25 marca 2016

Bieszczady | 16.03.2016

Cześć kochani!
No w końcu po prawie dwutygodniowej przerwie wracam chyba znowu na stałe. Nie myślałam, że ta przerwa da mi tyle siły i pomysłów na blogowe życie tutaj. Szkołę jeszcze nie do końca ogarnęłam, ale już dłużej nie wytrzymam bez dodawania notek oraz bez kontaktu z Wami. A dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z Bieszczad, w których byliśmy z klasą, a dokładnie tylko z naszym profilem. Bo jak wiecie czy nie wiecie, moja klasa jest podzielona na geodezję i architekturę krajobrazu i to właśnie architektura krajobrazu była 16.03. w Bieszczadach, dokładnie w Połoninie Wetlińskiej. A więc to była wycieczka jednodniowa, która trwała praktycznie od rana do wieczora. My z Jasła do wyznaczonego miejsca jechaliśmy około 3 godzin i tak też wracaliśmy. No a już jak byliśmy na miejscu to od razu poszliśmy na szlak, a mieliśmy dojść do schroniska Chata Puchatka, jak pewnie wiele z Was pomyśli to zero atrakcji, wejść i zejść. Może i mało atrakcji, ale to wdrapywanie się na szczyt (1255 m.n.p.m) było warte widoków, jakie zastaliśmy na górze. Cała droga zajęła nam jakieś 1,5 godz., odpoczęliśmy, porobiliśmy zdjęcia, no i na dół i do domu. Ale nikt nie żałował, że pojechał i wszyscy byli zadowoleni! A wszystko widać na zdjęciach!















35 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, podziwiam, ja bym po drodze pewnie gdzieś zamarzla :D
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie, aż tęsknie za śniegiem. Szkoda, ze nie miałam okazji w tym roku jechać w góry, a nawet nie mam aż tak daleko.

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na jeden dzień taki śnieg zawsze! Dziękuję!

      Usuń
  4. Zazdroszczę :) Ja jednak czekam na lato z utęsknieniem :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki musiały być :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne widoki! :)
    Obserwuję i liczę na to samo :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdoszcze widoków :) świetne zdjęcia <3
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku! Strasznie zazdroszcze Ci tego wyjazdu! Strasznie żałuję,że w tym roku nie odwiedziłam naszych polskich gór bo je uwielbiam! :* Poza tym masz bardzo śliczną,delikatną urodę, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super i sama przekonałam się do gór! Dziękuję!

      Usuń
  9. Przepiękne widoki! Marzą mi się góry zimą. Co prawda, w górach w tym roku byłam, ale nie miałam tyle szczęścia co Ty, by podziwiać je w tak pięknej zimowej scenerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no śliczne zdjęcia. Piękne widoki. Fajna wycieczka, lubię taka metodę spędzania czasu :-).
    Pozdrawiam ;)
    Szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Też byłam w Bieszczadach ale aż na 9 i dzięki Twoim zdjęć mogłam troszkę powspominać. :)
    Pozdrawiam i wesołych. ^^
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Haha ! przerwa blogowa daje każdemu dodatkowej siły i pomysłów na blogowanie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne widoki! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :)
    Chciałabym tam pojechać.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę widoków, ja byłam w Tatrach w lutym i śniegu było tyle co z armatek, a tak to ciągle deszcz. Chyba za rok wybiorę bieszczady <3
    http://studianawyspach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń