2016/03/09

I'm seventeen!

Cześć kochani!
Tak wiem, że spóźniłam się z notką, bo dodaję ją dopiero teraz, jednak mogę się wytłumaczyć troszkę tym, że wczoraj obchodziłam swoje siedemnaste urodziny! No niby miałam w planie dodać wczoraj tą notkę, aby była faktycznie na te urodziny, ale tak dzień szybko mi minął, że sama nawet nie wiem kiedy. Właśnie zawsze tak mam, że jak dzień jest naprawdę super to strasznie szybko mija, ale co zrobić. Więc tak jak już wspomniałam wczoraj, czyli 8 marca miałam swoje siedemnaste urodziny, szczerze to oczywiście nie odczułam żadnej różnicy haha, oprócz tego, że kolejny rok mojego życia za mną! W tej notce nie będzie nic szczególnego, bo to tylko notka urodzinowa, abym za rok mogła wspomnieć, że kiedyś miałam te 17 lat hahaha. Ciekawa jestem czy ktoś z Was ma urodziny w dzień kobiet? A więc zostawiam Was z kilkoma zdjęciami mnie jako słodkiego bobasa haha i biorę się za naukę! Napiszcie w komentarzach jak Wam mija tydzień! Do następnego! :*



"... dzieciństwo jest jedyną porą, która trwa w nas całe życie."

15 komentarzy:

  1. Spóźnionego Wszystkiego najlepszego kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe jak slodko ;)
    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka!
    Może wspólna obserwacja?

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post powodzenia w blogowaniu<3
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego :) Życzę dużo sukcesów blogowych :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. No to spóźnionego najnajlepszego! :*
    Pozdrawiaam ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego spóźnione ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak :D Wszystkiego najlepszego, zazdroszczę Ci tego cudownego wieku :D
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń