2016/04/03

♥25 Niedzielne inspiracje!

Cześć kochani!
Witam Was w ten niedzielny poranek. Właśnie lubię tą porę na dodawanie tych notek, bo dodają mi ogrom pozytywnej energii. Tym bardziej, że jest już kwiecień, za oknem piękna pogoda, ranek, kawa, otwarte okno i przyjemny chłód w plecy. No i teraz tak myślę, że to już dziesiąty miesiąc, w którym prowadzę tę serię i muszę Wam powiedzieć, że wcale mnie to nie nudzi lub nie męczy. Są dni, które są gorsze, bo albo żadne zdjęcia na inspiracje mi się nie podobają, albo się powtarzają. Jednak ja mam tak, że zapamiętuję co już było i nie powtarzam tego. To tak jak z Tumblr, mam około 3000 zdjęć i naprawdę kojarzę co już tam jest i tego nie dubluję. Ale wracając do dnia dzisiejszego to już stety, niestety prawie koniec weekendu, ale wiecie, że lubię niedziele, ale ta będzie trochę pracowita, ze względu, że mam szkołę i że już wracam na bloga, więc pora ogarnąć notki na nadchodzący tydzień. Mam pomysł na mnóstwo notek i wyczuwam, że kwiecień będzie fajnym miesiącem i nie tylko na blogu! 

"Przed człowiekiem schronić się można jedynie w objęciach innego człowieka."

"Słowami też można dotykać. Nawet czulej niż dłońmi."

"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same."










36 komentarzy:

  1. Piękne cytaty, najbardziej spodobał mi się ten drugi. Trzymam kciuki, żeby kwiecień naprawdę był dla ciebie wyjątkowym miesiącem.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) lubię sobie coś tak o poranku pooglądać przyjemnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie posty z inspiracjami <3
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty;)
    Taka prawda.
    Pozdrawiam.

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne inspiracje <3 miłego dnia!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne inspiracje <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspirujące inspirację ! <3 Kocham takie oglądać :)
    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam inspiracje <3 Czekam na kolejne inspiracje typowo wiosenne :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, uwielbiam takie posty ♥
    Zapraszam do mnie,
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze super inspiracje :)
    Lovett Lov♡
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje!;)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak piękna pogoda, oby trwała jak najdłużej, bo wraz z pogodą dostałam ogromny power i chęć do życia :) Ciekawe inspiracje, bardzo pozytywne. Każdy z cytatów ma swoją wartość i są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, oby tak dalej! Dziękuję bardzo!

      Usuń
  14. Piękne inspiracje :) fajnie zaczynać dzień najlepiej jak się da czyli nowym postem :D Wiosna to super pora roku. Kocham ją :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze nosze dwie rożne skarpety, te szare z różowymi byłyby idealnym połączeniem.
    A inspiracje jak zawsze świetne.
    studianawyspach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń