3 marca 2016

5 ulubionych par butów ♥

Cześć kochani!
Co tam u Was? Jak w szkole? Ja jak już mówiłam mam wolne, więc o szkole ani trochę dziś. Tak ostatnio się zastanawiałam nad tymi notkami na bloga i w sumie doszłam do wniosku, że co jakiś czas będą notki z ulubioną piątką, czy to ciuchy, o których notka już była, czy też kosmetyki. Z racji tego, że mam obsesje na punkcie butów to oczywiście nie może zabraknąć notki właśnie z nimi. Ja jakoś nie przepadam za jakimiś eleganckimi butami, bo moja miłość jest najbardziej do butów sportowych i właśnie ich będzie ich większość!



No więc zaczynając od początku, to zacznę od mojej najnowszej miłości czyli Reebok Classic. Kilka razy je miałam na nogach, ale są tak wygodne, że od razu je pokochałam! No i oczywiście, ta uniwersalność, bo są całe czarne!



Kolejną, też czarną miłością są Vansy. Wiem, że nie pokazuje czegoś niezwykłego, ale właśnie ja takie zwykłe rzeczy lubię. Na wiosnę czy lato idealne!



Teraz bardziej miłość w jaśniejszych kolorach haha. A więc już każdemu dobrze znane Adidas Superstar. Są super wygodne i super wyglądają praktycznie do wszystkiego!



W tym przypadku, totalnie kolorowa miłość haha. Te slip on'y widzieliście już tutaj wiele, wiele razy. Ale naprawdę tak je uwielbiam, że przechodziłam w nich praktycznie całe lato. I już planuję kupić jakieś kolejne, tylko tym razem w mojej ukochanej czerni!



A żeby nie było tak strasznie sportowo, to też pokażę Wam trochę inne buty. Już jak jest straszna pogoda i wyjście w adidasach, czy trampkach nie przejdzie to uwielbiam chodzić w tych botkach. Najbardziej podobają mi się w nich te grube podeszwy, no i też, że są bardzo wygodne!



Także tak przedstawia się moje ulubiona piątka, jeśli chodzi o buty! Ciekawa jestem czy też uwielbiacie sportowe buty? Jakieś propozycje co bym mogła pokazać w takich postach? Życzę miłego dnia i do następnego! :*

28 komentarzy:

  1. Tag z ulubiona piątka może być dobrym pomysłem. Kiedyś rozważałam nad ulubieńcami miesiąca, czy denka.. Ale na denka to zużywam za mało kosmetyków jak na miesiąc.. Więc Twój pomysł z ulubiona piątką, gdzie kategoria jest różna jest dobrym pomysłem :-) Mam bardzo podobne trampki do Twoich Vansów. Moje to zwykłe podróby z Deichmanna, ale zawsze coś :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kooocham Adidasy i Vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam reeboki classic, jednak białe strasznie się brudzą :<

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Botki i slipony zdecydowanie również w moich ulubieńcach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie się czaje na superstary :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka, ja również kocham buty :D Od dłuższego czasu planuję do kolekcji tych cudownych superstarów :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great shoes. I like the floral print.

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam bloga gdzie kobieta będzie opisywać mode męską ze swojego punktu widzenia. Bo to bardzo ciekawe spojrzenie. Wiele razy sie o tym przekonałem.
    A co do Twoich postów, jak zwykle ciekawie zaprezentowane;0
    Pozdrawiam.
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne buty! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki i Superstary super. Chciałam kupić jedne z edycji limitowanej ale cóż - spóźniłam się. Wsuwanych Vansów niestety nie lubię ale mam te z serii Oldchool i jestem zakochana!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/daub-is-in-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń