i wrócisz jak już znajdziesz chwilkę :3 miłego odpoczynku ♡
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  23. SWIETNE INSPIRACJE, UWIELBIAM OGLADAC TAKIE ZDJECIA <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super inspiracje :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne inspiracje, wszystkie mega mi się podobają :) dołączam do obserwujących :)
    super blog :D karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne inspiracje:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń